konstabel Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har en vifte med 2 pins kontakt, men jeg finner bare 3 pins kontakter på hoved kortet. Hvor finner jeg 2 pins kontaktene? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har en vifte med 2 pins kontakt, men jeg finner bare 3 pins kontakter på hoved kortet. Hvor finner jeg 2 pins kontaktene? Hvilket HK har du? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 tror ikke det finnes 2-pinnskontakter....det du gjør er å sette den på en 3-pinskontakt! Du setter pluss på pluss og minus på minus... pinnen for RPM-avlesning bryr du deg ikke noe om tror pluss og minus er de to til venstre... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 tror ikke det finnes 2-pinnskontakter....det du gjør er å sette den på en 3-pinskontakt! Du setter pluss på pluss og minus på minus... pinnen for RPM-avlesning bryr du deg ikke noe om tror pluss og minus er de to til venstre... Jeg har 2pins kontakt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du kan sette en 2-pins kontakt rett på en 3-pins-sak på hovedkortet. (Ihvertfall med noen 2-pins kontakter). Men du må ta en kniv å skjære vekk et hakk på ene siden av pluggen. For å finne riktige pinner sammenligner du med en 3-pins kontakt. Sort er jord/0V, og den i midten er spenning/5V. Lenke til kommentar
konstabel Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Det finnes bare en 3-pins kontakt på dette hovedkortet, er det noen annen måte å få strøm til de andre 2-pins viftene mine? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det finnes bare en 3-pins kontakt på dette hovedkortet, er det noen annen måte å få strøm til de andre 2-pins viftene mine? "See previous answer" Du kan enten sette på en 3-pins-kontakt. (Den 3dje ledningen er kun turtallsavlesning og er ikke nødvendig.) Eller du kan kanskje gjøre som i forrige svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå