Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Teh official px-street thread..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*kremt*

/me kan lage seg 700px tomt og lage teh forsvarssystem om det skal vere på den måten! :w00t::D

Så lenge du koder teknikken frykter jeg null og nix..

Har nettopp snakked med Gardrium Vrezcnic (aka Teh Polish Monster), vi skal lage PixelStreet avdelingskontor for den Polske Mafiaen..

arve87; You go girl!! :w00t:

Lenke til kommentar

De mellomdistanserakettene dine på "Security"-huset er (iflg dine ord) for kraftige til at taket kan klare å å holde dem igjen når du skyter dem opp.. Taket er for tynt..

Dessuten har ingen av våpnene dine (bortsett fra de modifiserte deagle-etterligningene på gjerdestolpene) mulighet for å treffe en bil på veien.. Vinkelen blir for vanskelig, og hullet i veien stopper ikke all verden..

Slik, vertfall en måte å passere huset ditt på, uten engang å trixe med det "badsecurityandcommands"-systemet ditt..:)

Lenke til kommentar
"Hvis man ikke kommer over, kan man gå under"...

En idé?

Det er også en mulighet.. Skal vurdere det _OM_ arve87 finner det for godt å innstallere "litt" bedre sikkerthetsrutiner, men slik tilstanden er per dags dato finnes det intet at frykta.. Til og med bestemor med gåstolen hadde passert der uten store sår.. :lol:

Lenke til kommentar
Alle kanoner kan snuast i alle mulige retnignar, opp, ned, til sidene. Dessuten har alle ultramegasuperduper motion sensors som følger deg på millimeteren om du er et mål!

De to på sikkerhetstaket har ikke mulighet å treffe et mål på veien uten å måtte skyte gjennom taket på huset det står på..

Lenke til kommentar
Alle kanoner kan snuast i alle mulige retnignar, opp, ned, til sidene. Dessuten har alle ultramegasuperduper motion sensors som følger deg på millimeteren om du er et mål!

De to på sikkerhetstaket har ikke mulighet å treffe et mål på veien uten å måtte skyte gjennom taket på huset det står på..

Hmm, du seier noke... huff og huff da... Men det får småkanonene ta seg av... :p

En vakker dag skal /me ha 700px tomt og lage TEH KANON ved sida av huset, KUN for å skyte småfolk i veien :D

Lenke til kommentar
Dessuten har eg ION cannon (om du har spillt CnC så veit du ka det er.) Den pwner alt du eiger!

Vel, jeg har utplassert mellomdistanseraketter på div tomter som du ikke vet om..;)

Mens "AutoPolandia" er under bygging..:thumbs:

Min(e) Ion-cannon(s) skyter ned mellomdistanserakettene dine, og ødelegger alt dei vil (les: eg vil at dei skal ødelegge). HAHA! PWND!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...