Diablito2k Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 "ok" Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 17. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 får ikke tak i kobber blokk eller radiator jeg... men nå har jeg 2 steder igjenn et høggeri i vestby og et i nesodden. om de ike har det der er jeg ute av leken Lenke til kommentar
Morph1948 Skrevet 17. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 Fabicon: Det er bare å skru ut en raddis selv da. Trenger ikke mye verktøy til d og er heller ikke vanskelig. Jeg har en raddis fra en gammel WV passat. Den funke fett. Stor, men billig. Jeg satser på passiv kjøling da... Hvis du har noen firma i nærheten som jobber med kobber kan du jo dra til de og spørre om kapprester. Det er jo ikke mye du trenger... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 17. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 Som sagt flere ganger før: Hør med lokale E-verk. De driver med store elektriske installasjoner som bruker bl.a. 10x100mm kobberskinner. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 17. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 jeg har vert hos 4 forskjellige verksteder i dag. mange av de hadde raddis man alle var ødelakt. kobber hadde ingen av dem. men nå skal jeg til høggeri snart da. får håpe de har begge deler der. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 chipsett update jeg har laget chipsett blokken i "rotor" style litt over 8kg kobber tenkte jeg like godt kunne kjøpe inn når jeg hadde mulighet så jeg har hvis noe skal gå galt. her har jeg kuttet av en bit som måler 40x45mm (det ble bare slik) og limt på rute papir. borret og kuttet med dremel.. 10mm inngang/utgang og 4mm per hull. etter finpuss. så har jeg begynt å kutte tetnings list kant rundt.. tetnings kant ferdig closeup av designet mitt håper å bli ferdig med blokken i løpet av uken (har masse skole stuff å gjøre). kom gjerne med meninger.. -diablito- Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 17. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 Sp bra ut den, men tror muligens O-ringen din kan bli litt "lekk" Forresten, borret ullene med forskjellig dybde? Dremel til å kutte hullene sammen? Lenke til kommentar
Morph1948 Skrevet 17. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 Den så fet ut den. Men den så litt sketchy ut med det tetningssporet runt... Må litt jobb med for å få den tett ser det ut som... Ellers ser den konge ut!! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 Sp bra ut den, men tror muligens O-ringen din kan bli litt "lekk" Forresten, borret ullene med forskjellig dybde? Dremel til å kutte hullene sammen? borret alle hullene (8mm ned) og kuttet vekk den tynne veggen med dremel Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 fabicon: -> tenker på å lage worklog selv, men jeg får ikke tak i kobber.... har bare 5mm, nebb, noe høyspent greier, fortinna den blir litt tynn. Så jeg må finne litt mer materiale først, skal til biltema til helga. Så etterhvert tenker jeg det kommer en worklog... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 andrekr: du kan gjøre masse med 5mm også, bare lag litt bredere kanaler osv. mange muligheter gleder meg til worklogen din Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 hvor mye koster det for den plata du hadde der diablito??? bare 5 kilo eller noe sånt?? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 den store ? Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 ja bare med 5 kilo.... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) jeg betalte 200kr for 8 kg. det koster 25kr for kg'en(der jeg var) ~5kg x 25= 125kr Endret 18. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 oj det var jo billig det da.. hvor var det du kjøpte plate da```?? drar foresten til høggeri nå snart skal bare spise middag. raddiator Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 det har jeg sagt ca 5 ganger (elns) Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 Hva har du brukt for å få nøyaktig dybde på hullene du borrer? Noe spesielt lurt der. Eneste jeg kan tenke meg er å feste på en teip-remse fx 8mm inn på borret, men vet ikke om det er videre lurt på dette...? Designet meg gpu og cpu-kjølere nå.. Luring den til chipsetet. :-) Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 du har jo den kjøtthammern til å bruke på f.eks. gpu Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 Hva har du brukt for å få nøyaktig dybde på hullene du borrer? Noe spesielt lurt der. Eneste jeg kan tenke meg er å feste på en teip-remse fx 8mm inn på borret, men vet ikke om det er videre lurt på dette...? Designet meg gpu og cpu-kjølere nå.. Luring den til chipsetet. :-) brukte bare maskerings teip på borret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå