Gå til innhold

Hjemmelaget Vannkjøling [Diablito2k style] [26.12]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[OT] Du kan bare skrive inn ftp.home.no i IE. Da dukker det opp et vidu som spør om brukernavn og passord. Skriv det inn, og du kommer et sted hvor du kan legge filene dine. [/OT]

Stilig prosjekt! "Planlegger" selv noe slikt. En venn tipset meg om et sted hvor han trodde det burde være mulig å skaffe et varmeregister. Håper det kan finnes kobber også der. Gjærne si ifra hvis dere vet om et sted ved oslo-sentrum hvor man kan få billig kobber.

Lenke til kommentar

ikke få no kjemikalier inni radisen, bare skyll med rent vann der.

men få tak i eiddik syre og salt. hell eddiken over radisen, så strør du med salt. (gjør dette ute. det stinker no inni ******) la det virke ei stund, skyll med rent vann. og nei den skal ikke legges i et bad med eddik.

btw. virker KUN på kobber

Lenke til kommentar

Når jeg vaska raddisen min i en balje me vann, så kom det masse drit inni raddisen.... Tar laaaaang tid å få det ut igjen....mange små klumper

Jeg har helt avfetningsvæske i raddisen og lot det stå noen dager, da jeg helte det ut var vannet ganske brunt :wow:

Så jeg sliter litt med å få ut alt det inni....... Får ikke tak i 10mm kobber så det ser ut til at jeg prøver å lage en av 5mm. Noen som har noen forslag til hvor dypt jeg burde borre?

Har ikke noen FTP programmer... :no:

Endret av andrekr
Lenke til kommentar

jeg brukte ikke balje jeg har nå bare kjørt litt varmt og kladt vann igjennom.

jeg veit du har sakt det MANGE ganger men jeg finner det ikke, har sett igjennom sidene. hvor bestiller man kopper blokk???

PS. er drit fornøyd med raddisen min nå :D

Lenke til kommentar
Når jeg vaska raddisen min i en balje me vann, så kom det masse drit inni raddisen.... Tar laaaaang tid å få det ut igjen....mange små klumper

Jeg har helt avfetningsvæske i raddisen og lot det stå noen dager, da jeg helte det ut var vannet ganske brunt :wow:

Så jeg sliter litt med å få ut alt det inni....... Får ikke tak i 10mm kobber så det ser ut til at jeg prøver å lage en av 5mm. Noen som har noen forslag til hvor dypt jeg burde borre?

Har ikke noen FTP programmer... :no:

jeg ville prøvd med 3 mm ned. 2 mm igjenn. blir lite vann som kommer igjennom da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...