diversity Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 tror jeg fikk det til nå i photoshop.. fikk iallfall de gråe å hvite firkantene (tegn på gjennomsiktig).. men har ikke flere uploads idag.. hmm.. har ikke uploadet idag.. kan noen i styret uploade det for meg da eller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 bakemesterharepus: sikker på at hvit er hvit, eller at den fargen du velger at skal være gjennomsiktig er helt rett?? men, er det noen som har noe forslag på hva jeg kan gjøre for å få huset mitt til å fungere i gata? det blir jo bare en stor ingenting Hæ? Fungere..? Lag et hus, så funker det fett.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 tror jeg fikk det til nå i photoshop.. fikk iallfall de gråe å hvite firkantene (tegn på gjennomsiktig).. men har ikke flere uploads idag.. hmm.. har ikke uploadet idag.. kan noen i styret uploade det for meg da eller? Bare cfenzo som har rettigheter til å gi flere uploads, for now.. Sikker på at du ikke lasta opp noe i natt, etter klokka 12..? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 yes.. brukte alle uploadsene mine da det kliket igår.. hmm når får jeg nye da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Ved hvert nye døgn tror jeg.. Skal snakke med cfenzo når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 bakemesterharepus: sikker på at hvit er hvit, eller at den fargen du velger at skal være gjennomsiktig er helt rett?? men, er det noen som har noe forslag på hva jeg kan gjøre for å få huset mitt til å fungere i gata? det blir jo bare en stor ingenting Hæ? Fungere..? Lag et hus, så funker det fett.. Jeg har jo lagd hus.. men får noe tull når jeg skal uploade Hvis du ser på tomta mi så er det vel et bilde som ikke kan vises dær.. hvorfor? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg har jo lagd hus.. men får noe tull når jeg skal uploadeHvis du ser på tomta mi så er det vel et bilde som ikke kan vises dær.. hvorfor? Oja slik å forstå.. Skjedde slik med meg i går også, men da skyltes det at cfenzo drev å oppdaterte litt ting på siden.. Hm.. Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 æsj.. prøvde igjen, men det samme sjedde, så nå har jeg ikke flere uploads igjen i dag får prøve igjen i morgen da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 æsj.. prøvde igjen, men det samme sjedde, så nå har jeg ikke flere uploads igjen i dag får prøve igjen i morgen da Prøve igjen i ettertmoddag tipper jeg.. Skal fikse litt flere uploadsforsøk til folket.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Skal fikse litt flere uploadsforsøk til folket.. den er god! tror iallefall sånn nesten at jeg har fikset det nå Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Skal fikse litt flere uploadsforsøk til folket.. den er god! tror iallefall sånn nesten at jeg har fikset det nå Det kan du jo sjekke på flere måter da.. F. eks sette bildet inn på på en side med en annen BG-farge.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 er det noen som har link til steder å finne ting som kan brukes her (trær etc)-- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 er det noen som har link til steder å finne ting som kan brukes her (trær etc)-- lag sjøl! Er alltid best med 100% heimelaga materiale Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 jaja.. vet jo det.. men det stod liksom i info at man kunne bruke ferdiglagede greier.. bare ville kikke Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 er det noen som har link til steder å finne ting som kan brukes her (trær etc)-- http://www.mrwong.de/index1.htm Her finner du nok litt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 jaja.. vet jo det.. men det stod liksom i info at man kunne bruke ferdiglagede greier.. bare ville kikke joa, men det er tøffast med 100% heimelaga, alt fra scratch. Pixel for pixel, layer for layer! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Da har jeg uppet Huset mitt .. som dere ser er fargene på gresset og gata litt skjeivet. og vinduene er litt uklarte og plenen er ikke helt ferdig . men dere ser det Kebab ..the 23 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Neat kebab, neat! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 "Bakemesterharepus" og "Zeus" se å ordne opp i rotet, SPRENSTREKS. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) kan noen hjelpe meg å laste opp huset.. har fått det transparent men har ikke fler uploads--- EDit: ligger her, hvis noen skulle være så greie å fjøre det.. Endret 11. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå