PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Er det mulig å få kjøpt seg ei tomt og fått satt opp ei hytte? Send inn søknad du; http://pixelstreet.webfreak.no/?sec=soknad ...så er du hjertelig velkommen! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Får penger til finansiering av laptopen min.. Som i "kjøpe ny" eller "oppgradere"? Som i å kjøpe HP Compaq NX7000 til 22.000 med trådløs basestasjon.. @B|Real; Seff kan du få tomt.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeje, grattis med dagen Marvil! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jepp, og vi blir aldri lei av lol'ene til marvil, det ser jo ikke dumt ut med en lol i hver setning! :lol: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Jepp, og vi blir aldri lei av lol'ene til marvil, det ser jo ikke dumt ut med en lol i hver setning! :lol: Exactly.. Like naturlig som en punktum.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Gratulerer med dagen Marvil :lol: Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ok, da har jeg gjort mitt forsøk, er ikke ferdig enda, men det får holde til å søke.. Legger en preview her først siden jeg ikke har 100 poster, håper dere liker det Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Den kvalifiserer mer enn godt nok.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Faktisk var den meget pen! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Faktisk var den meget pen! Akkurat slik som deg Polert.. :lol: Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hm.. jeg prøver å uploade huset mitt, men d skjer liksom ingenting, hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Hm.. jeg prøver å uploade huset mitt, men d skjer liksom ingenting, hva gjør jeg galt? Hm, harke peil på hvilke $errors som ligger inne i databasen, men sjekk størrelse (i px og i byte) på bildet.. Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Bildet er 700x400 og tar 14kb eller 14 361 bytes for å vær helt eksakt. får melling om at "Ditt bidrag på 14.796 KB har blitt lastet opp.." men det kommer nå ikke opp i "street'n" Endret 9. februar 2004 av Zeus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Hm.. Må vel kontakte cfenzo da ja.. Harke MSN på denne maskin, så jeg ser ikke om han er på jobb eller om han sover.. Menne skal vertfall få kontakt med han i løpet av ettermiddagen (tror han pleier å være oppe da), evt han ser disse innleggene.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Var meget smooth det huset der ja... føler liksom min trenger en liten update nå igjen: meget smooth!!!! Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har nevnt dette før, men det er jo ingen som hører på meg... Hva med å endre skiltene på de tomme tomtene slik at det står "Solgt" og ikke "Til salgs"? Tomtene er jo tross alt solgt... Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hva er dette for noe da? pixelstreet? huø? Kan jeg lage mitt eget hus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå