Marvil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Dette har sikkert vært nevnt før, men gidder ikke å lese hele tråden, Hvilket program bruker dere? Masse som kan brukes.. Det enkleste er vel Adobe PhotoShop, men det koster en del.. Andre eksempler er Paint og Gimp.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hva er det beste programmet som er gratis? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Hva er det beste programmet som er gratis? Har ikke erfaring fra annet en PhotoShop og Paint.. Paint bør ikke brukes. Gimp er vel det beste som er gratis, men jeg har ingen erfaring fra det.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 photoshop *kremt* er gratis *kremt* for stor sett alle *kremt* her *kremt* [/host_hark] Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 photoshop *kremt* er gratis *kremt* for stor sett alle *kremt* her *kremt*[/host_hark] Han spurte hvilket som var gratis, noe PS ikke er.. Det er gratis å stjele en bil, men også ulovlig.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 photoshop *kremt* er gratis *kremt* for stor sett alle *kremt* her *kremt*[/host_hark] Men hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 photoshop *kremt* er gratis *kremt* for stor sett alle *kremt* her *kremt*[/host_hark] Men hvor mye koster det? tja, grovt regna rundt 15 000,- ... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 photoshop *kremt* er gratis *kremt* for stor sett alle *kremt* her *kremt*[/host_hark] Men hvor mye koster det? tja, grovt regna rundt 15 000,- ... Hm.. På komplett selger dem bare Oppgraderinger.. PS CS Upgrade koster 9000 for Pro og 7000 for Standard.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) photoshop *kremt* er gratis *kremt* for stor sett alle *kremt* her *kremt*[/host_hark] Men hvor mye koster det? tja, grovt regna rundt 15 000,- ... Hvis du betaler 15k, har du kjøpt hele CS-pakken, med Illustrator, GoLive, PS og Acrobat Pro. EDIT: I tillegg kommer InDesign, seff. @Mavva: Du kan kjøpe PS fullversjon (ikke oppgradering), men det koster skjorten (9k) Endret 6. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 photoshop *kremt* er gratis *kremt* for stor sett alle *kremt* her *kremt*[/host_hark] Men hvor mye koster det? tja, grovt regna rundt 15 000,- ... Hvis du betaler 15k, har du kjøpt hele CS-pakken, med Illustrator, GoLive, PS og Acrobat Pro. @Mavva: Du kan kjøpe PS fullversjon (ikke oppgradering), men det koster skjorten (9k) Hvor..? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...21&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvor lange tid tar det før man får svar på søknaden sånn ca? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvor lange tid tar det før man får svar på søknaden sånn ca? Det kan variere. /me har hatt søknaden min inne i flere uker nå, men jeg er vel egentlig et unntakstilfelle... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...21&GrpID=1&s=pl Hm.. Jeg søkte bare etter PhotoShop.. Fikk bare oppgraderinger.. Produktnr; 122094 koster 9000 for oppgradering.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...21&GrpID=1&s=pl Hm.. Jeg søkte bare etter PhotoShop.. Fikk bare oppgraderinger.. Produktnr; 122094 koster 9000 for oppgradering.. Det er ikke PhotoShop, men Creative Suite, som er hele pakken. Skrev litt om den over. Koster 15k som fullversjon. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Hvor lange tid tar det før man får svar på søknaden sånn ca? Om du poster søknad med gyldig URL til preview og legger inn et tips her på tråden eller en PM til en admin tar det ikke lange tiden.. @jørgen; Gimme a URL til preview and you're in in notime.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...21&GrpID=1&s=pl Hm.. Jeg søkte bare etter PhotoShop.. Fikk bare oppgraderinger.. Produktnr; 122094 koster 9000 for oppgradering.. Det er ikke PhotoShop, men Creative Suite, som er hele pakken. Skrev litt om den over. Koster 15k som fullversjon. Oh.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) @jørgen; Gimme a URL til preview and you're in in notime.. /me har en preview, men den er veldig uferdig. Skal se om jeg får mekket litt videre snart. EDIT: *starte PS* Endret 6. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 syntes ps er helt forferdelig å tegne i jeg.. tegner i paint.. så eksporterer jeg fra paimt til ps for å få layers osv.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 syntes ps er helt forferdelig å tegne i jeg.. tegner i paint.. så eksporterer jeg fra paimt til ps for å få layers osv.. Du er en gal, gal mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå