jorgis Skrevet 22. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 /me digget PåleSjappen! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Felleshus? Lages det da 1 hus på 1 tomt, slik som vanlig? Er ikke så dreven enda så jeg vet ikke om hus er aktuelt, men jeg kan bidra med småting. F.eks. pc til pc-huset osv. Hvis det er interesse for det. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 må jo ha en matsjappe eller noe da.. databutikk etc Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Felleshus? Lages det da 1 hus på 1 tomt, slik som vanlig? Er ikke så dreven enda så jeg vet ikke om hus er aktuelt, men jeg kan bidra med småting. F.eks. pc til pc-huset osv. Hvis det er interesse for det. Felleshus lages normalt sett på en normalstørrelsetomt. Planen er felleshus for hvert 4. eller 5. hus.. Kom igjen, lag et forslag. Du fikk det jo til der du brukte normal Pixelteknikk, vår er lettere.. PC-huset er et marked der dem selger PoleCat'er.. Men PC (som i personal computer) shop burde vi vel også ha ja.. Er litt opptatt fremover, så jeg er ikke så produktiv.. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Ok Alt jeg trenger er en referanse hvis jeg skal lage småting. F.eks. størrelsen på en person. Jeg hadde en idè om å lage en hamburger, drive-In lignende sak.. ala McDonald's. McPixel's? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg hadde en idè om å lage en hamburger, drive-In lignende sak.. ala McDonald's. McPixel's? Genialt..! Just Do It.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Jeg hadde en idè om å lage en hamburger, drive-In lignende sak.. ala McDonald's. McPixel's? Genialt..! Just Do It.. Det var en super idè.. men hvordan sende inn forslag til felleshus? Nimzowitsch: ser du er ganske skilled.. Håper idén din blir fet! Endret 23. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 men hvordan sende inn forslag til felleshus? Det kommer til å bli en form for opplasting med Vote tror jeg.. Kommer mer informasjon om dette senere.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Flott.... tror kanskje jeg skal begynne å lage noe... men skal vi ha t-bane i gata? nedganger som er mellom hvert 10-15 hus? hadde jeg vært litt stilig det da! for de som ikke har vært i oslo før, så er t-bane det samme som den amerikanske subwayen, eller den franske metroen... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Det går sikekrt an. Det heter Metro i Italia også.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Det går sikkert an. Det heter Metro i Italia også.. Hehe, sier du det? det visste jeg ikke men da kan jeg jo kanskje begynne å lage noe nå, men det blir nok ikke ferdig før i neste uke, på grunn av at jeg skal reise bort til et sted uten PS Rettet på en skrivefeil for deg også Marve Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Nimzowitsch: ser du er ganske skilled.. Håper idén din blir fet! Takk Her skrus forventningene i taket ser jeg Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Kan man ikke bare poste opp eksemplene her? Likte den McDonalds ideen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Kan man ikke bare poste opp eksemplene her? Likte den McDonalds ideen Seff kan det postes her. Da kan man også få tilbakemeldinger slik at det kan gjøres eventuelt bedre.. Men selve voten kommer nok til å foregå på siden.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Ok. Fint Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Det vil i dag muligens bli noen flere bugs og litt nedetid.. det pga jeg skal fikse den 500 server-erroren folk har en tendens til å få... EDIT> uhmm.. og DER skal det problemet være fiksa.. hehe.. tok litt kortere tid enn jeg trodde... Venter fortsatt på hardware for å oppgradere ram, men det skal bli gjort i løpet av uka har vi blitt lovet... (for de som lurer på hva som genererte 500 server-error'en, så var det en jODBC string som ikke var helt god..) Endret 23. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Kjempe fint! Har ikke sett noen feilmeldinger enda Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (for de som lurer på hva som genererte 500 server-error'en, så var det en jODBC string som ikke var helt god..) Jepp, som jeg tenkte.. Pokker heller, hater den $erroren.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Kommer ikke inn på sia jeg nå... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 PC-huset er et marked der dem selger PoleCat'er.. Men PC (som i personal computer) shop burde vi vel også ha ja.. Er litt opptatt fremover, så jeg er ikke så produktiv.. Hus og hus... folk som livnærer seg på å selge PoleCats har ikkje råd til hus IMO burde vi ha et kjøpesenter på en fire-fem tomter elns, midt i gata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå