Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Teh official px-street thread..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg rotet meg inn i ett eller annet her.. hvorfor får jeg ikke brukt hele "fargepaletten"? jeg får f.eks ikke skiftet farge på gresset til slik det skal være. Hvordan "låser jeg opp" fargene igjen ?? :(

Åpne bildet

Image - Mode - RGB Color (Står vel på Indexcolor nå..)

Det bør funke.. :thumbs:

Lenke til kommentar
Som sagt, letteid å fikse avledningsmanøver på de pinglegreiene der da..

...innebygd anti-avledningsmanøver ting, som detecter på forhånd om du prøver deg på en avledningsmanøver! HAH!

Dessuten er dei farligare enn dei ser ut til :p

:w00t: :w00t:

Hoho.. Anti-avledningsmanøver du lissom.. Innse det, maskiner kan rundlures.. En maskin gjør bare det du sier den skal gjøre, og om det er du som har programmert den tingen frykter jeg null og nix..:lol:;)

Du får se når jeg kommer hjem..

Lenke til kommentar
Så ka har du tenkt å gjøre da?

Flyr du for høgt oppe har eg alltids AA guns på taket ;)

Dessuten, dei snur seg etter den tingen dei skal ødelegge, og når dei snur seg ultrafort vil ikkje en liten "lure-sving" funke så bra :w00t:

Vi får se, vi får se.. :lol:

Btw; Må bytte datarom nå.. Kommer igjen om en halvtime, ca kvart på 2.. :thumbs:;)

Lenke til kommentar
Så ka har du tenkt å gjøre da?

Flyr du for høgt oppe har eg alltids AA guns på taket ;)

Dessuten, dei snur seg etter den tingen dei skal ødelegge, og når dei snur seg ultrafort vil ikkje en liten "lure-sving" funke så bra :w00t:

Vi får se, vi får se.. :lol:

Btw; Må bytte datarom nå.. Kommer igjen om en halvtime, ca kvart på 2.. :thumbs:;)

bah, går snart herfra....

Skal dessuten sjå film fra 14:00, så det blir lite tid.. MEN når eg kommer heim, skal eg vise deg pwnage! :D

Lenke til kommentar
Hvor høye er kravene for og få tomt? Må huset være extremt bra? :roll:

Nei ikke spesielt høye.. Lag noe du kan bo i, kanskje med noe særpreg så godkjenner vi det glatt.. Det skal mer til å ikke få det godkjent enn å få det godkjent, vertfall hittil..

Hittil har det blitt avslått 2 søknader;

1. Previewen var dårlig og arve87 hadde ikke satt seg særlig godt inn i hvordan det funka med å avslå søknader..

2. Søker ba om å bli sletta..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...