Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 *lage pixelstreet mafia* "If I where you mister.. I'd change the color of that grass like.. right away.. kapeesh?" Naaaaaaaaaaaaaaaai. Skulle jo lage Polish Mafia.. Jaja, gjengopprør da.. @cfenzo; er gjengen din med på å sette arve87 skikkelig på plass..? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 *kremt* /me kan lage seg 700px tomt og lage teh forsvarssystem om det skal vere på den måten! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Gjengen min eier pixelstreet.. *leondlatter* "If I where you, I'd obey my every command... Cause I OWN you..." and for the heck of it.. "kapeeesh?" (All in this post is © Marvil ) Endret 12. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Tror det er på tide å oppdatere huset mitt jeg. Ser jo patetisk ut i forhold til resten nå. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 *kremt* /me kan lage seg 700px tomt og lage teh forsvarssystem om det skal vere på den måten! Så lenge du koder teknikken frykter jeg null og nix.. Har nettopp snakked med Gardrium Vrezcnic (aka Teh Polish Monster), vi skal lage PixelStreet avdelingskontor for den Polske Mafiaen.. arve87; You go girl!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Gjengen min eier pixelstreet.. *leondlatter* Yeah, for now.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 De mellomdistanserakettene dine på "Security"-huset er (iflg dine ord) for kraftige til at taket kan klare å å holde dem igjen når du skyter dem opp.. Taket er for tynt.. Dessuten har ingen av våpnene dine (bortsett fra de modifiserte deagle-etterligningene på gjerdestolpene) mulighet for å treffe en bil på veien.. Vinkelen blir for vanskelig, og hullet i veien stopper ikke all verden.. Slik, vertfall en måte å passere huset ditt på, uten engang å trixe med det "badsecurityandcommands"-systemet ditt.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 "Hvis man ikke kommer over, kan man gå under"... En idé? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 "Hvis man ikke kommer over, kan man gå under"... En idé? Det er også en mulighet.. Skal vurdere det _OM_ arve87 finner det for godt å innstallere "litt" bedre sikkerthetsrutiner, men slik tilstanden er per dags dato finnes det intet at frykta.. Til og med bestemor med gåstolen hadde passert der uten store sår.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Husk at kanonene ikke er større enn maks 15 px. Det er omtrent som å bli stabbet med et sugerør... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 så må du tenke på at en vanlig person (f eks DU) ikkje er meir enn, tjaa, 70px høg?? Alle kanoner kan snuast i alle mulige retnignar, opp, ned, til sidene. Dessuten har alle ultramegasuperduper motion sensors som følger deg på millimeteren om du er et mål! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Alle kanoner kan snuast i alle mulige retnignar, opp, ned, til sidene. Dessuten har alle ultramegasuperduper motion sensors som følger deg på millimeteren om du er et mål! De to på sikkerhetstaket har ikke mulighet å treffe et mål på veien uten å måtte skyte gjennom taket på huset det står på.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) så må du tenke på at en vanlig person (f eks DU) ikkje er meir enn, tjaa, 70px høg?? Tsjaa.... Sammenligner jeg med skjermen min, (1024px brei), er jeg vel ca. 5760 px. høy Så må du tenke på at internett ikke er virkeligheten. Endret 12. februar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Alle kanoner kan snuast i alle mulige retnignar, opp, ned, til sidene. Dessuten har alle ultramegasuperduper motion sensors som følger deg på millimeteren om du er et mål! De to på sikkerhetstaket har ikke mulighet å treffe et mål på veien uten å måtte skyte gjennom taket på huset det står på.. Hmm, du seier noke... huff og huff da... Men det får småkanonene ta seg av... En vakker dag skal /me ha 700px tomt og lage TEH KANON ved sida av huset, KUN for å skyte småfolk i veien Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Hmm, du seier noke... huff og huff da... Men det får småkanonene ta seg av... En vakker dag skal /me ha 700px tomt og lage TEH KANON ved sida av huset, KUN for å skyte småfolk i veien Hehe, det hjelper ikke å messe med Marre må du skjønne.. © Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Dessuten har eg ION cannon (om du har spillt CnC så veit du ka det er.) Den pwner alt du eiger! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Dessuten har eg ION cannon (om du har spillt CnC så veit du ka det er.) Den pwner alt du eiger! Vel, jeg har utplassert mellomdistanseraketter på div tomter som du ikke vet om.. Mens "AutoPolandia" er under bygging.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Dessuten har eg ION cannon (om du har spillt CnC så veit du ka det er.) Den pwner alt du eiger! Vel, jeg har utplassert mellomdistanseraketter på div tomter som du ikke vet om.. Mens "AutoPolandia" er under bygging.. Min(e) Ion-cannon(s) skyter ned mellomdistanserakettene dine, og ødelegger alt dei vil (les: eg vil at dei skal ødelegge). HAHA! PWND! Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Bakgrunnen er stygg. Et bilde av hw.no forumet. å så vanskelig... neida tuller... Skift bakgrunn Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Bakgrunnen er stygg.Et bilde av hw.no forumet. å så vanskelig... neida tuller... Skift bakgrunn Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå