cfenzo Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 og Zeus, Kebab GUD, bakemesterharepus og wh1t3inc. (nr 2 og 3 ser man så vidt, men når folk først skal pirke.. så... ) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) hva skjer med søknaden min? Endret 1. mars 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 hva skjer med søknaden min? Den ligger som førsteprioritet på saklista på morgendagens Styremøteliste.. Til andre styremedlemmer; Jeg har fått previewURL, vi tar det på møtet. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 hva skjer med søknaden min? Den ligger som førsteprioritet på saklista på morgendagens Styremøteliste.. Til andre styremedlemmer; Jeg har fått previewURL, vi tar det på møtet. mange takk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Hmm... hvis noen husker at jeg sa jeg dreiv og mekka en liten pixelstreet subway stasjon, så er den strax ferdig (preview i hvertfall)! legge de siste touchene på den nå. BTW: noen som vet om noen steder der man kan se litt 1337 pixelart grafitti/tagging?? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 cfenzo's guide til pixel-grafitti: 1. gå en tur i skogen.. 2. grav opp en mauertue 3. ta med deg 20-30 maur hjem.. 4. sett deg foran pc'en (nei.. ikke polecat..) 5. åpne photoshop 6. velg tegneredskap 7. hell maur i buksa 8. done.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) LOL!!!! tror jeg dropper det jeg! kan jo sjekke litt på Mr.Wong! var jo mye bra der, som sikkert kan komme til nytte! Edit: men var det noe grafitti på wong??? NEI!!! ikke som var noe å se etter i hvertfall men men... Endret 1. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) edit : jeg blir litt spent til det styremøtet imorra, første gang jeg holder på med slikt pixelstreet greier Endret 1. mars 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Jaja, da var preview ferdig: håper den faller i smak Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Jibril2k her en min (kommende?) tomt (old gif) men som sagt! det er første gang jeg noe slikt som pixelstreet Endret 2. mars 2004 av Jonki Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) @Jibril: Stilig, men hva er det du har skrevet på veggen ned til sub'en? Jibril ruler elns? Endret 1. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Stilig, PX-Street Sub Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 @Jibril: Stilig, men hva er det du har skrevet på veggen ned til sub'en? Jibril ruler elns? Nei nei nei PT!!!!!! ikke noe selvdigging! står Pixel Street, men det er veldig vanskelig å se... Er nesten bare en placeholder for det som skal komme der... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Du må ha gelender i midten på trappene også, jippi. Ellers var det najs. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 /me gir den karakter 3/6 Det er så masse meir plass som burde takast i bruk til noke, den var liksom så tom... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Subwayen??? synets liksom det jeg også, men det er jo en preview... men det er jo også litt vanskelig når den minste templaten er på 550 px... men jeg jobber nok med den litt i dag, og i morgen (se webcaféen). noen forslag til hva som kan brukes for å få litt mer inn der? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 har forandra noe av oppsettet i pixelstreet, så bidrag mindre enn 550 i bredde er nå lov... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 ahh! chill! får prøve og fikse med mindre tomt da! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Nå som jeg er ferdig med huset har jeg startet på McPixel's Drive-In. Er bare i planleggingen akkurat nå, men her er et status bilde. McPixel's (OBS: stor fil. 0,8 MB) Planen er at jeg skal ha litt bord rundtomkring utenfor, der folk kan sitte og nyte en burger i sola. Er vel vanlig det at drive Ins har en luke for folk til fots også? Ellers har jeg mekket litt på skiltet. Det var utrolig vrient å skrive på skrå! Er den M'en for mye rip-off av McDonald's sin? Får vel ikke problemer med copyright osv? Kom gjerne med tips. Og hvis noen har lyst til å kjøpe burger, eller sitte ved en av bordene, post et bilde av deg selv i omtrent samme størrelse som fyren min, så legger jeg det til bildet. En bil hadde vært fint også. Endret 2. mars 2004 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Kan du være så snill å ikke poste bilder på 0.8MB? Hørt om .gif? Endret 2. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå