PixelImp Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 hmm, der hadde det passet bra med en pixelimp link superüber1337 ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Litt praktisk info.. - cfenzo står kodingen og mest sannsynlig hostingen også - det vil bli laget en template som alle må bruke som basis - vi må ha et hovedhus som ligger først, der vi har litt info - unngå høye bygninger i kanten av din eiendom Mer..? Kan jeg få bo i det første huset (dvs etter hovedhuset)..? men altså, den cfenxo allerede HAR laget jolder LENGE som template, jeg er allerede i full gang Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Litt praktisk info.. - cfenzo står kodingen og mest sannsynlig hostingen også - det vil bli laget en template som alle må bruke som basis - vi må ha et hovedhus som ligger først, der vi har litt info - unngå høye bygninger i kanten av din eiendom Mer..? Kan jeg få bo i det første huset (dvs etter hovedhuset)..? men altså, den cfenxo allerede HAR laget jolder LENGE som template, jeg er allerede i full gang Hm. Trodde vi skulle bryte med reglene og ha en 45 graders vinkel jeg..? Det var en del enighet om det for noen sider siden.. Det gjør det hele mye enklere..:/ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 TEMPLATE ^^ Ferdig, finiot... LAG HUS. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 TEMPLATE ^^ Ferdig, finiot... LAG HUS. Nei ro ned..:=))) Vi må ha mere vei! Og vinklinga er for skarp etter min smak.. Vent til cfenzo er ferdig med det han driver med nå.. Jeg stemmer vertfall for 45 graders vinkling..! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) 45 graders vinkling kan se litt teit ut da synest jeg iallefall Endret 18. januar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 da ønsker jeg meg hus nr. 2!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 45 graders vinkling kan se litt teit ut dasynest jeg iallefall Hm.. Denna er laget med 45 graders vinkling.. Da får man et mere mer humant areal.. Det som er nå blir for skrått. Om man lager litt høyde på huset blokker det naboen totalt.. Dessuten er veien for liten..!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 da ønsker jeg meg hus nr. 2!! Hvilken template..? Bør vi ikke diskutere hvilken template vi skal bruke..? Syns det var enighet om at den var litt for skrå..? Dessuten er jeg hus nummer 2 i rekken, og jeg erke fædi enda..! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Enig, da blir det 45 graders vinkel Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 det hadde iallefall vært morsomt å vite før jeg begynner dette skal bli søndagsmoro ! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) street test hmm.. er det bare meg? eller vart det der litt stort.. EDIT> skal jeg lage en template med 45 graders vinkel, samme fortau, men bredere vei? Endret 18. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) jeg synes det ser ut som om de tol linjene på cfenzo sin template ikke er parallelle heller... mulig det er et sånt synet bedrar bilde though... Edit: jeg synes ikke det så stort ut... heller for lite men det finner vi jo fort ut! men veien må jo være bredere! Endret 18. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Hehe, datt litt ut. Er det noen satt størrelse på huset? høyde/bredde? DanielP Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 de ER paralelle... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Ok... slapp av.. da er det synsbedrag! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 street test hmm.. er det bare meg? eller vart det der litt stort.. EDIT> skal jeg lage en template med 45 graders vinkel, samme fortau, men bredere vei? Vi kloke hoder (les jeg og HalTan) har funnet ut at 45 graders vinkling blir bedre. Om du kunne gidda så hadde det vært flott om du hadde laga en template med 45 vinkel og bredere vei.. Oppsettet er fint, med den infoen under.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Hehe, datt litt ut. Er det noen satt størrelse på huset? høyde/bredde? DanielP Vi skal lage template nå snart.. Har satt cenzo på den jobben. Så snart han har laget en template og fått den godkjent vil det bli posta en .psd-fil som alle kan laste ned. Bortsett fra alt det generelle (vei, fortau osv) kan man gjøre som man vil. En gylden regel er ata man skal unngå høye bygninger i kantene av eiendommen sin.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 gleder meg ! det blir gøy å se hva folk kan få til av hus på eiendommen sin ! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Vi skal lage template nå snart.. Har satt cenzo på den jobben. Så snart han har laget en template og fått den godkjent vil det bli posta en .psd-fil som alle kan laste ned. Bortsett fra alt det generelle (vei, fortau osv) kan man gjøre som man vil. En gylden regel er ata man skal unngå høye bygninger i kantene av eiendommen sin.. FORT! FORT! FORT! Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå