Jesper Karsrud Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 hehe, det hadde vært drifett hvis det hadde skjedd! men arve sitt hus vil kanskje bli litt problematisk å bygge? med kanonene sine! plutsleig kommer Bush og banker på døra og skal se etter biologiske våpen i tillegg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Haha.. Joajoa Polert.. Liker PåleKatten bedre. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Om noen måneder: Ny guinness-rekord! Norske hw.no har en _enorm_ reekord på sin pixelstreet! xxxx hus er nå i gata og flere kommer.... Alltid drømt om å være med i Guiness jeg. Så kan vi kanskje få være med i programmet på TV3 der noen prøver å slå rekorden, så blir vi verdenskjente, og så plukker ett eller annet stort internasjonalt byggefirma oss opp og gir oss mange milloner for å bygge husene på ekte i reell størrelse. And the ønskedrøm continiues.... hehe, nå fikk jeg lyst til å bygge meg et fysisk umulig hus... som et der man ser vannet renner oppover... hehe Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg fikk svar nummer 1337 i tråden! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ...og så plukker ett eller annet stort internasjonalt byggefirma oss opp og gir oss mange milloner for å bygge husene på ekte i reell størrelse. hAHHAHAHAH! Det hadde vert SÅ kult i mitt tilfele! hihihihi! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg fikk svar nummer 1337 i tråden! Hva er neste fancy nummer?? 31337 ?? 13375 ?? 313375 ?? ^^disse er verre å oppnå..... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg fikk svar nummer 1337 i tråden! Hva er neste fancy nummer?? 31337 ?? 13375 ?? 313375 ?? ^^disse er verre å oppnå..... Alt er mulig.. Menne nå ble det OT igjen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Burde ikke nicket til den som har lagd huset bli linket til profilsiden hans/hennes her på hardware? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Hvilken interesse har vel vi av å sjå på profilsidene til folk?? Endret 7. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Tenk på alle som ikke har webside da. Det må jo være en eller annen form for linking på/under husene. Jeg har vel sikkert snart sjekket profilene til alle på forumet Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hehe, nede ved siden av PM, WWW, MSN, ICQ osv.... :!: Pix-Hus!! :!: Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Hehe, nede ved siden av PM, WWW, MSN, ICQ osv.... :!: Pix-Hus!! :!: God idé Ueland er kanskje i godt humør i dag... Noen som tør? EDIT: Men en av oss kan kanskje mekke en pxhus-knapp i samme stil som IPB som vi kan ha i signaturen (hvis vi får lov til det...) Jeg så en som hadde en pc-specs-knapp i siggen, og det fikk han lov til, så det går sikkert bra... Endret 7. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Litt OT men det er vel en god grunn; Jeg har bursdag idag.. :lol: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 gratulerer så mye med dagen! ":lol:" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Litt OT men det er vel en god grunn; Jeg har bursdag idag.. :lol: Vekk alle i huset å be dem dra frem gavene? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Litt OT men det er vel en god grunn; Jeg har bursdag idag.. :lol: Vekk alle i huset å be dem dra frem gavene? Hehe. Mor kom hjem nå da, men.. Får penger til finansiering av laptopen min.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Får penger til finansiering av laptopen min.. Som i "kjøpe ny" eller "oppgradere"? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg må bare si...NICE! Er det mulig å få kjøpt seg ei tomt og fått satt opp ei hytte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg må bare si...NICE! Er det mulig å få kjøpt seg ei tomt og fått satt opp ei hytte? Ingen sier vel nei til en moderator? Ikke at jeg har makt til å si noe som helst, men det hadde vært digg med et hus til. Bør være über siden det eies av moderator da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå