Gå til innhold

Hjemmelaget Vannkjøling [Diablito2k style] [26.12]


Anbefalte innlegg

Jeg har fått høre at Tygon R3603 fra Netconnection skal tåle lik behandling som dette i motsetning til Tygon R3603 fra Microplex, som kollapset bare jeg så på de.

 

Slangene er forskjellige på tross av samme varenummer, Netconnection sine har _mye_ tykkere vegger.

 

Edit: pene temperaturer :)

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbs: Diablito2k - Det må jeg si, Godt jobba! Fine tempraturer.

 

Du har tydeligvis jobbet mye, så vi får håpe det holder mange tusen timer.

 

Definitivt bra worklog som gir arbeidslyst, synd jeg har kjøpesett på vei i posten og at verktøykofferten min stortsett inneholder skrujern, kunne godt tenkt meg å lage blokk, feste og radiator selv, har jo lagd tegninger og planlagt dette, så det blir en gang i fremtiden når jeg kjøper drill som ikke er batteridrevet +++

Lenke til kommentar

Konge diablito!!! Som jvla halsame har sagt så har vi blitt så inspirert av din Worklog at vi har startet vårt eget projekt...:D Er godt igang. Var og kjøpte raddiser i dag. Legg vel ut snart vår egen Worklog...;) Der kommer alle fakta...

 

Men uansett. Vår blokk blir ikke halvparten så fin som din kobberblokk...:(

 

Keep up the good work!!! :thumbs:

Lenke til kommentar
3/8"   25,4mm/8*3=9,525mm

1/4"   25,4mm/4*1=6,35mm

Da har jeg nok en gang rota meg bort i noe jeg ikke helt har greie på tydeligvis... :blush:

Jeg gjør oppmerksom på at mine tall gjelder omregning Tommer ->Millimeter generelt og at rør(utvendig/innvendig) og gjenger kan avvike noe fra dette... :blush:

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar

jeg gir meg ikke får det skjer noe galt, jeg kjøpe i dag 8kg med 10mm tykk kobber skinne til 200,- :green::green::green: +. har mange ideer surrende i huet ;)

 

holder på å desigen ny vannblokk + chipsett + gpu blokker. legger ut bilder etter hvert. her er bilde av min halv ferdige vannblokk

og et par bilder av chipsett ideer :

 

1

 

2

 

 

ps: GSM, min sitter også så løst.. :)

 

-diablito-

Lenke til kommentar

Asso; najs ideer! Greit hvis jeg låner litt? :)

Btw, du bruker sketchup? Lastet ned trial og cracket; færre features da? Enkelt og greit program!

 

Hvordan har du tenkt å få til de pinnene på nb-kjøler?

 

Hvor kjøpte du kobberen?

 

Kepp up the good work!

Lenke til kommentar
Asso; najs ideer! Greit hvis jeg låner litt? :)

Btw, du bruker sketchup? Lastet ned trial og cracket; færre features da? Enkelt og greit program!

 

Hvordan har du tenkt å få til de pinnene på nb-kjøler?

 

Hvor kjøpte du kobberen?

 

Kepp up the good work!

bare lån ideer.. er en grunn til at jeg lager worklog ;)

 

jeg kjøpte kobberet på Norsk metall gjennvinning stasjon her i kr.sand. det kommer fra gamle kraftverk.

 

 

chipsett blokken blir som bilde 1 ikke bilde 2, du borrer ned og kutter vekk de tynn veggene med en dremmel eller fil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...