Nimzo Skrevet 4. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2004 da var sikkerhet bestilt.. sender ut hunden som utkikk så lenge.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2004 da var sikkerhet bestilt.. sender ut hunden som utkikk så lenge.. Like greit tror jeg.. De backupplanene til OmpaTopia er ikke helt 100% enda.. <-- Hunden til Nimzowitsch.. Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Bare lurte på jeg.. Om det fantes noen ferdigebygde sider som dette? Eller kanksje enda bedre ->pixeldam Kunne tenkt meg å hatt dette på siden min, hvor jeg kunne lagt opp brukere og hvor man automatisk legger til tomter ved siden av! Har ikke så mye peil på php og css og slikt, men driver å lærer meg det. Om noen kanskje visste om det lå noe slikt ute til deling..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 cfenzo har skrevet noe greier i ColdFusion, kanskje du kunne spurt han om å hjelpe deg?! eller så kan du jo lære deg CF og prøve Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Bare lurte på jeg..Om det fantes noen ferdigebygde sider som dette? Eller kanksje enda bedre ->pixeldam Kunne tenkt meg å hatt dette på siden min, hvor jeg kunne lagt opp brukere og hvor man automatisk legger til tomter ved siden av! Har ikke så mye peil på php og css og slikt, men driver å lærer meg det. Om noen kanskje visste om det lå noe slikt ute til deling..? Skjønner ikke helt spørsmålet ditt..? Du vil ha noe lignende PixelStreet..? Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Ja jeg vil ha noe lignende. Er ikke noe problem å legge ut noe selv, men det blir jo bare noe redigering i html. Kunne tenkt meg noe hvor plassering av bildet blir generert selv. Hvor man kan logge seg inn og laste opp og redigere tomta. Og at det hadde blitt lagt til en "under utbygning" helt i enden, når folk fikk bruker her! Slik at sida automatisk blir lengre. Mulig dårlig forklart, men kan tenke meg at oppsettet på pixelstreet er noe slikt...? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Ja jeg vil ha noe lignende.Er ikke noe problem å legge ut noe selv, men det blir jo bare noe redigering i html. Kunne tenkt meg noe hvor plassering av bildet blir generert selv. Hvor man kan logge seg inn og laste opp og redigere tomta. Og at det hadde blitt lagt til en "under utbygning" helt i enden, når folk fikk bruker her! Slik at sida automatisk blir lengre. Mulig dårlig forklart, men kan tenke meg at oppsettet på pixelstreet er noe slikt...? Snakk med cfenzo, han som er sysadmin på det tekniske og som har utvikla scriptet.. Men om du skal lage PixelArt, kan du vel like gjerne joine PixelStreet..? Størst, lengst og tøffest i Norge.. Endret 5. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Størst, lengst og tøffest i Norge.. Hehe den var litt bra.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Eller kanksje enda bedre ->pixeldam Oh fudge!! Nice! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Eller kanksje enda bedre ->pixeldam Oh fudge!! Nice! Sjekk de store "wallpaper"-greiene.. Nice hangarskip derja.. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Dette er vel det neste prosjektet? Pixelcity? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Dette er vel det neste prosjektet? Pixelcity? Hehe ja.. Først må vi (PixelStreet) bli Større, lengre og bedre i Norge.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2004 Jepp, må bare få med oss flere folk. Ganske kule tegninger på pixeldam sidene ja, they got skillz! Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 6. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2004 Tenkte jeg skulle sende inn en søknad jeg nå da, men så ser det ut som siden ligger nede.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 6. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2004 kun nede for litt maintenance... kommer opp igjen snart... Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 6. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2004 Nå som du er her cfenzo. Er siden i ASP? husker ikke helt.. Hvis du har lest lenger opp vet du kanskje at jeg kunne tenkt meg en liknende side, men ikke kan så mye for å si det sånn! Du vil kanskje ikke spre scriptet ditt og ting, men vet du om det går an få tak i en liknende ferdig side? Sjølve strukturen på sida? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2004 Nå som du er her cfenzo. Er siden i ASP? husker ikke helt..Hvis du har lest lenger opp vet du kanskje at jeg kunne tenkt meg en liknende side, men ikke kan så mye for å si det sånn! Du vil kanskje ikke spre scriptet ditt og ting, men vet du om det går an få tak i en liknende ferdig side? Sjølve strukturen på sida? ColdFusion om jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) streetn bør jo _ihvertfall_ bli Norges lengste... (noen som vet om noen andre? ) Endret 6. mars 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) streetn bør jo _ihvertfall_ bli Norges lengste... (noen som vet om noen andre? ) Tja, det finnes jo noen mongoer hos PixelCity, men dem har ikke kommet igang en gang.. Dem slår vi lett.. Edit; Og vi er faktisk norges største lengste, beste og tøffeste.. Seriøst. Endret 6. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2004 Kanskje vi skal move on til PX street 2.0 snart? og Iverksette skikkelig pxart teknikk, samt litt større plass pr. tomt og litt sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå