PT Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg liker det nye navnet best Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg liker det nye navnet best Nei det klinger ikke like godt, litt for langt.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hva er det som klinger så bra med "web design" da? Endret 6. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Hva er det som klinger så bra med "web design" da? Alt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hva er det som klinger så bra med "web design" da? Alt. Ahh... Nå som du sier det, så hører jeg det selv også. PT does a little HalTan Endret 6. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 *glede seg til gfx.no forums kommer opp* /me holder faktisk på med et lite betatestpreversion-design til GFX.no. Ikke at det hadde noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 *glede seg til gfx.no forums kommer opp* /me holder faktisk på med et lite betatestpreversion-design til GFX.no. Ikke at det hadde noe med saken å gjøre. Du kan ikke si slikt uten å ha noe å vise frem! PT vil se Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Og Leikanger er (flere år på rad faktisk) kåret til den beste plassen å bo på i hele Norge..! Slå den dere.. Sandnes kom på andre plass i konkurransen om fineste sommerby i Norge! Holder ikke.. Sandnes er den vakreste, kuleste, mest ekstreme, råeste, beste byen i Norge! Ever! :w00t: EDIT: Dunings og andre se GFX.no fra PC? Endret 6. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Sandnes er den styggeste, kjedeligste, minst ekstreme, dølleste, fæleste byen i Norge! Ever! :w00t: EDIT: Dunings og andre se GFX.no fra PC? ^^ Jeg korrigerte litt Bergen er best EDIT: Hvordan i all verden kom diskusjonen over på hvilke byer som er de beste? Endret 6. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sandnes er den styggeste, kjedeligste, minst ekstreme, dølleste, fæleste byen i Norge! Ever! :w00t: EDIT: Dunings og andre se GFX.no fra PC? ^^ Jeg korrigerte litt Bergen er best @ PT Jada, seff skal dere få se. Men ikke i dag. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 * Dunestar hiver en tøffel i hodet på PT. Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Jada, seff skal dere få se. Men ikke i dag. That's shitty man! EDIT: * PT henter dremel'n og planter tøffelen langt inne i hodet til dunestar Endret 6. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 * cfenzo fjerner index.cfm fra pixelstreet om ikke OT stopper NUH..... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 * cfenzo fjerner index.cfm fra pixelstreet om ikke OT stopper NUH..... Hehe enig.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sandnes er den vakreste, kuleste, mest ekstreme, råeste, beste byen i Norge! Ever! :w00t: Forsand er best! Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Sandnes er den vakreste, kuleste, mest ekstreme, råeste, beste byen i Norge! Ever! :w00t: Forsand er best! Og der forsvant index.cfm Men er det flere som har planer om å lage hus? 16 tomter er vel ikke så mye å skryte av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Kanskje vi skulle begynne å mekle litt tomter? Jeg kjenner et par på forumet som er i stand til å lage hus i alle fall. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Og der forsvant index.cfm jah.... ser slik ut.. ok.. la den opp igjen da.. menneh.. nok OT? Endret 6. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, jeg synes det er ble en helt meningsløs diskusjon! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) OKEI HOLD KJEFT OM ALT SOM ER OT!!! Til CurSi0, sparks og Zethyr - få opp en preview av husa! Kan ikkje dømme uten å sjå... Gjelder deg også jorgenindahouse. Endret 6. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå