Gå til innhold

Bra examen

Exeter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trasig å se folk som gidder å kaste bort fremtida si for å være "blant de kule i klassen". Hva skjer med dem når skolen er over? Jobb på 7-11 eller bensinstasjon i 20 år.

Edit: men forklaringa på kurven var jo god da :thumbs:

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
hørte om en som hadde norsk eksamen. En av stil-oppgavene var å skrive om "Mot" (les: være modig). Det eneste han gjorde var å skrive: "Dette er mot" på hele forsiden og leverte oppgaven med en gang og stakk ...

Det er jo så bra gjort at man burde få ståkarakter for det!

Lenke til kommentar
hørte om en som hadde norsk eksamen. En av stil-oppgavene var å skrive om "Mot" (les: være modig). Det eneste han gjorde var å skrive: "Dette er mot" på hele forsiden og leverte oppgaven med en gang og stakk ...

jeg har fått bekreftet av 3 forskjellige lærere på 3 skoler at det står enten til en stryk eller toppkarakter ;)

Lenke til kommentar
jeg har hørt om en oppgave som var forklar latskap eller noe lignende, det var en som skrev på arket: dette er latskap, leverte og gikk.

han fikk stryk  :cry:

Men så klaget han og fikk toppkarakter ;)

nei, han fikk stryk...

Lenke til kommentar

Det finnes mange sånne "urban legends" angående eksamensbesvarelser (eller andre oppgaver) - en som jeg har hørt mange ganger, er om en jente som skulle beskrive det vakreste som finnes, hun skrev:

"Min mors blå øyne"

Leverte besvarelsen og fikk toppkarakter. Jeg tror det er mye svada i de derre historiene.

_

johanf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...