andrekr Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) hvordan får man sånn home.no slik at man kan legge ut bilder fra nettet? Må man ha noen spesielle progs? (de forrige bildene var det en kamerat som la ut for meg) Hva er de svarte prikkene på bildet diablo? Endret 8. mars 2004 av andrekr Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 for dere som lurer på hvordan det går med den alublokken (kjøtt hammeren) så har den vært i drift på min duron i ca 3 dager, forløpig ingen lekasjer, maskinen har ikke krasjet selv med 24 timer burn in (ser på det som en god ting) og vann temp. har ikke overstiget 2 grader over luft temp ~24c jeg må si meg storfornøyd med dette til nå! skal se om jeg klarer å få testet hammeren på p4 i løp av uka. (gleder meg som en unge til resultatene ) -diablito- Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 hvordan får man sånn home.no slik at man kan legge ut bilder fra nettet?Må man ha noen spesielle progs? (de forrige bildene var det en kamerat som la ut for meg) Hva er de svarte prikkene på bildet diablo? du må registrer deg hos www.home.no vente en time eller 2. bruke brukernavn og passord og legg det til i ditt favoritt ftp program, og lag noen mapper og last opp og les 'hjelp' hos www.home.no de svart prikkene er søyler eller spikere, altså steder hvor jeg ikke skal borre bort. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Det blokk-designet ser bra+ ut. Veldig digg temp du har på hammeren, jeg vil se den på p4! Keep up the good work Lenke til kommentar
GSM Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Her er det designet jeg tenkte jeg skulle bruke på min kjøleblokk. Tror det kan gi relativt gode kjøleresultater. Bildet erkanskje litt stort så jeg legger bare ut en link. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 tror den vil bli bra Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 skal kjøpe araldit i morra tror jeg, så skal jeg teste ut noen av blokkene mine da. blir fort litt slapt med meg, men nå har jeg jo tid igjen. noen som vet om araldit har noen morsome effekter med kobber, aluminium eller messing? for da modder jeg så fort vapoen er solgt igjen(angrer på kjøpet) og stipendet er kommet. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) skal kjøpe araldit i morra tror jeg, så skal jeg teste ut noen av blokkene mine da. blir fort litt slapt med meg, men nå har jeg jo tid igjen. noen som vet om araldit har noen morsome effekter med kobber, aluminium eller messing? for da modder jeg så fort vapoen er solgt igjen(angrer på kjøpet) og stipendet er kommet. hvorfor angrer du vapo kjøp?? araldit har ingen effekter på metaller (etter min erfaring) -diablito- Endret 8. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Ja hvorfor angre Vapo? hadde drept for det jeg Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 hR vel noe om hvor mye penger han la ut for det i forhold til hva han fikk klokket cpu... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 das update again.. tanken min : det er en tranpille boks som måler: 9 x 10 x 2 cm. -diablito- Lenke til kommentar
GSM Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 kom over denne geniale lille pumpen på biltema i dag. Den koster bare 98 kr, så hvis jeg kan buke den kjøper jeg den Noen som tror det vil funke å bruke denne i en vannkjøling? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Det vil nok fungere en kort stund, men det er en grunn til at den bare koster en hundrings... Lenke til kommentar
GSM Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 Hvordan er de hydor pumpene de selger på microplex da? Er de no bra eller går de i stykker fort? de er jo ikke så dyre de heller, men det blir å #¤% mye i frakt Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 jeg har hydoren, og den virker supert. den til 98 på biltema bråker no så inni /*---** -diablito- Lenke til kommentar
GSM Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Oki. Da blir det hydor Edit: Som selvfølgelig var utsolgt på microplex Endret 8. mars 2004 av GSM Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Oki.Da blir det hydor Edit: Som selvfølgelig var utsolgt på microplex kjøpte min på 3dfxcool.no Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) kan noen si meg hvor stor selve p4 prossesoren er? ?? x ?? mm vil ikke ta løs maskinen før det er nødvendig. (den står i en lydisolert "hule" i pulten min) -diablito- Endret 9. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 Den derre Hydrae blokken var saklig digg!Er det sånn du skal lage eller diablito? hvor sterkt er araldit?tåler det store påkjenninger på små flater? er nemlig utet etter et lim jeg kan bruke til en mod som har stått uferdig i 6 - 12 mnd. nå.. Denne duger kansje? Eller denne? Jeg tror de duger hvis du skal lime noe av metall ihvertfall... jeg skal lime et eller annet metall + plastikk... alstå lime samme metall og plastik, ikke metall mot metall og plastikk mot plastikk.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2004 araldit limer alt mot alt (nesten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå