Nimzo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jibril2k her en min (kommende?) tomt http://www.home.no/jonki/tomt.gif men som sagt! det er første gang jeg noe slikt som pixelstreet Eneste negative kommentar jeg har er at det blir som regel finere om du har svart linje rundt det du lager.. f.eks. rundt dammen, og treet. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ellers har jeg mekket litt på skiltet. Det var utrolig vrient å skrive på skrå! Er den M'en for mye rip-off av McDonald's sin? Får vel ikke problemer med copyright osv? Snu den opp-ned, så har du en W for Web elns. Går jo an å eksperimentere litt med navn... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Subwayen??? synets liksom det jeg også, men det er jo en preview... men det er jo også litt vanskelig når den minste templaten er på 550 px... men jeg jobber nok med den litt i dag, og i morgen (se webcaféen). noen forslag til hva som kan brukes for å få litt mer inn der? En stor reklameplakat? Ellers syntes jeg du kunne hatt fortau farge rundt istedet for gress? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jibril2k her en min (kommende?) tomt http://www.home.no/jonki/tomt.gif men som sagt! det er første gang jeg noe slikt som pixelstreet Eneste negative kommentar jeg har er at det blir som regel finere om du har svart linje rundt det du lager.. f.eks. rundt dammen, og treet. working on it Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 www.home.no/jonki/tomt.gif updated! jeg vil bruke denne tomten Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 www.home.no/jonki/tomt.gif updated! jeg vil bruke denne tomten Det skal nok la seg ordne. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 @Jonki: bare èn ting... er den transparent? (bare kom på at det forrige du posta her ikke var det...) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 @Jonki: bare èn ting... er den transparent? (bare kom på at det forrige du posta her ikke var det...) den skal være fin nå Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Fin den Jonki Bare få den opp på gaten nå... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Nå har jeg godkjent Lystig. Jonki var visst allerede i boks. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) ble litt føkk med uploadinga, for vel fiske det etter 2400 edit : den er fin nå! Endret 2. mars 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Dette går ikkje an å seie for ofte; #326F20 er riktig grasfarge! Endret 2. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeezuzz! skal du skremme folka som ikke har giddet å lese hele tråden eller?!?! men nå tror jeg nok de vet det! Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 #326F20 er riktig grasfarge! Er ikke helt sikker på om den fargen du har på skriften er riktig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 #326F20 er riktig grasfarge! Er ikke helt sikker på om den fargen du har på skriften er riktig gir eg blanke F i IBP støtter ikkje custom skriftfarge Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 å herrejesus.. her var det mange rare gressfarger... er vi enige om hvilken som er rett? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 @Jonki: bare èn ting... er den transparent? (bare kom på at det forrige du posta her ikke var det...) den skal være fin nå Ikke pokker.. Plenen din går jo rett opp på venstre side, istedet for 45 grader til høyre.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Nimzowitsch: hvorfor ikke ha skiltet på plenen din? tror kanskje det vil se mye bedre ut egentlig... BTW: har forbedret subway'en litt, har lagt til en aviskiosk (i narvesen farger), driver og tegner avisstativ nå Edit: Ny preview: Endret 3. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Nimzowitsch: hvorfor ikke ha skiltet på plenen din? tror kanskje det vil se mye bedre ut egentlig... BTW: har forbedret subway'en litt, har lagt til en aviskiosk (i narvesen farger), driver og tegner avisstativ nå Edit: Ny preview: http://www.vegiboys.com/images/subway.gif nice ang skilt: enig Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Stilig subway @Jonki: Tomten din knuser øst-siden av Mikka sin tomt. @Mikka: Den underjordiske garasjen din går også under Nimzowitsch sin tomt Du har feil farge på gresset @Nimzowitsch: Det er en grafikkfeil på tomten din; gresset går 1px for langt ned @Atticus, Kebab GUD og Zeus: Dere har også feil gressfarge Det var det jeg så i farten Og @ fyren som styrer det hele. Skulle ikke noen fikse "Til salgs"-skiltene slik at det ble "Solgt"-skilt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå