cfenzo Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 w00t? vertikal? gimme screenshot!! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 /me får ikke vertikal heis i 1280*1024, men i 1024*768 derimot... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Får også heis i 1204x768. @ Marvil; Siden huset ditt er så pent, måtte jeg bare finne en feil. Den stigen* som går opp til hustaket er det noe galt med. Det er ut som den går UNDER stien** oppe på taket. * Sånn brannmennene har ** Sånn man går på og hører en gjøk si ko-ko. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) hehe PC! :lol: sikket bare en liten layefeil vettu... men det er flott at PXstreet er oppe igjen! får også vertikal scroll i 1024*768... kan godt ta screen BTW PC: er 1204*768 en ny oppløsning eller Edit: Huff... Marvil tendenser i dtte innlegget! Endret 5. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Edit: Huff... Marvil tendenser i dtte innlegget! Da tror jeg at du bør skyte deg selv Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) @cfenzo; Fint at siden er oppe.. @PoleCat; Fint du liker det.. Skal fikse stigen når jeg kommer hjem, sammen med gressfargen. (Siden dere alle har brukt feil farge, går det vel raskere om bare jeg bytter.. ) @Jibril2k; Hva insinuerer du..? @PT; Hay! Erru frekk..? Husk at jeg har tilgang på adminboard i pixelstreet.. Edit: Det ble mange "" det, gitt.. Endret 5. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 @Marvil; Her har de visstnok et ganske bra tilbud til slike som deg Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 uhmm... ja.. er nok vertikal scroll atm for de med liten oppløsning... men.. dette blir forhåpentlighvis borte da jeg legger om info-biten til ikoner + info-sider.. (en dag.. eller.no.. ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 @Marvil; Her har de visstnok et ganske bra tilbud til slike som deg Du leker med livet nå.. Gidder ikke poste link til hvor du burde vært, siden det står i forumreglene at slike linker fører til livstidsutestengelse.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Ok, skal slutte nå Flere enn meg som har merket at sånn ca 50% av trådene i webdesign er feilpostet eller går off topic etter bare noen få poster? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Flere enn meg som har merket at sånn ca 50% av trådene i webdesign er feilpostet eller går off topic etter bare noen få poster? Gjør det noe? I 99% av tilfellene får trådstarter svar/kritikk/hjelp/whatevva til det han spør om, og det er vel i bunn og grunn det som er poenget. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Flere enn meg som har merket at sånn ca 50% av trådene i webdesign er feilpostet eller går off topic etter bare noen få poster? Gjør det noe? Neida, men det sier bare litt om hvor stor frihet vi har her i kategorien Edit: Ostepølse er godt når man er syk Endret 5. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Flere enn meg som har merket at sånn ca 50% av trådene i webdesign er feilpostet eller går off topic etter bare noen få poster? Gjør det noe? I 99% av tilfellene får trådstarter svar/kritikk/hjelp/whatevva til det han spør om, og det er vel i bunn og grunn det som er poenget. _HELT_ enig med PoleCat. Trådstarter får hjelp til det han/hun trenger i de fleste tilfellene.. Det at vi har litt mye frihet her syns jeg er fint.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) veeeeeel.. i de fleste tilfeller, ja.. ikke no problem med litt ot... *makes the comunity stronger* menneh.. slik som i den tråden her, hvor vi prøver å gi litt info i hele tråden.. (webside, etc..) og vi flere ganger får spørsmål fra folk som har lest tråden og rett og slett ikke finner info.. da har det blitt litt mye OT... (og jeg skal være den første til å ta min del av kritikken for det.. ) Endret 5. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 ...Og derfor har vi linker i signaturene til pixelsiden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Hm, jeg kan vel også ta på meg noe OT-ansvar.. Menne for å rette opp på det (i tillegg til å ha link i signaturen) er nå det første innlegget i denne tråden redigert litt, slik at folk kanskje skjønner litt mer.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Menne for å rette opp på det (i tillegg til å ha link i signaturen) er nå det første innlegget i denne tråden redigert litt, slik at folk kanskje skjønner litt mer.. Jeg stemmer for at alle som ikke har lest hele trådenfår avslag på søknaden sin Hele tråden er vel en slags rebus der man må samle sammen diverse lenker o.l. Endret 5. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Menne for å rette opp på det (i tillegg til å ha link i signaturen) er nå det første innlegget i denne tråden redigert litt, slik at folk kanskje skjønner litt mer.. Jeg stemmer for at alle som ikke har lest hele trådenfår avslag på søknaden sin Hele tråden er vel en slags rebus der man må samle sammen diverse lenker o.l. Hehe joa.. Har som mål for helgen å se hvor lang tid det tar å lese HELE tråden.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Tar ikkje så lang tid, når du har fulgt med gjennom heile tråden /me lager lyserosa design no Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) /me lager lyserosa design no Noen som husker fjelg.tk? EDIT: fjelg.tk var ikke lyserosa likevel, men lysegrønn, lyseblå og lilla. Endret 5. februar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå