Marvil Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Nei, for det er faktisk førde som er plassen. Vi har den einaste robot-handleautomaten i heile europa! TA DEN! Skal nå jeg ramse opp alt Leikanger har..? Btw arve87, Leikanger er administrasjonen i S&Fj, pass deg. Kjenner en del viktige folk høyt i systemet på fylkeshuset.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Nei, for det er faktisk førde som er plassen. Vi har den einaste robot-handleautomaten i heile europa! TA DEN! Skal nå jeg ramse opp alt Leikanger har..? Btw arve87, Leikanger er administrasjonen i S&Fj, pass deg. Kjenner en del viktige folk høyt i systemet på fylkeshuset.. hmm, du har et poeng Men førde er masse større enn leikanger! leikanger er for pingler, liten møkkaplass! Endret 5. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Nå er jo førde kåret til Norges styggeste sted (og vi tenker ikke på landskapet, men innboerene), var det ikke slik Arve? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 hmm, du har et poeng Men førde er masse større enn leikanger! leikanger er for pingler, liten møkkaplass! Seff, har alltid et poeng.. Større er det, men det er ikke alltid størrelsen det kommer an på.. Kom ned en tur og si det face to face, så kan vi diskutere det.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Føler meg litt ensom her på østlandet nå..... Ikke den eneste nei.. HAMAR er plassen vettu!!! Vi har TG!!! og TG slår alt.. whatsoever! vestlandet du lissom... psssj! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) vestlandet du lissom... psssj! Vi råkker jo da..! Erke morro å dra på TG om du er nabo med Vikingskipet.. :lol: Edit; HAH! Jeg har 100 poster mer enn PoleCat på andre plass i denne tråden.. Betyr det at jeg spammer..? Nehei! Endret 5. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Jo, det er rett som HalTan seier, førde blei kåra til norges styggaste by i 2001, men... åssn det ser ut her har ingenting med saken å gjøre. Vi har jo alt vi trenger her, pluss veldig masse til... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Og Leikanger er (flere år på rad faktisk) kåret til den beste plassen å bo på i hele Norge..! Slå den dere.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 seriøst? kan eg aldri tenke meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Og Leikanger er (flere år på rad faktisk) kåret til den beste plassen å bo på i hele Norge..! Slå den dere.. Sandnes kom på andre plass i konkurransen om fineste sommerby i Norge! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Og Leikanger er (flere år på rad faktisk) kåret til den beste plassen å bo på i hele Norge..! Slå den dere.. Sandnes kom på andre plass i konkurransen om fineste sommerby i Norge! Holder ikke.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 seriøst? kan eg aldri tenke meg Har jeg noen gang løyet..? (offentlig) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 seriøst? kan eg aldri tenke meg Har jeg noen gang løyet..? (offentlig) Aner ikkje, har virkelig ikkje peiling.. Hmm, dette har jo blitt en WDS-SO Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 vestlandet er jo best da....... mange tyskere mener at stavanger er norges fineste by Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 cfenzo mener at det har vært nok OT for i dag/går i den her tråden... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Noen som så musikkvideoen? Masse tullinger som aker på en sklie på en lekeplass uti gokk. Link? Btw; Gokk er Nord-Norge, de kommer fra Lærdal, som ligger på Vestlandet. Messer du med Vestlandet, messer du med meg, ergo leker du med livet. I min ordbok er "gokk" synonymt med "huttiheita". Ville _aldri_ messet med Vestlandet, siden jeg er født og oppvokst i Bergen... Btw: PT: Jeg så deg @ KP1 på mandag... [/OT] Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Btw: PT: Jeg så deg @ KP1 på mandag... Hey! Få bilde av deg da. Kanskje jeg så deg også... Hvilken skole går du på? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Litt til OT; Nå har dem bytta navn på forumet også.. (Web-Design, HTML og CSS) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Nå har dem bytta navn på forumet også.. (Web-Design, HTML og CSS) Likte bedre det gamle... Menmen, kjekt at Toolshed fikk viljen sin, navnet er vel mer "riktig" nå enn før. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 *glede seg til gfx.no forums kommer opp* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå