Exeter Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 http://www.enzine.cyborgcow.net/exam/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Trasig å se folk som gidder å kaste bort fremtida si for å være "blant de kule i klassen". Hva skjer med dem når skolen er over? Jobb på 7-11 eller bensinstasjon i 20 år. Edit: men forklaringa på kurven var jo god da Endret 28. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hahaha! Dette kan umulig være seriøst... Forklaringa på den andre kurven var iallefall skøy... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hehe.. ja den der var morsom ja.. men det er jo ikke sikkert at prøven var så veldig viktig.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Det var jo en eksamen, så jeg antar at den var ganske viktig Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 ROTFLMAO!!! Skal man først stryke, hvorfor ikke gjøre det med glans? Seriøst, jeg syns det var en rimelig heftig prøve å ta på 45 minutter!! Men nå er ikke jeg noen stor kjemiker heller da, syns det er rimelig trøtte greier. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 hørte om en som hadde norsk eksamen. En av stil-oppgavene var å skrive om "Mot" (les: være modig). Det eneste han gjorde var å skrive: "Dette er mot" på hele forsiden og leverte oppgaven med en gang og stakk ... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg har en sånn liggendes jeg også ett sted, en prøve hvor jeg har skrevet masse tullball på - jeg trodde det var noe nesten alle hadde? _ johanf Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 hørte om en som hadde norsk eksamen. En av stil-oppgavene var å skrive om "Mot" (les: være modig). Det eneste han gjorde var å skrive: "Dette er mot" på hele forsiden og leverte oppgaven med en gang og stakk ... Det er jo så bra gjort at man burde få ståkarakter for det! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 hørte om en som hadde norsk eksamen. En av stil-oppgavene var å skrive om "Mot" (les: være modig). Det eneste han gjorde var å skrive: "Dette er mot" på hele forsiden og leverte oppgaven med en gang og stakk ... jeg har fått bekreftet av 3 forskjellige lærere på 3 skoler at det står enten til en stryk eller toppkarakter Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 jeg har hørt om en oppgave som var forklar latskap eller noe lignende, det var en som skrev på arket: dette er latskap, leverte og gikk. han fikk stryk Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 jeg har hørt om en oppgave som var forklar latskap eller noe lignende, det var en som skrev på arket: dette er latskap, leverte og gikk. han fikk stryk Men så klaget han og fikk toppkarakter Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 jeg har hørt om en oppgave som var forklar latskap eller noe lignende, det var en som skrev på arket: dette er latskap, leverte og gikk. han fikk stryk Men så klaget han og fikk toppkarakter nei, han fikk stryk... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Den siste der er en vandrehistorie tror jeg. Det finnes så ekstremt mange versjoner av den at det nesten må være oppspinn. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det finnes mange sånne "urban legends" angående eksamensbesvarelser (eller andre oppgaver) - en som jeg har hørt mange ganger, er om en jente som skulle beskrive det vakreste som finnes, hun skrev: "Min mors blå øyne" Leverte besvarelsen og fikk toppkarakter. Jeg tror det er mye svada i de derre historiene. _ johanf Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det er vandrehistorier, men det er ett snev av sannhet i de. Om du besvarer en stiloppgave med ei genial linjen så skal du ikke se bort ifra at du får topkarakter, dog så kan du også få stryk Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Å så tøff... skrive masse tull på en prøve... å se så kreativ.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det ER jo kreativt! Vet man ikke svaret, er det mye morsommere (og mere kreativt) å skrive no tullball enn å bare prøve å skrive noe (som kanskje helt sikkert er feil) eller ikke noe i det hele tatt. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå