Zeus Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Nå har jeg rotet meg inn i ett eller annet her.. hvorfor får jeg ikke brukt hele "fargepaletten"? jeg får f.eks ikke skiftet farge på gresset til slik det skal være. Hvordan "låser jeg opp" fargene igjen ?? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Hehe, det er j*vli enkelt når du først kan teknikken, ja.. Snart må vel kjeven din henge seg opp med så mye lol Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Hehe, det er j*vli enkelt når du først kan teknikken, ja.. Snart må vel kjeven din henge seg opp med så mye lol Hehe.. Heller nakken da siden det er den som beveger seg.. © Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Nå har jeg rotet meg inn i ett eller annet her.. hvorfor får jeg ikke brukt hele "fargepaletten"? jeg får f.eks ikke skiftet farge på gresset til slik det skal være. Hvordan "låser jeg opp" fargene igjen ?? Åpne bildet Image - Mode - RGB Color (Står vel på Indexcolor nå..) Det bør funke.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Som sagt, letteid å fikse avledningsmanøver på de pinglegreiene der da.. ...innebygd anti-avledningsmanøver ting, som detecter på forhånd om du prøver deg på en avledningsmanøver! HAH! Dessuten er dei farligare enn dei ser ut til :w00t: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Som sagt, letteid å fikse avledningsmanøver på de pinglegreiene der da.. ...innebygd anti-avledningsmanøver ting, som detecter på forhånd om du prøver deg på en avledningsmanøver! HAH! Dessuten er dei farligare enn dei ser ut til :w00t: Hoho.. Anti-avledningsmanøver du lissom.. Innse det, maskiner kan rundlures.. En maskin gjør bare det du sier den skal gjøre, og om det er du som har programmert den tingen frykter jeg null og nix.. Du får se når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Så ka har du tenkt å gjøre da? Flyr du for høgt oppe har eg alltids AA guns på taket Dessuten, dei snur seg etter den tingen dei skal ødelegge, og når dei snur seg ultrafort vil ikkje en liten "lure-sving" funke så bra Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Så ka har du tenkt å gjøre da? Flyr du for høgt oppe har eg alltids AA guns på taket Dessuten, dei snur seg etter den tingen dei skal ødelegge, og når dei snur seg ultrafort vil ikkje en liten "lure-sving" funke så bra Vi får se, vi får se.. Btw; Må bytte datarom nå.. Kommer igjen om en halvtime, ca kvart på 2.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Så ka har du tenkt å gjøre da? Flyr du for høgt oppe har eg alltids AA guns på taket Dessuten, dei snur seg etter den tingen dei skal ødelegge, og når dei snur seg ultrafort vil ikkje en liten "lure-sving" funke så bra Vi får se, vi får se.. Btw; Må bytte datarom nå.. Kommer igjen om en halvtime, ca kvart på 2.. bah, går snart herfra.... Skal dessuten sjå film fra 14:00, så det blir lite tid.. MEN når eg kommer heim, skal eg vise deg pwnage! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Hehe "ok" Vent til helga.. Skal på LAN, pleier å ha masse dautid der det skal lekes i PS med PixelArt.. *pooof* Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Hvor høye er kravene for og få tomt? Må huset være extremt bra? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Hvor høye er kravene for og få tomt? Må huset være extremt bra? du ser vel sånn cirka hva som ligger dr nå,, Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 ser det har kommet en del nye tomter der nå.. fremtiden for streetn ser lys ut.. forresten er det fritt frem hva du ligger i veien ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Hvor høye er kravene for og få tomt? Må huset være extremt bra? Nei ikke spesielt høye.. Lag noe du kan bo i, kanskje med noe særpreg så godkjenner vi det glatt.. Det skal mer til å ikke få det godkjent enn å få det godkjent, vertfall hittil.. Hittil har det blitt avslått 2 søknader; 1. Previewen var dårlig og arve87 hadde ikke satt seg særlig godt inn i hvordan det funka med å avslå søknader.. 2. Søker ba om å bli sletta.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 ser det har kommet en del nye tomter der nå.. fremtiden for streetn ser lys ut.. forresten er det fritt frem hva du ligger i veien ? I teorien ja, men ting vi mener ødelegger og bryter harmonien blir slettet ASAP.. Så ikke begynn å bygg ut huset slik at det dekker veien lissom.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 hehe.. ok skal nok ikke det. bare lurte, hadde vært kult med fotgjengerovergang eller noe.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Ser det er en del som har feil farge på gresset. Er ikke det "slå på" grunnlag? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 *denge alle med feil farge på graset* FY, FY! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 *lage pixelstreet mafia* "If I where you mister.. I'd change the color of that grass like.. right away.. kapeesh?" Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 *lage pixelstreet mafia* "If I where you mister.. I'd change the color of that grass like.. right away.. kapeesh?" © Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå