Marvil Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Threden ble vist "non-pined" når jeg tok å merget en annen thread inn i denne Hjertelig takk.. (for at du fiksa det igjen. Det var ikke ironisk ment ) /me vil takke alle for støtte i denne tiden. Vi har bevist at vi kan skaffe folk på rekordtid, alle med sine ferdigheter. Nå viser det seg at forhandlinger hjelper, men litt fysiske trusler må til.. Endret 28. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Hey? Ser jeg angrep mot moderator? Må jeg ta fram pisken og spanke dere dere ulydige vesner? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Hey?Ser jeg angrep mot moderator? Må jeg ta fram pisken og spanke dere dere ulydige vesner? Hm. Nei, det-det har vi ik-ikke sett.. Men, ellers da..? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Jøss. Ufrivillig fikk jeg en post inni der gitt Ja ja, sånn kan det gå. Nå har jeg to poster her inne. Dere MÅ få noe ilderstæsj inn i gata deres... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Dere MÅ få noe ilderstæsj inn i gata deres... Uten å røpe for mye, kan jeg si at det allerede er uttenkt og påbegynt.. Følg med.. Endret 28. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Tuuuuuusen takk *klappe klappe* Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Uten å røpe for mye, kan jeg si at det allerede er uttenkt og påbegynt.. Følg med.. Følger med Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Uten å røpe for mye, kan jeg si at det allerede er uttenkt og påbegynt.. Følg med.. Følger med Som resten av alt går ting sakte, men sikkert fremover.. Akkurat nå driver sysadmin med å få en banner som følger heisen, men å få en som er kompatibel med alle browsere erke så enkelt.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 altså... tenkte det skulle komme til en weekend da... den overraskelsen jeg har på lur... og ang. headeren.. der har jeg gitt opp for en liten stund.. IE er mongo.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Er det noe preview å se? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Er det noe preview å se? Tviler.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 som sagt.. skal være en overraskelse.. så ingen preview... (den som hadde hatt tilgang til min dev-server hadde fått sett det, men den er kun tilgjengelig via lokalnettverket, så.. nah.. ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Hm. Ble det med den idèen du snakket om tidligere i kveld, eller noe nytt du har funnet på nå etterpå..? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) ble vel egentlig med den første idèen.. men.. kommer vel flere andre etterhvert kjenner jeg meg selv rett... til alle andre: hvis noen har noen idèer til andre ting/påfunn av mer eller mindre humoristisk grad som hadde passa inn, så bare kom med det!! Endret 29. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 cfenzo, ikke testet men mulig denne siden kan hjelpe deg med å få header til å være fixed på en måte. http://devnull.tagsoup.com/fixed/horizontal.html Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 *sukk* har lest den... og pøvd å fått den til.. fikk det faktisk til å funke under opera og mozilla, men IE greide det ikke.. funka horisontalt i IE,.. men ikke vertikalt... skal dev'e litt mere med det senere i uka... (også mulig jeg bare legger det til for opera, og lar IE-brukerne få se det slik det er nå...) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Mikka har feil farge på gresset. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Mikka har feil farge på gresset. *Finne balltre, Audi og hideout* Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Mikka har feil farge på gresset. Og atticus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå