PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 notarget: ikkje snakk med kommunestyret over pm for å smiske til seg tomt. Hehe, litt bakendeslikking kan man vel alltids tåle..? Lov å prøve seg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 lobbyvirksomhet er fyfy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 Hehe til opplysning så har han søkt, men jeg sendte ham en PM der jeg ville ha preview.. Deretter ble det litt probs med transparancy som vi har prøvd å løse.. Det er nok dette han mener.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) jepp, det er noe galt med huset mitt.. stresser å lage det i mspaint.. og det funket ikke.. skrev iallfall 550 i bredde andre gangen Endret 10. februar 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 du skal skrive 400 eller 700. Det er snakk om bredda på TOMTA, ikkje på heile bildet (det strekker seg litt lenger i bredden pga perspektiv vettu ) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 du skal skrive 400 eller 700. Det er snakk om bredda på TOMTA, ikkje på heile bildet (det strekker seg litt lenger i bredden pga perspektiv vettu ) nei.. er faktisk snakk om BILDET.. (scriptet trekker automatisk fra 75px på begge sider...) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) *slettet* var visst snakk om bildet skal aldri mer komme med kommentarer til det! huff huff... *føle seg dum* Endret 10. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 Hei Lurer på en ting. Jeg så en link inne i posten her, det var link til verdens høyeste pixel hus ellerno. Noen som kan linken? btw, jeg smisker ikke til meg hus Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 Denne? http://www.mrwong.de/myhouse/ Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Hvorfor får jeg bestandig feil med upload'n ?? nå kommer jo ikke bildet opp i det hele tatt, ble jo bare "kan ikke vise bildet" feil.. eller er det bare hær?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Hvorfor får jeg bestandig feil med upload'n ?? nå kommer jo ikke bildet opp i det hele tatt, ble jo bare "kan ikke vise bildet" feil.. eller er det bare hær?? Hmz.. Jeg fikk vertfall lasta opp mitt i går..:/ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 noen: har funnet fram photoshop igjen.. hvordan ta av det transparency (eller hva det heter) slik at jeg får puttet det huset inn i streeten Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 noen: har funnet fram photoshop igjen.. hvordan ta av det transparency (eller hva det heter) slik at jeg får puttet det huset inn i streeten Bruker du .psd templaten nå, eller bruker du .gif-fila som huset ditt er på..? Om du ikke får det til, skal jeg se på det når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 bruker .gif filen. er det en instilling man skal fikse på eller? Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 bruker .gif filen. er det en instilling man skal fikse på eller? åpne huset ditt i paint, gå image/attributes, nederst der kan du velge transparency og hvilken farge som skal være gjennomsiktig.. regner med det skal vær hvit.. GO PAINT!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 bruker .gif filen. er det en instilling man skal fikse på eller? Du kan vel markere det området som skal være gjennomsiktig, så bruke et av "Viskelærene" til å sette det som transparent.. Finnes kanskje en annen bedre måte.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 bruker .gif filen. er det en instilling man skal fikse på eller? åpne huset ditt i paint, gå image/attributes, nederst der kan du velge transparency og hvilken farge som skal være gjennomsiktig.. regner med det skal vær hvit.. GO PAINT!! Han fikk ikke til det i går.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 du må nok åpne .psd'en din... så tar du save as... Compuserve GIF, save with transparency... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 du må nok åpne .psd'en din... så tar du save as... Compuserve GIF, save with transparency... Kjedelig å begynne på nytt når han har laga laga et forslag i Paint.. Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 bakemesterharepus: sikker på at hvit er hvit, eller at den fargen du velger at skal være gjennomsiktig er helt rett?? men, er det noen som har noe forslag på hva jeg kan gjøre for å få huset mitt til å fungere i gata? det blir jo bare en stor ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå