Diablito2k Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Diablito2k: Har du vgs i nærheten da? der får du sikkert lånt fres i skoletiden. Jeg jobber med det nå, er snart ferdig med min blokk.. jeg går på VGS. men POENGET ER HOME MADE!!!!!! = BORRING = ALLE KAN GJØRE DET!!! END OF DISCUSSION!!!!!!! FFS!!!! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Diablito2k: Har du vgs i nærheten da? der får du sikkert lånt fres i skoletiden. Jeg jobber med det nå, er snart ferdig med min blokk.. jeg går på VGS. men POENGET ER HOME MADE!!!!!! = BORRING = ALLE KAN GJØRE DET!!! END OF DISCUSSION!!!!!!! FFS!!!! hissig? ville sagt at det blir ganske "home-made" selv om du låner utstyr.... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Der er jeg forsåvidt enig Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) END OF DISCUSSION!!!!!!! FFS!!!! jeg quoter meg selv..... og ja jeg er for tiden hissig.. Endret 10. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Jeg ber herved Diablito2k om unnskyldning. Denne posten er ikke spydig ment. Unnskyld. Endret 10. mars 2004 av _Mayhem_ Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 det blir ikk home-made hvis man må låne utstyr fra noen når utstyret er dyty og vanskelig å få tak i selv.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg ber herved Diablito2k om unnskyldning.Denne posten er ikke spydig ment. Unnskyld. Sånn skal det være! Må si meg enig i at han (Diablo) kun bør bruke "verktøy som brukes av alle", slik at alle andre også kan gjøre det uten spesial verktøy Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg ber herved Diablito2k om unnskyldning.Denne posten er ikke spydig ment. Unnskyld. tilgitt du var bare dråpen som fikk glasset til å renne over. no hard feelings.. ps. update kommer i kveld engang (håper jeg) -diablito- Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 No hard feelings veit du:) Gleder meg til og se fortsettelsen av dette prosjektet:) Lykke til! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 takk. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) update på blokken: dette er blokken etter ferdig borring og ca 2 timer med dremmel. regner med at den blir ferdig i løp av uka. -diablito- Endret 10. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 hei igjen Bare lurte på hvor tykk den blokken er.... Var på et bliopphuggeri i Larbik (der jeg bor) og fikk kjøpt noen kobber plater, til gpu og nb. Men de er ikke så veldig tykke. 5 mm x 210 mm x 60 mm. To av disse med noen hull i. Fant desverre ingen radiator... de hadde bare bilvrak der Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 hei igjen Bare lurte på hvor tykk den blokken er.... Var på et bliopphuggeri i Larbik (der jeg bor) og fikk kjøpt noen kobber plater, til gpu og nb. Men de er ikke så veldig tykke. 5 mm x 210 mm x 60 mm. To av disse med noen hull i. Fant desverre ingen radiator... de hadde bare bilvrak der min blokk er 10mm tykk. men hvis du ser på specsene til Maze4 så er den bare 5 mm tykk. og du må kanskje demontere en bil får å få tak i en raddis(varme-register) jeg hadde bare flaks med at de hadde noen på lageret.. -diablito- Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Ikke for å klage, synes prosjektet her er flott. Men bare lurte på hvorfor du gikk for det designet når det er flere andre design på blokker som er mere effektive som kjølere (bla. med 3 nipler), og likvele kanskje til ogmed er lettere å lage? Lykke til videre. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Ikke for å klage, synes prosjektet her er flott. Men bare lurte på hvorfor du gikk for det designet når det er flere andre design på blokker som er mere effektive som kjølere (bla. med 3 nipler), og likvele kanskje til ogmed er lettere å lage? Lykke til videre. har ikke no i mot fornuftige spørsmål. men jeg har nok kobber til å lage en til, så jeg skal kanskje lage rev.2 av blokken, da med 3 nippler osv. så skal jeg teste hvilket design som er best.. -diablito- Endret 10. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 jeg har nok kobber til å lage en til, så jeg skal kanskje lage rev.2 av blokken, da med 3 nippler osv. så skal jeg teste hvilket design som er best.. -diablito- kanskje du kan prøve deg på et litt mer avansert design se her for inspirasjon Lenke til kommentar
Sakari46 Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Hey.... synes det er lidt underligt du brugte alt den tid på at udhule den Kødhammer, er lågets materiale ikke ligegyldigt??? så længer bunden er af ALUM/KOBB ? bare en tanke Lykke til Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 Tenkte litt på kjøleblokker, vil denne funke kanskje? Mulig jeg tenker litt vanskelig, men det bør gå. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 hadde det vært mulig å lage en blokk av en kobberplate på 5mm? Ville det ikke blitt for tynt hvis jeg skjærte ut et "mønster" i den? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) hadde det vært mulig å lage en blokk av en kobberplate på 5mm? Ville det ikke blitt for tynt hvis jeg skjærte ut et "mønster" i den? her er et bilde av maze 3 og 4. Maze3 er til venstre og maze4 er til høyre. maze3 er ca 10mm tykk og maze4 er 5mm tykk. og maze4 yter bedre enn maze3 pga det er mindre metall mellom varmen(cpu) og vannet.. -diablito- Endret 11. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå