dimiles Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Edit: trøtt og feil tråd.. Endret 14. februar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Men korfor skal du ha motorane opp på taket?! Blitt like greit med en innendørs kran festa i taket elns Takhøyden er ikke stor nok.. Mye lettere å ha det slik da.. Hva f*n skulle jeg gjort om det sto en bil i garasjen, så tok jeg ut motoren og skulle ha den inn på lageret..? Trekt motoren OVER bilen..? Neinei, tryggere og mer praktisk å ta det via taket der det ikke er flysst med hindringer.. Ser du aldrti har vert på et veksted når de tar ut motoren.. men Uansett.. Hvorfor løfte den over? hvorfor ikke bare snu bilen? PS: "God bless us.. Every pixle" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Ser du aldrti har vert på et veksted når de tar ut motoren..men Uansett.. Hvorfor løfte den over? hvorfor ikke bare snu bilen? PS: "God bless us.. Every pixle" Pøh.. På Auto-Polandia viderefører man polske tradisjoner.. Edit; 1200 Poster..! Endret 14. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Blah! Skjønner ikke folk dette med bredde på tomter..? Igjen er det noen som har monga seg, helt i slutten av gata.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Sant nok, men han hadde stilig hus dah! No har PX street egen strippeklubb! =D Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Sant nok, men han hadde stilig hus dah! No har PX street egen strippeklubb! =D men når kommen "offentlig" bygninger med i bildet her da? som den bilsaken etc.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Morn Har glemt passord, og det skjer ingen ting når man trykker Glemt Passord? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Sant nok, men han hadde stilig hus dah! No har PX street egen strippeklubb! =D men når kommen "offentlig" bygninger med i bildet her da? som den bilsaken etc.. Etter helgen er planen.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Sant nok, men han hadde stilig hus dah! No har PX street egen strippeklubb! =D Lurer på om det er notarget (det siste) som er feilen.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Javel? Har ikke lastet opp noe enda. Husker ikke passordet mitt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Javel?Har ikke lastet opp noe enda. Husker ikke passordet mitt Hmz, kanskje det er strippeklubben sin feil allikevel.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Send PM til cfenzo du notarget... da kan du få passordet ditt vettu Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Ok. Men jeg fikk hjernen min til å funke igjen, så nå veit jeg passordet. Men synd at det ikke går an å laste opp hus der idag.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Nytt forslag til felleshus; Kommentarer..? Forbedringer..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Burde det ikke vært en grensevakt/bomstasjon helt i begynnelsen på streeten? Vi slipper vel ikke inn hvem som helst i det lukseriøse nabolaget heller da! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Nå har jeg også lyst til å "flytte" inn å gata, men jeg vet ikke hvordan jeg får bygd mitt eget hus Orker ikke sette meg inn hvordan jeg lager mitt eget.. *hinthint* Noen hjelpsomme som vil hjelpe meg litt med å lage noe? Helikopterplan og øveretasje laget av glassvegger hvor man ser en 50" TV er en fin start Endret 14. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Her har du 2 fine guider. 1 2 GL & HF Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Burde det ikke vært en grensevakt/bomstasjon helt i begynnelsen på streeten?Vi slipper vel ikke inn hvem som helst i det lukseriøse nabolaget heller da! Det passe /me og mitt hus på (kanskje /me skulle vert pxstreet #2 ? ) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Burde det ikke vært en grensevakt/bomstasjon helt i begynnelsen på streeten?Vi slipper vel ikke inn hvem som helst i det lukseriøse nabolaget heller da! Det passe /me og mitt hus på (kanskje /me skulle vert pxstreet #2 ? ) Du skulle lagt til en sånn liten grensevaktkar. Med sånn militærhatt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 klarer ikkje tegne folk :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå