Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 *kremt* Mafiaen kommer ikkje i nærheten av huset mitt engang... Kom til å tenke på en ting, kan /me få kjøpe ei ekstra lang tomt, og lage flyplass? Trur det kunne blitt stilig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 *kremt* Mafiaen kommer ikkje i nærheten av huset mitt engang... Kom til å tenke på en ting, kan /me få kjøpe ei ekstra lang tomt, og lage flyplass? Trur det kunne blitt stilig Tiden vil vel vise om mafiaen kommer.. Iflg innside information blir det ikke satset på store våpen, mer organisert kriminalitet som hvitvasking, sigarettsmugling osv.. Jeg sier som de sier i filmen "Livvaktene" (som btw er verdens beste film ever). Kriminaliteten kan deles opp i 3 bølger.. 1. Horetrafikk fra østblokkland 2. Sigarettsmugling og annen smugling 3. Økonomisk kriminalitet, overtaking av firmaer osv.. Vi satser mest på nummer 3, men for å spe på inntektene driver vi litt med alle tre.. Men det betyr ikke at de er ufarlige, polske folk er ikke av de mest stabile har jeg funnet ut etter mine besøk i landet vertfall.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg støtter idèen om noen fellesarealer som butikk, verksted (Auto-Polandia that is), flyplass, bensin, cafè osv osv.. Gata skal være lang og vi må jo ha litt div sosiale tiltak.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 word. Men forslag som blir sendt inn til offentlige bygg bør ha en viss standard iallefall Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) word. Men forslag som blir sendt inn til offentlige bygg bør ha en viss standard iallefall Ja seff. Glemte nesten gamlehjemmet siden vi har PoleCat i gata.. Endret 13. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Er det bare jeg eller er pixelstreet nede nå? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Er det bare jeg eller er pixelstreet nede nå? Som tidligere sagt i denne tråden; JA..! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Er det bare jeg eller er pixelstreet nede nå? Som tidligere sagt i denne tråden; JA..! ok, noen formening om når det kommer opp igjen eller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Er det bare jeg eller er pixelstreet nede nå? Som tidligere sagt i denne tråden; JA..! ok, noen formening om når det kommer opp igjen eller? cfenzo svarer ikke, så vi tar det som det kommer.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 offentlige byggninger støttes Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Er ikke så lett dette med pixel hus. Blir liksom aldri fornøyd heller. Får nok prøve og prøve.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Er ikke så lett dette med pixel hus. Blir liksom aldri fornøyd heller. Får nok prøve og prøve.. Om du kan teknikken er det LETTEID.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Kan jeg godt tenkte meg. Prøve å få opp fantasien min her. Skulle nesten ha et hus ellerno jeg kunne tegne etter. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Er ikkje vanskelig å lage pixelart når du har komt litt inn i det igrunn. Berre opp til fantasien igrunn Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Lurte på en ting. Når man skal lage slike fine vinduer. Så det ser ut som det er gjennomsiktig. http://pixelstreet.webfreak.no/images/enzo.gif Er det bare å lage fargene inne lysere, eller finnes det noen andre smarte triks så det gjør det enklere. Håper noen skjønner hva jeg mente. *Trøtt* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Lurte på en ting.Når man skal lage slike fine vinduer. Så det ser ut som det er gjennomsiktig. http://pixelstreet.webfreak.no/images/enzo.gif Er det bare å lage fargene inne lysere, eller finnes det noen andre smarte triks så det gjør det enklere. Håper noen skjønner hva jeg mente. *Trøtt* la vinduet vere et eget layer, og reduser opacity på det. Opacity stiller du øverst i layerboksen Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 Javisst. Takker Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Lurte på en ting.Når man skal lage slike fine vinduer. Så det ser ut som det er gjennomsiktig. http://pixelstreet.webfreak.no/images/enzo.gif Er det bare å lage fargene inne lysere, eller finnes det noen andre smarte triks så det gjør det enklere. Håper noen skjønner hva jeg mente. *Trøtt* Det letteste er jo å redusere opacity, men etter reglene skal det gjøres med å endre fargene lissom.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Resultatet som teller, ikkje utførelsen, right PC(tenker på koden din altså) ?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2004 Resultatet som teller, ikkje utførelsen, right PC(tenker på koden din altså) ?? Haha.. Du bør ta © på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå