Gå til innhold

Teh official px-street thread..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jibril: at man får angitt en høyde, og at man kan bruke INNTIL en bredde.. så de som vil ha veldig smalt kan det, og de som vil ha bredere kan det..

MEN.. en ting til..

når så disse "tomtene" skal sette ved siden av hverandre.. hvordan skal de da stå`?

1. slik: |tomt|tomt|tomt|

2. eller slik: /tomt/tomt/tomt/ ?

Jeg stemmer for /tomt/tomt/tomt/.. Vi må ha en begynnelse, et hovedhus der det står litt om forumet, prosjektet og bruksanvisning..

Men når det skal være /tomt/tomt/tomt/ så funker ikke 400*400 da.. Det vil bli dauplass på begge sider..:/ Åssen skal det løses..?

Uansett påtar jeg meg ansvaret som midlertidig arbeidsfordeler og mener at cfenzo kan få hoste og lage sånn der posteting..

Lenke til kommentar

[qoute]

Akkurat det tenkte jeg også... hvis det skal vare en horisontal vei nedover så MÅ de vel nædvendigvis være |slik|slik|slik| ?

ja, de må vel det... men om man da vil ha gjerde o.l. blir jo dette borte? evt. at man bare lager dette på én side, slik at man får gjerdet til naboen på høyre side... er den eneste løsningen jeg kommer på som kan fungere...

det vil jo kanskje se litt rart ut også hvis f.eks. tomten står: |tomt|, og huset slik /hus/, hvis noen skjønner hva jeg mener?

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Akkurat det tenkte jeg også... hvis det skal vare en horisontal vei nedover så MÅ de vel nædvendigvis være |slik|slik|slik| ?

Skulle det ikke være bortover..? Med en vei som gikk langs med husa, så laga vi vår egen eiendom..? Man har en template som inneholder vei/fortau og himmel, så kan resten lages selv..?

Lenke til kommentar

Skulle det ikke være bortover..? Med en vei som gikk langs med husa, så laga vi vår egen eiendom..? Man har en template som inneholder vei/fortau og himmel, så kan resten lages selv..?

vi kan jo lage en tamplate for hvordan overgangen mellom to hus skal være også da. F.eks en grønn gressplen med et gjerde, da kan alle legge inndette på sidene på bildet sitt så kan d lagres i firkantede bilder.

Jeg syns at vi burde ha en standard for utseende på f. eks. et fortau foran husene, da vil det se mer helhetlig ut.

Lenke til kommentar
Herja;

Jeg stemmer for denne utformingen..

Kjapt laga, ikke noe template dette.. :D

enig :yes:

hvis vi setter opp | | | |

blir d fryktelig kjedlig , mye råere med 3D :thumbup:

Yep. Det kan bli trixent med overgangen da, men jeg stemmer for at basistemplaten (en psdfil som alle laster ned og bruker som basis) inneholder vei, fortau, himmel og overgang mellom eiendommene med et felles gjerde eller hekk ellerno..

Har vi bestemt oss for en størrelse..?

Lenke til kommentar
and enzo saves the day!! yeah *roaring crowd* :p

ehmmm..

ikek helt ferdig.. men sån ca. slik JEG tenkte meg en template.. (jada.. seff har jeg psd)

vad synes?  :ermm:

Den er fin.. Litt lang bakover.. Vil heller ha litt bredere, men ikke så lang bakover.. Blir vel samma arealet..

Edit; Fortauet var genialt. Veien må være større, skal lissom ha plass til limmoen og Fejjajien i veien da..:-))

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...