Ola_os Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei Jeg surfet litt rundt etter bærbare pcer istad. Er ute etter en som er svært kompakt, men med minst 14" skjerm. Fant denne på Samsungs britiske hjemmesider; http://www.samsung.com/Products/NotebookCo...series_NX10.htm Googla litt etter forhandlere, men ingen intressante treff. Noen som vet mer enn meg, selges Samsung notebooks i Norge? Lenke til kommentar
skagenNYC Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Noen selger en brukt Samsung X10 på bruktmarkedet her akurrat nå... Lenke til kommentar
kyl0r Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Selges ikke for øyeblikket, men Samsung har planer om å introdusere det "i løpet av et par år". Lenke til kommentar
carwash Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Når det er små maskiner det er snakk om så er det www.dynamism.com som regjerer. De sender til norge og med så lav dollarkurs blir ikke maskine avskrekkende dyre heller. Personlig ville jeg satset på en panasonic Y2 som veier litt mindre enn samsungen, med like stor skjerm og har optisk drev! Om du vil litt opp i ytelse kan du ikke se bort fra ibm's T serie og X serie om T'ene blir for store. Mvh Simen A. Farstad Lenke til kommentar
Ola_os Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Hei tusen takk for svarene Angående den panasonicen, så har den ikke noe særlig skjermkort å skryte av? 64mb delt minne. Hvordan er skjermkortet på Samsungen, Nvidia Ge Force4 440 Go_64MB (eget ram) ? Lenke til kommentar
carwash Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Man kjøper i utgangspunktet ikke en ultraportabel for å spille med, så skjermkort har jeg veldig leite peiling på. Skjermkortene som sitter i slike er uansett mer enn gode nok til å kjøre alt untatt de gjeveste spillene. Jeg vil tro at optisk drev teller mer enn godt/bedre skjermkort. Simen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå