Diablito2k Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) det er vanligvis varme registere man bruker siden radiatoren er ofte for stor sorry jeg sjekker aldri innboksen her.. dette kan kanskje gjøres litt enklere.. sitter du må mirc ? Endret 16. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 andrekr jeg ser du sitter og leser. skal du lage en egen worklogg du og?? synes du burde det. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 det jeg lurer mest på er hvordan jeg skal få festet blokka til hovedkortet på en sikker/god måte. noen som har noen forslag?? socket A Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 slik kanskje ? Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 ja noe sånt. takk. noen flere forslag?? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 eller kanskje litt mere strikk :!: Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 nei diablito men jeg bruker msn.. du kan vel adde meg?? [email protected] Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 sorry, men msn er bannet fra min pc. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 lol hvorfor det??? kan du ikke svare tilabake på den jeg sendte deg da??? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 hvorfor ? fordi msn er et virus befengt fjortis program. uansett er mirc mye enklere/bedre.. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 hey jeg fikk svar jo diablito takk. pappa skal til oslo i mårra. han får handle for meg. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Diablito2k: en ting du bør tenke på er at strikk morkner etterhvert.. Det hadde nok blitt veldig kjipt visst du hadde kommet en dag og cpu'n var brent.. selv om dette tar en stund selvsagt, så skjer dette... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 sant det, men den løsningen var bare midlertidig, kun for å teste om det faktisk virket. finnes MANGE måter å gjøre det på, noen enklere enn andre. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 du må være spessiell hvis du har ugjennomsiktige slanger. men ja. bare sjekk av og til. Pirke pirke: -Å bruke metall slange som er på noen dusjer ser rimelig kult ut. De er litt stive, men kan ikke få knekk på seg. Indre slange av mykt plast materiale tror jeg. Perfekt indre diameter. Dyrere enn vanlige slanger som brukes vil jeg tro, men du Kan få bra "Alien look" hvis du er case modder og får rett belysning. Kan kjøpes løse bunter med sånne slanger mange steder, pris forskjellen varierer kraftig fra sted til sted. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) det jeg lurer mest på er hvordan jeg skal få festet blokka til hovedkortet på en sikker/god måte.noen som har noen forslag?? socket A Lag noe som ligner disse kanskje http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=3T Bør ikke være vanskelig å lage noe lignende denne da (ProFix3) http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/3dfxcool/301.jpg Endret 16. mars 2004 av Hoax Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 17. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) hvordan får jeg lagt inn et bilde a??? og desuten, kan jeg skru fast cpu blokka i hullene rundt??? og så kansje feste med strikk? eller Endret 17. mars 2004 av FaBiCon Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 bilder legger du ut på www.home.no (bare følg instruksjonene der) surf litt rundt på nett, og se åssen diverse kjøle blokker er festet. kanskje du får litt inspirasjon. lykke til videre Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 Får vi noen update snart? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 senere i dag kommer update på chipsett blokka. Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 17. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) sorry, men msn er bannet fra min pc. bruk trillian da så slepper du msn (-i pro cracken er det trojaner, så bruk freeware eller kjøp det) Endret 17. mars 2004 av ExuZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå