Gå til innhold

Teh official px-street thread..

Anbefalte innlegg

dette var vansklig, men jeg har sett noen tourtrails. skal prøve mer i morra.

Om du leser den PenguinPedie tutorialen som er linka på siden, gjør slik de forteller det, så kan du Pixel Art godt nok til å laga hus selv.. Det kommer etter litt leking, men da kan du vertfall basisen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Makan så stille det ble her etter Webcafèen ble åpna da.. :lol:

Menne nå har jeg fiksa fargen på gresset mitt og den layerfeilen på stigen opp på taket, på forespørsel fra brukerne.. :lol:

Vi er avhengige av at folk reklamerer litt rundt om for PixelStreet, selv reklamerer jeg på #hw.no og har fått en del folk til å mekke hus..

Har også tatt meg den tiden det tok å sende reply til alle søkere som ATM ligger inne på listen som ikke har preview og har fått svar fra de fleste om at de driver på.. Styret vil få mer informasjon når jeg har mottatt noen URL's..

Lenke til kommentar
Holder vel å ha den i signaturen vel? :p

Joda, om du henger på andre avdelinger enn WDS, HTML og CSS så, men etter vi fikk OT-her på avdelingen beveger jeg meg minst mulig utenfor kontoret.. :lol:

Edit; er det mye trafikk på forumet ikveld, eller er det bare meg..?

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Holder vel å ha den i signaturen vel? :p

Joda, om du henger på andre avdelinger enn WDS, HTML og CSS så, men etter vi fikk OT-her på avdelingen beveger jeg meg minst mulig utenfor kontoret.. :lol:

Edit; er det mye trafikk på forumet ikveld, eller er det bare meg..?

tjaa, jo, er jo innom samtlige kategorier under både hardware, overklokking en gang i blant sååå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...