Diablito2k Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 du har jo den kjøtthammern til å bruke på f.eks. gpu tror ikke det går med et 5cm høyt beist på skjermkortet... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 Joda, det går nok fint det. Har jo sett custom kjølinger til gpu rundt omkring... store ribber som slk med deltaer på... så tror det skal fungere helt fint med tanke på vekt. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 får se..... Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 men den du lager nå vil jo bli helt perle da. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 Nå har jeg konto på home.no, men jeg skjønner ikke hvordan jeg laster bilder opp, har aldri vært borti det før... Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 jeg fikk det til første gangen jeg prøvde, men fikk det ikke til nå sist gang min lille side hvor jeg la ut 2 bilder som test... www.freewebs.com/fabicon Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 men den du lager nå vil jo bli helt perle da. takker, men den er jo til chipsett .. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 Nå har jeg konto på home.no, men jeg skjønner ikke hvordan jeg laster bilder opp, har aldri vært borti det før... kan du bruke FTP programmer ? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 [OT] Du kan bare skrive inn ftp.home.no i IE. Da dukker det opp et vidu som spør om brukernavn og passord. Skriv det inn, og du kommer et sted hvor du kan legge filene dine. [/OT] Stilig prosjekt! "Planlegger" selv noe slikt. En venn tipset meg om et sted hvor han trodde det burde være mulig å skaffe et varmeregister. Håper det kan finnes kobber også der. Gjærne si ifra hvis dere vet om et sted ved oslo-sentrum hvor man kan få billig kobber. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 når jeg kommer hjem har jeg kansje varme ragister. skal på høggeri etter skolen gleder meg Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 jeg har np et varme register her. 200kr hvordan skulle men rense det?? legge det i en bolle med cola??? kan det komme cola inn i rørene?? eller er det bare for utsiden? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 ikke få no kjemikalier inni radisen, bare skyll med rent vann der. men få tak i eiddik syre og salt. hell eddiken over radisen, så strør du med salt. (gjør dette ute. det stinker no inni ******) la det virke ei stund, skyll med rent vann. og nei den skal ikke legges i et bad med eddik. btw. virker KUN på kobber Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 oki det er ike kopper hvordan kan jeg rense den da??? det er en del møkk på den. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 hmm.. bare bruk no vaske middel e.l. spray rillene godt inn og la det virke i 30min eller.no. så skyller du godt.. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Når jeg vaska raddisen min i en balje me vann, så kom det masse drit inni raddisen.... Tar laaaaang tid å få det ut igjen....mange små klumper Jeg har helt avfetningsvæske i raddisen og lot det stå noen dager, da jeg helte det ut var vannet ganske brunt Så jeg sliter litt med å få ut alt det inni....... Får ikke tak i 10mm kobber så det ser ut til at jeg prøver å lage en av 5mm. Noen som har noen forslag til hvor dypt jeg burde borre? Har ikke noen FTP programmer... Endret 19. mars 2004 av andrekr Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 jeg brukte ikke balje jeg har nå bare kjørt litt varmt og kladt vann igjennom. jeg veit du har sakt det MANGE ganger men jeg finner det ikke, har sett igjennom sidene. hvor bestiller man kopper blokk??? PS. er drit fornøyd med raddisen min nå Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 andrekr: 3-4 mm ned. fabicon: jeg kjøpte kobberet på Norsk Metall Gjenvinning Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 19. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 Når jeg vaska raddisen min i en balje me vann, så kom det masse drit inni raddisen.... Tar laaaaang tid å få det ut igjen....mange små klumper Jeg har helt avfetningsvæske i raddisen og lot det stå noen dager, da jeg helte det ut var vannet ganske brunt Så jeg sliter litt med å få ut alt det inni....... Får ikke tak i 10mm kobber så det ser ut til at jeg prøver å lage en av 5mm. Noen som har noen forslag til hvor dypt jeg burde borre? Har ikke noen FTP programmer... jeg ville prøvd med 3 mm ned. 2 mm igjenn. blir lite vann som kommer igjennom da. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2004 minst mulig metall (kobber/aluminium) mellom varme kilde og vann... jeg borrer 8-9mm ned i en 10mm kobberblokk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå