Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 herved har /me © på Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 herved har /me © på Herlig.. Vi bør lage en ©-tråd for å holde orden på alt, men kanskje vi ikke skal allikevel.. Her er veretfall noen; - Sweeeeet = © tjcombo - = © arve87 - = © Marvil Flere..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Word. © PoleCat © Dunestar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Kan bli mye å huske, gitt.. © <-- Husker den vertfall.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 ehm.. noen som tok feil av webcafè-tråden og pixelart-tråden? *le* men.. sia er oppe igjen.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 ehm.. noen som tok feil av webcafè-tråden og pixelart-tråden? *le* men.. sia er oppe igjen.. © Marvil @ px-street Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 ehm.. noen som tok feil av webcafè-tråden og pixelart-tråden? *le* men.. sia er oppe igjen.. Hæ..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Vel, lite å gjøre på. Svært liten trafikk på forumet nattestid har jeg og PoleCat funnet ut. Han gikk nettopp å la seg.. Så jeg fiksa litt på mitt ene bidrag til fellesområde; Kommentarer..? Forbedringer..? Edit; Jeg går å slapper av litt. Ring om det skulle skje noe.. Endret 14. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Seksi den Marvil, men det har eg vel allerede sagt til deg Den øverste kranen @ taket ser litt snål ut... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Marve: Det skiltet på døra inn i butikken ser ikke helt pix-art stil ut... hehe, jeg så kranen nå, og den ser ikke helt ut som om den skulle blitt brukt ever... Endret 14. februar 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Stilig! Men hvorfor skal man løfte ting opp på taket slik at kranene kan løfte de inn i garasjen? Og bilen ser forresten litt snål ut © Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Styling sux! Men fin den (© HalTan) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Stilig! Men hvorfor skal man løfte ting opp på taket slik at kranene kan løfte de inn i garasjen?Og bilen ser forresten litt snål ut © © Marvil Du har et poeng, så asolutt! Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Du har et poeng, så asolutt! Selvfølgelig har jeg et poeng! © Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Var ikke ille den Marvil... synes det er bra at vi har fått oss et sted der jeg kan style bilen min! *sette seg ned og lage bil* © Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) © Kebab GUD trenger egentlig noen til å fortelle meg hva mer jeg kan gjøre med huset mitt .. er heeelt tom for ideer .. og orker ikke fikse vinduene nå.. Endret 14. februar 2004 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Stilig! Men hvorfor skal man løfte ting opp på taket slik at kranene kan løfte de inn i garasjen?Og bilen ser forresten litt snål ut © 1. Den bakerste var kanskje litt rar, bare la på litt. Kan tas vekk på 3secs ved å slette et LayetSet så.. 2. Skiltet på døra består bare av masse streker som blir lysere og lysere.. 3. Ser her at det florer av småunger uten spes mye peil på bil osv.. Den første kranen løfter inn/ut motoren, legg merke til at det er to hull i taket, begge over der det mekkes på bilene. Motorene må jo komme ut på en ellerannen måte.. Det andre hullet er lagring av f.x motorer. Grunnen til at de hentes fra taket er at ellers så må det kjøres en truck inni verkstedet hver gang det skal hentes noe, noe som bare vil skape problemer for mekanikerene.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Men korfor skal du ha motorane opp på taket?! Blitt like greit med en innendørs kran festa i taket elns Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Men korfor skal du ha motorane opp på taket?! Blitt like greit med en innendørs kran festa i taket elns Takhøyden er ikke stor nok.. Mye lettere å ha det slik da.. Hva f*n skulle jeg gjort om det sto en bil i garasjen, så tok jeg ut motoren og skulle ha den inn på lageret..? Trekt motoren OVER bilen..? Neinei, tryggere og mer praktisk å ta det via taket der det ikke er flysst med hindringer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå