cfenzo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) ehmm.. ang offtopic, så vil jeg bare beklage mine plutselig utbrudd av offtopic innlegg... sojjy.. NB! vet det var JEG som tok det opp, men kan vi legge TG på hylla nå? event starte en HELT offtopic-tråd om det? takk... Endret 2. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 ehmm.. ang offtopic, så vil jeg bare beklage mine plutselig utbrudd av offtopic innlegg... sojjy.. NB! vet det var JEG som tok det opp, men kan vi legge TG på hylla nå? event starte en HELT offtopic-tråd om det? takk... Det foregår en på #hw.no @ UnderNet at the moment.. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 okey thx...gjør ikke no med litt offtopic da men når det begynner og nli mange sider med det så blir det mye..heheh...får prøve meg på et hus nå...kommer til å bli en lang natt så (må ha tg biletter)så har jeg noe og gjøre og... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hmmm.... har kaiern fått plass i gata også nå! blir jo et par stykker nå da... 15 for å være nøyaktig! glemt å legge inn pixelstreet'en i siggen min også.. får gjøre det nå! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Ja gjør det.. Flere som vil være med..? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeeee jeg har fått plass Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Jeeee jeg har fått plass Last opp huset ditt.. Endret 3. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ja, skal gjøre det.. bare noen små justeringer først... Hvordan fil type skulle det være?? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 .gif... siden det støtter transparency Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 ok, skal få opp huset så fort som mulig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Ja, skal gjøre det.. bare noen små justeringer først... Hvordan fil type skulle det være?? Alt som støtter transparancy og som ikke blir så stort at det overskrider max file size.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Marvil: Er det en grunn til at du bruker i de merkeligste sammenhenger? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Altså helst gif... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Sry at jeg spør, men er .png mye større enn .gif på slike bilder?? Jeg har en slags gammel overtro om at gif blir litt større i filstørrelse / areal jo større bildet blir.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Marvil: Er det en grunn til at du bruker i de merkeligste sammenhenger? Som sagt i en tidligere post en plass, så bruker jeg nok ganske mye.. Aner ikke hvorfor.. Endret 3. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 jeg har ikke brukt png så mye men jeg tror ikek at forskjellen på størllesen er så veldig forskjellig... hehehehehe måtte bare Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hold deg til .gif i denne gata likevel, det beholder også litt av pixelkvaliteten Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hold deg til .gif i denne gata likevel, det beholder også litt av pixelkvaliteten -Jau! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 scriptet tar kun i mot gif-filer.. så dæ så... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 scriptet tar kun i mot gif-filer.. så dæ så... Jamendaerdetgreitda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå