Gå til innhold

Hjemmelaget Vannkjøling [Diablito2k style] [26.12]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[OT] Du kan bare skrive inn ftp.home.no i IE. Da dukker det opp et vidu som spør om brukernavn og passord. Skriv det inn, og du kommer et sted hvor du kan legge filene dine. [/OT]

 

Stilig prosjekt! "Planlegger" selv noe slikt. En venn tipset meg om et sted hvor han trodde det burde være mulig å skaffe et varmeregister. Håper det kan finnes kobber også der. Gjærne si ifra hvis dere vet om et sted ved oslo-sentrum hvor man kan få billig kobber.

Lenke til kommentar

ikke få no kjemikalier inni radisen, bare skyll med rent vann der.

 

men få tak i eiddik syre og salt. hell eddiken over radisen, så strør du med salt. (gjør dette ute. det stinker no inni ******) la det virke ei stund, skyll med rent vann. og nei den skal ikke legges i et bad med eddik.

 

btw. virker KUN på kobber

Lenke til kommentar

Når jeg vaska raddisen min i en balje me vann, så kom det masse drit inni raddisen.... Tar laaaaang tid å få det ut igjen....mange små klumper

 

Jeg har helt avfetningsvæske i raddisen og lot det stå noen dager, da jeg helte det ut var vannet ganske brunt :wow:

 

Så jeg sliter litt med å få ut alt det inni....... Får ikke tak i 10mm kobber så det ser ut til at jeg prøver å lage en av 5mm. Noen som har noen forslag til hvor dypt jeg burde borre?

 

 

Har ikke noen FTP programmer... :no:

Endret av andrekr
Lenke til kommentar
Når jeg vaska raddisen min i en balje me vann, så kom det masse drit inni raddisen.... Tar laaaaang tid å få det ut igjen....mange små klumper

 

Jeg har helt avfetningsvæske i raddisen og lot det stå noen dager, da jeg helte det ut var vannet ganske brunt :wow:

 

Så jeg sliter litt med å få ut alt det inni....... Får ikke tak i 10mm kobber så det ser ut til at jeg prøver å lage en av 5mm. Noen som har noen forslag til hvor dypt jeg burde borre?

 

 

Har ikke noen FTP programmer... :no:

jeg ville prøvd med 3 mm ned. 2 mm igjenn. blir lite vann som kommer igjennom da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...