ahpadt Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 klarer ikkje tegne folk :oops: Spørre pent noen som kan da Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 /me spørr ikkje "pent".. /me forlanger Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 /me spørr ikkje "pent".. /me forlanger Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 /me spørr ikkje "pent".. /me forlanger Små barn får somregel det de peker på, om de bare syter nok... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 /me spørr ikkje "pent".. /me forlanger Små barn får somregel det de peker på, om de bare syter nok... /me syter ikkje. /me forlanger. Neida, er en grei kar i virkeligheten, trur/håper eg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Burde det ikke vært en grensevakt/bomstasjon helt i begynnelsen på streeten?Vi slipper vel ikke inn hvem som helst i det lukseriøse nabolaget heller da! Det passe /me og mitt hus på (kanskje /me skulle vert pxstreet #2 ? ) Du skulle lagt til en sånn liten grensevaktkar. Med sånn militærhatt Foreslår at vi holder alt av militære utenfor. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Enig med haltan. OmpATopia security systems får duge. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Enig med haltan. OmpATopia security systems får duge. *host* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Enig med haltan. OmpATopia security systems får duge. *host* Har du noke bedre? NEH. Dessuten har eg ION cannon da, den ødelegger det meste som ikkje høyrer heime i PX street Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Enig med haltan. OmpATopia security systems får duge. *host* Har du noke bedre? NEH. Dessuten har eg ION cannon da, den ødelegger det meste som ikkje høyrer heime i PX street Jeg og mine passer på hverandre.. Mitt hus har btw div avtaler med Auto-Polandia som ikke bare reparer (osv) biler.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Mitt hus har forresten laserkanoner i alle hjørner som passer på at uvedkommande ikkje får adgang Uansett; vi har diskutert det før, og den diskusjonen vant /me. Vi trenger ikkje begynne på nytt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Mitt hus har forresten laserkanoner i alle hjørner som passer på at uvedkommande ikkje får adgang Uansett; vi har diskutert det før, og den diskusjonen vant /me. Vi trenger ikkje begynne på nytt Vel, det finnes vel flere oppfatninger av akkurat det.. <-- non-animated Endret 14. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 <-- non-animated Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Mitt hus har forresten laserkanoner i alle hjørner som passer på at uvedkommande ikkje får adgang Uansett; vi har diskutert det før, og den diskusjonen vant /me. Vi trenger ikkje begynne på nytt Vel, det finnes vel flere oppfatninger av akkurat det.. <-- non-animated å?? Trudde vi blei enige, eg *vurdere å lage et bordell* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 *vurdere å lage et bordell* Ta vekk "vurdere å".. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Jaja, fremdeles lite å gjøre på, så lagt på bomstasjon og litt "vakter".. Nå da..? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Seksi detta, Marvil! Men ka er den.. "boksen" atmed supportskranken?! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Seksi detta, Marvil! Men ka er den.. "boksen" atmed supportskranken?! Hmz. Er det overvåkningskameraet du sikter til..? Den erke helt stabil, fikk det ikke helt til..:/ Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Seksi detta, Marvil! Men ka er den.. "boksen" atmed supportskranken?! Mulig jeg er blind, men jeg ser ingen "boks"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå