Apathy Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 Få bunnen så tynn som mulig. Kobberet er tross alt en termisk motstand (midre enn andre metaller ja, men fremdeles en motstand). Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 Altså jeg lastet ned et ftp program, og fikk lastet opp filene til ftp.home.no, men når jeg går til adressen http://home.no/andrekr/ så står det bare "Her kommer: http://home.no/andrekr/". Skriver jeg fpt.home.no så ser jeg en mappe med bildene, er dette riktig? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 hvis ikke jeg husker helt feil må du fjerne den index.html fila som ligger der. og så laste opp bildene.. (tror jeg) Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 ok kan prøve det.....holder forresten på med blokka mi nå...borrer.... har form dom en S med inntak på midten og to uttak i hver ende.... skal lage worklog snart... Lenke til kommentar
GSM Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 Begynte å sage i kobberstykket mitt i dag. Ødela en pakke (5stk) med såkalte stikksagblad for skjæring i metall. Sagbladene var tannløse etter noen sekunder Kom bare ca 1-2 cm inn i kobber stykket til slutt . Diablito2k hva brukte du til å kappe de stykkene du har laget? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) merke er skrapt vekk på sagbladet, men jeg kjøpte det iallfall på Byggmaker for en stund siden. har saget kanskje 30-40cm i 10mm kobber med det og det er like skarpt ennå.. den er hvit med no rød skrift på. tror merke er Piraia eller.no kosta 90 for 2 stk. men en ting du MÅ kjøpe skikkelig er Sagblader til stikksagen og Skikkelig borr. (og ja, kvalitet koster) Endret 19. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
GSM Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 OMFG!!!! 2 sek. skal ned i kjelleren å se. Konge Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 diablo2k.. jeg fikk en idè til den neste kjøleblokka di.. hva om du fikser radiator på den i tillegg til vankjølinga? det burde jo da bli enda bedre ytelse.. eller? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 kjøpte meg et sett med HSS stålborr. kostet skjorta, men de er vel bra. Sagbladene jeg brukte var visst for 3mm aluminium Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 diablo2k.. jeg fikk en idè til den neste kjøleblokka di..hva om du fikser radiator på den i tillegg til vankjølinga? det burde jo da bli enda bedre ytelse.. eller? jeg er ikke helt med på tanke gangen din der.... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 sagt på en annen måte.. ha vannkjøling imellom prosessoren og luftkjølingen.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 tror ikke det ville forbedre ytelsen no så veldig.. vannet frakter jo vekk varmen får den evt. nå luft ribba. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 vil ikek varmen i kobberet være ganske konstant gjennom hele kobberblokken da? det var med det i tankene at jeg kom på idè'en,, + et bilde jeg så da.. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 Hvor stort borr brukte du diablito, til å lage den siste cpublokken? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 hadde du lest hele så hadde du sett at jeg har skevet det også før.. men cpu blokken brukte jeg 10mm chipset blokken 4mm Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 ok, men en annen ting, bestilte du pumpa fra microplex? Hvis du gjorde det fulgte det med nippler? Hvilken gjengdimensjon brukte du på tanken din? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 samme nipler som jeg bruker på HELE systemet mitt.... 12mm med 1/2 gjenge og jeg bestilte pumpa fra 3dfxcool. og ja det følger med 1/2 nipler med der. 1/2 = 13mm så det går greit med 12mm pvc slange Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 Du mener vel 1/4 gjenge, 1/2 gjenge er jo 19,5 mm. Atså 1/4" gjenge og 12mm for tilkobling til slange? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 ja ok Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 Unnskyld meg men, vet jeg har spurt før, men hvor finner du den slangen du brukte på biltema.no? Så 1/4" gjeng og 12mm slange passer bra på hele systemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå