Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Hehe.. Makan denna tråden tok av, gitt.. Detta blir mer som den "gettogether"-tingen du etterlyste tidligere PoleCat.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Fy søren, jeg joiner! Dette blir ÜBER! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Detta blir mer som den "gettogether"-tingen du etterlyste tidligere PoleCat.. Bare at dette nesten blir bedre. Jobber cfenzo med saken nå eller? Endret 18. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 GHETTOgether, right? *lager hus* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 *lager hus* Hvilken vinkel bruker du hjallis? 45º? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Er det plass til meg i byen også? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 cfenzo: Kan du bruke denne til å lage rollovers? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Er det plass til meg i byen også? KLART DET! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Prøvde å mekke meg et hus, men fant ikke ut hvor jeg skrur av anti-aliasing i PS. Noen som vet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) *lager hus* Hvilken vinkel bruker du hjallis? 45º? Det bør han ellers blir det bråk.. Menne gjeldene forslag ligger på at det blir 45 graders vinkling. Siden cfenzo ikke sier noe, regner jeg med at han driver med en template.. Detta kan bli hefti..! Edit1: Anti-Aliasing: Det er en hakeknapp oppe på "linja".. Edit2: Toolshead: Seff. Alle som vil får være med.. Det skal lissom være en samling av alle folka her.. Endret 18. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Er det plass til meg i byen også? KLART DET! Jeg får vel også en plass? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Prøvde å mekke meg et hus, men fant ikke ut hvor jeg skrur av anti-aliasing i PS. Noen som vet? Spørs hva du tenker på. For å lage en non-aa linje, bruker du f.eks line-tool, velger path, lager linja, høyreklikker på linja, make selection og velger bort aa. Fant ikke noen bedre løsning jeg. Anyone? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Prøvde å mekke meg et hus, men fant ikke ut hvor jeg skrur av anti-aliasing i PS. Noen som vet? Spørs hva du tenker på. For å lage en non-aa linje, bruker du f.eks line-tool, velger path, lager linja, høyreklikker på linja, make selection og velger bort aa. Må jeg gjøre det for hver eneste linje jeg tegner? Kan fort bli veldig tungvindt... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Er det plass til meg i byen også? KLART DET! Jeg får vel også en plass? Trodde alle som ville kunne bli med? Eller hva sier du prosjektleder Marvil? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 eller du kan bare bruke pentool? Ja, 45 grader... altså: /_/_/_/_/ /_/_/_/_/ Osv... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Er det plass til meg i byen også? KLART DET! Jeg får vel også en plass? Trodde alle som ville kunne bli med? Eller hva sier du prosjektleder Marvil? H0h0 liker at folk bruker titler på meg.. Men som jeg nevnte for et par tre innlegg siden; alle som vil kan være med, det er en samling av folk på forumet lissom.. Vi har visst flusst med serverplass, så heng på.. Edit: Lurer på hvordan jeg skal klare å forklare hvorfor jeg ikke har gjort leksene mine, men sittet her hele dagen.. Endret 18. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Er det plass til meg i byen også? KLART DET! Jeg får vel også en plass? Trodde alle som ville kunne bli med? Eller hva sier du prosjektleder Marvil? H0h0 liker at folk bruker titler på meg.. Men som jeg nevnte for et par tre innlegg siden; alle som vil kan være med, det er en samling av folk på forumet lissom.. Vi har visst flusst med serverplass, så heng på.. Da er jeg med!!! Dette blir bare heilt digg!! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 eller du kan bare bruke pentool? Ja, 45 grader... altså: /_/_/_/_/ /_/_/_/_/ Osv... Takker. Er helt n00b i PS. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 HalTan eller noen andre som er i full gang; Kan dere paste et lite scrn slik at jeg kan se hvilket størrelsesforhold jeg skal foholde meg til? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 @PoleCat: straks jeg får opp et HUS så har bare laget stakittgjerde hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå