Marvil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Kanskje vi skal move on til PX street 2.0 snart? og Iverksette skikkelig pxart teknikk, samt litt større plass pr. tomt og litt sånt? Nja, hvorfor ikke bare lage den vi har skikkelig lang..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kanskje vi skal move on til PX street 2.0 snart? og Iverksette skikkelig pxart teknikk, samt litt større plass pr. tomt og litt sånt? r-r-rholi nhå salior boi! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kanskje vi skal move on til PX street 2.0 snart? og Iverksette skikkelig pxart teknikk, samt litt større plass pr. tomt og litt sånt? r-r-rholi nhå salior boi! neida neida, skikkelig PX art er kulere enn 45grader stilen vår Det er dessuten ikkje så forferdelig vanskelig at det gjør noke heller Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Kanskje vi skal move on til PX street 2.0 snart? og Iverksette skikkelig pxart teknikk, samt litt større plass pr. tomt og litt sånt? r-r-rholi nhå salior boi! neida neida, skikkelig PX art er kulere enn 45grader stilen vår Det er dessuten ikkje så forferdelig vanskelig at det gjør noke heller Show us some of your work then.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har ikkje gjort stort da, eksperimentert litt er alt eg har gjort, og det er virkelig ikkje så forferdelig vanskelig. Uansett sitter eg på jobb no og har ikkje tilgang til mi eiga maskin. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det er jo litt originalt med 45 grader stilen da.. alle andre bruker jo den andre.. har de forresten noe navn? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det er jo litt originalt med 45 grader stilen da.. alle andre bruker jo den andre.. har de forresten noe navn? Joa, men 45 grader stilen er egentlig "feil", og du får en del flere muligheter med tanke på perspektiv og sånn når du bruker den andre stilen korrekt. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 for å si det slik: Jeg har hele tia ment vi skulle ha den RIKTIGE måten.. hehe.. men... blir fort nedstemt her da.. uansett så er ikke en pixelby stort verre å lage kodemessig, og jeg har lekt med planene om å sette det opp i nærmeste fremtid... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hmm, hadde vært fett om det hadde kommet opp en by også! kunne jo kjøt pixelstreet med 45grader, og pixelby med vanlig stil?!? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) første huset jeg laget var med den 'korrekte stilen', så jeg er klar for pixelby! Endret 6. mars 2004 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Har aldri sagt at vi skal ha by i 45 grader.. og kommer heller aldri til å si det... (utnytte den lille makta man har som koder og trumfe gjennom "vanlig stil" på pixelby) Når DET er sagt... kan folk gjerne komme med forslag til mal på byen... NB. kun èn mal.. ikke noe forskjellig bredde, etc.. + at jeg ikke kommer til å begynne på den før etter den 20. pga jobbsammenheng.. Endret 6. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Når DET er sagt... kan folk gjerne komme med forslag til mal på byen... NB. kun èn mal.. ikke noe forskjellig bredde, etc.. + at jeg ikke kommer til å begynne på den før etter den 20. pga jobbsammenheng.. sjekk ut pixeldam.. det blir vel noe slikt tenker jeg... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Pixeldam er feet ja, men irriterer meg at det er så mange lys kryss der Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 synest ikkje vi skal ha sånn pixeldam style - kan ikkje herme heilt heller... Gjerne fortsette med en form for PX street, altså bortover liksom.... Kanskje et.. uhm... px romskip, der alle lager sin del av skipet ut ifra en mal? elns.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 synest ikkje vi skal ha sånn pixeldam style - kan ikkje herme heilt heller... Gjerne fortsette med en form for PX street, altså bortover liksom....Kanskje et.. uhm... px romskip, der alle lager sin del av skipet ut ifra en mal? elns.. PX-Airlines..! Cockpit og haleparti er bestemt, så lager alle hver sin del av flykroppen.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 for eksempel det jah, det hadde vert stilig om vi fikk litt god plass å boltre oss på Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ja det hadde vært stilig. Eller kanskje PX Hotell der vi lager et rom hver. Resepsjon er allerede lagd. Eller PX Mall der vi lager en butikk hver Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Eller kanskje PX Hotell der vi lager et rom hver. I second that! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Dette har sikkert vært nevnt før, men gidder ikke å lese hele tråden, Hvilket program bruker dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå