Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@cfenzo; Fint at siden er oppe.. :thumbs::lol:

 

@PoleCat; Fint du liker det..:lol: Skal fikse stigen når jeg kommer hjem, sammen med gressfargen. (Siden dere alle har brukt feil farge, går det vel raskere om bare jeg bytter.. :lol: )

 

@Jibril2k; Hva insinuerer du..? :lol:

 

@PT; Hay! Erru frekk..? Husk at jeg har tilgang på adminboard i pixelstreet.. :lol:

 

Edit: Det ble mange ":lol:" det, gitt.. :lol:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Flere enn meg som har merket at sånn ca 50% av trådene i webdesign er feilpostet eller går off topic etter bare noen få poster?

Gjør det noe? :ermm:

Neida, men det sier bare litt om hvor stor frihet vi har her i kategorien :thumbs:

 

Edit: Ostepølse er godt når man er syk :D

Endret av PT
Lenke til kommentar
Flere enn meg som har merket at sånn ca 50% av trådene i webdesign er feilpostet eller går off topic etter bare noen få poster?

Gjør det noe? :ermm:

 

I 99% av tilfellene får trådstarter svar/kritikk/hjelp/whatevva til det han spør om, og det er vel i bunn og grunn det som er poenget.

_HELT_ enig med PoleCat. Trådstarter får hjelp til det han/hun trenger i de fleste tilfellene..

 

Det at vi har litt mye frihet her syns jeg er fint..

Lenke til kommentar

veeeeeel..

i de fleste tilfeller, ja.. ikke no problem med litt ot... *makes the comunity stronger*

menneh.. slik som i den tråden her, hvor vi prøver å gi litt info i hele tråden..

(webside, etc..) og vi flere ganger får spørsmål fra folk som har lest tråden og rett og slett ikke finner info.. da har det blitt litt mye OT... :(

 

(og jeg skal være den første til å ta min del av kritikken for det.. :blush: )

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Menne for å rette opp på det (i tillegg til å ha link i signaturen) er nå det første innlegget i denne tråden redigert litt, slik at folk kanskje skjønner litt mer..

Jeg stemmer for at alle som ikke har lest hele trådenfår avslag på søknaden sin :p

Hele tråden er vel en slags rebus der man må samle sammen diverse lenker o.l. :lol:

Endret av PT
Lenke til kommentar
Menne for å rette opp på det (i tillegg til å ha link i signaturen) er nå det første innlegget i denne tråden redigert litt, slik at folk kanskje skjønner litt mer..

Jeg stemmer for at alle som ikke har lest hele trådenfår avslag på søknaden sin :p

Hele tråden er vel en slags rebus der man må samle sammen diverse lenker o.l. :lol:

Hehe joa.. Har som mål for helgen å se hvor lang tid det tar å lese HELE tråden.. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...