Kannern Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ser at komplett har begynnt å annonsere under nyheter at [url="http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=47108"]XMS2[/url] kommer snart... Er det flere norske webshopper som også gjør det samme? En ting er sikkert jeg gleder meg til når DDR2, PCI Express og Socket T kommer for fullt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 En ting er sikkert jeg gleder meg til når DDR2, PCI Express og Socket T kommer for fullt. Jepp, er nok fare for en liten oppgradering da Forøvrig er det vel ikke noe hastverk med XMS2, må jo ha hovedkort også Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Heftige ram brikker ihvertfall. Men for en pris! Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Ja så sant så sant. Tror jeg kommer til å vente til sommeren med innkjøp av ny hardware. Hmm nå fikk jeg litt dårlig samvittighet, for om sommeren skal man jo være ute i det fine været. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Timingene suger jo. DDR2 har dårligere timinger enn DDR1, dette for å få høyere klokk. Er i allfall det jeg har fått med meg. ingen vits med DDR2 på hastigheter som DDR1 takler, siden DDR1 er raskere og billigere. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 4-4-4-12? Blir timingene "doblet" på DDR2 i forhold til DDR1 (2-2-2-6 er jo vel og bra), eller er de rett og slett så slappe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå