Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Vent til klokka 24.00, eventuellt ta det senere i morgen... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) bakemesterharepus: 1. tok meg den frekkhet å logge inn som deg (etter å ha sjekka databasen hvor det stod at du hadde 2 uploads igjen..) "Min tomt (upload): 2 Uploads igjen i dag." Du trenger ikke flere.. 2. med mindre det her er huset ditt (GeoCities huset) Så kan jeg nok ikke laste opp for deg... Zeus: Prøv å skift navn på fila som skal opp, og last opp på nytt.. Gitt deg 3 nye uploads.. (Er nok et bug i upload-systemet.. jobber med det nå.. pm meg om du fortsetter å få problemer..) EDIT> typo Endret 11. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) det ble iallfall bedre nå.. hvis dere skal gjøre fikse det så ligge huset HER<-- nei ikke geocities Edit: kan det være at jeg bruker 550 templaten? Endret 11. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 ja.. du bruker 550 templaten... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) mente om det kunne være det som er problemet.. den er iallefall litt fikset Edit: funker nå !! Endret 11. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 http://pixelstreet.webfreak.no/#pixelstreet11 <== /me fiksa litt på huset sitt, ingen skal komme forbi her! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 da skal jeg skaffe meg flygebil, sko jetpack.. something.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 De direktelinkene til husene fungerer ikke hos meg. Blir alltid sendt til det første huset i rekken. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 De direktelinkene til husene fungerer ikke hos meg. Blir alltid sendt til det første huset i rekken. samme her.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Marvil: hopp over hølet no då, om du tørr! Kanonene snur seg ultrakjappt og kan hevast/senkast så masse du orker.. Endret 11. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 kan jeg uploade igjen nå, uten at jeg ødelegger noe? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Marvil: hopp over hølet no då, om du tørr! Kanonene snur seg ultrakjappt og kan hevast/senkast så masse du orker.. Ikke mulig at de klarer å bevege seg så raskt, dessuten er det rimelig enkelt å fake en unnamanøver.. Teknologien kan alltis overrumples, det samme kan menneskene.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 da er iallefall problemet mitt fikset.. uploaden funker fint for meg nå.. (utenom at jeg ikke fikk 3 nye uploads klokken 00..) har faktisk glemt å nevne det: supert prosjekt! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 har faktisk glemt å nevne det: supert prosjekt! Takk.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Marvil: hopp over hølet no då, om du tørr! Kanonene snur seg ultrakjappt og kan hevast/senkast så masse du orker.. Ikke mulig at de klarer å bevege seg så raskt, dessuten er det rimelig enkelt å fake en unnamanøver.. Teknologien kan alltis overrumples, det samme kan menneskene.. says who?? Superkanonene er ultraraske, og småkanone rundt huset er enda raskare. Du er død før du har sagt "kake" om du er uønska i gata! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Marvil: hopp over hølet no då, om du tørr! Kanonene snur seg ultrakjappt og kan hevast/senkast så masse du orker.. Ikke mulig at de klarer å bevege seg så raskt, dessuten er det rimelig enkelt å fake en unnamanøver.. Teknologien kan alltis overrumples, det samme kan menneskene.. says who?? Superkanonene er ultraraske, og småkanone rundt huset er enda raskare. Du er død før du har sagt "kake" om du er uønska i gata! Try me, punk. Say's who..? I do. Got a problem with that..? Som sagt, letteid å fikse avledningsmanøver på de pinglegreiene der da.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Er det mulighet for at jeg kan få en tomt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Er det mulighet for at jeg kan få en tomt? Lag preview, send søknad der du legger inn URL til preview så får vi se.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Er det mulighet for at jeg kan få en tomt? Lag preview, send søknad der du legger inn URL til preview så får vi se.. Jobber med saken, var faktisk litt enklere enn jeg trodde Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Hehe, det er j*vli enkelt når du først kan teknikken, ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå