Nitromarsjipan Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Bruk araldit, sikkert like greit, kan du linke til modd? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) dette er planen til nå. den er 6 x 6,5 x 1 cm stor. er det noen som har et bedre design? tenker på maze, men jeg har ikke lyst å kopier Maze1-4, jeg vil lage noe unikt. så har dere no bedre ideer, kom med de! hmz. har en følelse at vi kommer til å slå BeQuiet i poster, hvis vi forsetter slik siden jeg har tenkt på å lage chipsett og GPU kjøling også -diablito- Endret 9. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Bruk araldit, sikkert like greit, kan du linke til modd? har ikke lagt ut bilder.. det er uansett bare noe jalla greier som ikke ser spessiellt bra ut.. men jeg kjenner en som kanskje har lyst til å male den.. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) her: blokk EDIT: holet i midten er slange inn hola i kanten er ut Endret 9. mars 2004 av imastard Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 her: blokk EDIT: holet i midten er slange inn hola i kanten er ut genialt.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) jeg kunne ikke vente lengre. jeg har nå begynt å borre, og jeg skal si dere at kopper er tungt å borre i.. men her er bilde av arbeids stasjonen: jeg kommer til å gå for dette designet. det er enklet, har high flow osv. slik ser den ut etter ca 1 timer arbeid. tar mer i morra. -diablito- Endret 9. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
imastard Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 genialt.. takker.. er kanskje litt vanskleg å skjere ut.. trur denn du har no er mykje lettare Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 tenker jeg også.. men diablo2k.. kan du ikke ta mere nå? har så lyst til å se mere.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) tenker jeg også.. men diablo2k.. kan du ikke ta mere nå?har så lyst til å se mere.. hehe, motoren på drillene er GLOVARMe! så jeg vil ikke ødelgge no. derfor venter jeg til i morra.. kommer mer da.. -diablito- Endret 9. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Det ser bra ut diablio, men åssen skal du få det mønsteret til å bli "rett", siden du har borra ut kanalene Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Det ser bra ut diablio, men åssen skal du få det mønsteret til å bli "rett", siden du har borra ut kanalene borre mer, slipe, pusse, slipe, pusse ? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 hvorfor bruker du ikke bare fres da diablito? tenk så mye raskere. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 det er vel ikke alle som har en fres liggende å slenge ? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Stikk til nærmeste bil verksted /mekaniske verksted ol og spø hva det ville kostet å få frest ut det sporet. Det kan ikke koste alverdens. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 poenget er HOME MADE!! ikke fabrikk made.... dessuten tror jeg at turbulense i vannet vil være positivt. -diablito- Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 hehe, motoren på drillene er GLOVARMe! så jeg vil ikke ødelgge no. derfor venter jeg til i morra.. kommer mer da.. -diablito- Smart, særlig om du har Black&Decker. Hadde du brukt fres ville det sett ut som blokka mi. Dette er litt flaut men eg har faktisk ei AC Cuplex blokk, fyttikatta. Blokka som du lager no kjem garantert til å bli bedre enn den. Har du ein plan for å få undersida flat etterpå? Ser du på OcShoot sin test av D-tech sin NB-kjøler så har maskinering litt å sei for ka som skjer på undersida av metallbiten. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Kvakksalveren: så den NB kjøleren, den har blitt stemplet ut (ikke serlig lurt). Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Diablito2k: Har du vgs i nærheten da? der får du sikkert lånt fres i skoletiden. Jeg jobber med det nå, er snart ferdig med min blokk.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 men da blir det jo ikke like home-made... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå