Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Bakgrunnen er stygg.Et bilde av hw.no forumet. å så vanskelig... neida tuller... Skift bakgrunn HÆ? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Bakgrunnen er stygg.Et bilde av hw.no forumet. å så vanskelig... neida tuller... Skift bakgrunn Hva er det du snakker om? Ja, DET lurer jeg også på! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Han snakker om den opprinnelige hw Pixel-By-Delen.. Den som alt dette bygger på lissom.. Der var det screens av forum.hw.no.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 aha... altså bare lest første innlegg! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Dessuten har eg ION cannon (om du har spillt CnC så veit du ka det er.) Den pwner alt du eiger! Vel, jeg har utplassert mellomdistanseraketter på div tomter som du ikke vet om.. Mens "AutoPolandia" er under bygging.. Min(e) Ion-cannon(s) skyter ned mellomdistanserakettene dine, og ødelegger alt dei vil (les: eg vil at dei skal ødelegge). HAHA! PWND! *vente på at du skal begynne med nyere historie og kan spørre læreren din om russland/usa og cuba-krisen og mellomdistanseraketter som ikke kan skytes ned uten koden som ligger på hemmelig sted* © Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Bakgrunnen er stygg.Et bilde av hw.no forumet. å så vanskelig... neida tuller... Skift bakgrunn Som sagt, time changes vi har nytt prosjekt som du finner mer info om HER.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Henger litt etter med andre ord OGGABOGGA! Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 aha... altså bare lest første innlegg! For en n00b Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Har noen lyst til å ta tiden på hvor lang tid det tar å lese gjennom 1528 innlegg..? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Har noen lyst til å ta tiden på hvor lang tid det tar å lese gjennom 1528 innlegg..? JA! Begynn no du, så tar eg tida på deg... *as if* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Hehe tror vi dropper det.. Menneh; Åssen roterer man en ting i PS, for så å ikke bruke Anti-Aliasing på det når man trykker Apply..? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 går ikkje an trur eg.. Dvs, du kan rotere det 90 og 90 grader uten å miste kvalitet, men med free transform vil den alltid bli antialiased når du snur den... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) går ikkje an trur eg.. Dvs, du kan rotere det 90 og 90 grader uten å miste kvalitet, men med free transform vil den alltid bli antialiased når du snur den... Hrmpf Patetisk av Adobe.. *Lage PS v9.2 Beta* Endret 13. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 går ikkje an trur eg.. Dvs, du kan rotere det 90 og 90 grader uten å miste kvalitet, men med free transform vil den alltid bli antialiased når du snur den... Hrmpf Patetisk av Adobe.. *Lage PS v9.2 Beta* LYKKE TIL! Adobe er jo sikkert berrre simpel programmering all teh way.! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 LYKKE TIL! Adobe er jo sikkert berrre simpel programmering all teh way.! Jah. Ser ikke helt hvor problemene skulle oppstå.. Har lest gjennom Win2k kildekoden, er den del funksjoner jeg vil legge til i PS har jeg funnet ut.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 er serveren nede eller noe? prøvde å komme inn på skolen idag, det gikk ikke.. og nå ikke her hjemme.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 er serveren nede eller noe? prøvde å komme inn på skolen idag, det gikk ikke.. og nå ikke her hjemme.. Nede ja.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 @arve87; Vil bare opplyse om at den Polske Mafiaen har kjøpt store andeler i det nye Auto-Polandia AS som skal opprette avdeling i PixelStreet. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 @arve87; Vil bare opplyse om at den Polske Mafiaen har kjøpt store andeler i det nye Auto-Polandia AS som skal opprette avdeling i PixelStreet. Som btw så dritfett ut! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2004 @arve87; Vil bare opplyse om at den Polske Mafiaen har kjøpt store andeler i det nye Auto-Polandia AS som skal opprette avdeling i PixelStreet. Som btw så dritfett ut! Hehe thx.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå