PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 eller av Marvil... samma det! like fett begge deler Du mener også at de ser helt like ut? © My point exactly! Da har dere ikke sett mavva @ russ.no Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Nei, fordi vi ikke er russ i år kan vi ikke gå inn på russ.no... men hva med å lagre bildet og legge ut her! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg stemmer på en statue av meg .. jeg er en veldig viktig person i veldig manges liv .. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg stemmer på en statue av meg .. jeg er en veldig viktig person i veldig manges liv .. Eller ikke. En av grunnlegeren av gata kan vi ta Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg lastet opp bildet mitt med feil størrelse i bredde i forhold til hva bildet mitt var.. , nå har jeg endret det flere ganger men ser ikke ut som det blir noe bedre.. det kommer et stort hvitt mellomrom mellom min gate (28) og gate 29... Jeg har Transperacy osv.. alt riktig der... Noen i "byrådet" som kan hjelpe meg.. Ser ut som noen har blitt litt inspirert av min villa btw... gate 27.. ganske lik idè? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 eller av Marvil... samma det! like fett begge deler Du mener også at de ser helt like ut? © My point exactly! Da har dere ikke sett mavva @ russ.no HYSJ! For å oppklare litt; Jeg sendte inn et _HELT_ normalt passfoto til russ.no, men de scanna inn til 1024*768!!!! Så om du ser på profilen min på russ.no ser det normalt ut, om du går på URL'en til bildet så blir det j*vli stoooooort.. Derfor ser bildet MONGO ut.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Er det bare jeg som får 500: Internal Server Error når jeg prøver å nå px-street? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Er det bare jeg som får 500: Internal Server Error når jeg prøver å nå px-street? Jeg får ikke.. Prøv å oppdater eller trykk på en link.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg kommer ikke inn. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg kommer inn. Men bruker å få slik feilmelding på siden av og til Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 er enig med å ha statue av grunnlegger.. virker som det eneste rette.. (copy of andeby)... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ja riktig, må ha den i slik gull som man har i Andeby 'tror jeg' PS: Er det ikke en slik statue i Springfield også, men den er i stein Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 *tenke* jo det er vel kanskje det... men iallefall i en street/by bør en statue av grunnleggeren være... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ja riktig, må ha den i slik gull som man har i Andeby 'tror jeg' Den er i stein i Andeby også.... har bilde av den i et donaldblad hjemme, kan se om jeg scanner det inn når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hva skal jeg gjøre nå? seriøst .. (ikke nevn vinduene) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hva skal jeg gjøre nå?seriøst .. (ikke nevn vinduene) Ummm... Detaljer i hagen kanskje? Schtilig "hus"! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hva feiler streetn for tiden.. ser veldig nede ut Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 hva feiler streetn for tiden.. ser veldig nede ut FBI har tatt den (serisøt) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 nei, de har ikke det... funker fint her... men det er mulig serveren har vært nede for vedlikehold elns... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 hva feiler streetn for tiden.. ser veldig nede ut FBI har tatt den (serisøt) Nehei. FBI har tatt min server, ikke cfenzo sin.. Det er han som hoster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå