cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 ikke hvis vi lager dem i .gif, med transparent bakgrunn.. (litt mere krevendes kanskje? menmen..) i så fall bør vi lage en "platform" man kan gå ut i fra.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Muligens, kan lage ne template nå, tror jeg... alle bidrag bør da strengt tatt være PSD... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Jibril: at man får angitt en høyde, og at man kan bruke INNTIL en bredde.. så de som vil ha veldig smalt kan det, og de som vil ha bredere kan det.. MEN.. en ting til.. når så disse "tomtene" skal sette ved siden av hverandre.. hvordan skal de da stå`? 1. slik: |tomt|tomt|tomt| 2. eller slik: /tomt/tomt/tomt/ ? Jeg stemmer for /tomt/tomt/tomt/.. Vi må ha en begynnelse, et hovedhus der det står litt om forumet, prosjektet og bruksanvisning.. Men når det skal være /tomt/tomt/tomt/ så funker ikke 400*400 da.. Det vil bli dauplass på begge sider..:/ Åssen skal det løses..? Uansett påtar jeg meg ansvaret som midlertidig arbeidsfordeler og mener at cfenzo kan få hoste og lage sånn der posteting.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) [qoute] Akkurat det tenkte jeg også... hvis det skal vare en horisontal vei nedover så MÅ de vel nædvendigvis være |slik|slik|slik| ? ja, de må vel det... men om man da vil ha gjerde o.l. blir jo dette borte? evt. at man bare lager dette på én side, slik at man får gjerdet til naboen på høyre side... er den eneste løsningen jeg kommer på som kan fungere... det vil jo kanskje se litt rart ut også hvis f.eks. tomten står: |tomt|, og huset slik /hus/, hvis noen skjønner hva jeg mener? Endret 18. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Akkurat det tenkte jeg også... hvis det skal vare en horisontal vei nedover så MÅ de vel nædvendigvis være |slik|slik|slik| ? Skulle det ikke være bortover..? Med en vei som gikk langs med husa, så laga vi vår egen eiendom..? Man har en template som inneholder vei/fortau og himmel, så kan resten lages selv..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Jo. horisontalt, mulig det var dårlig forklart... poenget her er at vi må bestemme oss for en vinkel Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Akkurat det tenkte jeg også... hvis det skal vare en horisontal vei nedover så MÅ de vel nædvendigvis være |slik|slik|slik| ? Skulle det ikke være bortover..? Med en vei som gikk langs med husa, så laga vi vår egen eiendom..? Man har en template som inneholder vei/fortau og himmel, så kan resten lages selv..? vi kan jo lage en tamplate for hvordan overgangen mellom to hus skal være også da. F.eks en grønn gressplen med et gjerde, da kan alle legge inndette på sidene på bildet sitt så kan d lagres i firkantede bilder. Jeg syns at vi burde ha en standard for utseende på f. eks. et fortau foran husene, da vil det se mer helhetlig ut. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Herja; Jeg stemmer for denne utformingen.. Kjapt laga, ikke noe template dette.. Edit: Det renner inn med tilbud på hosting av prosjektet.. Flotters. Men stiller du med hosting cfenzo..? Eller skal man goda noen av tilbudene..? Div bilder kan jo ligge på andre servere da.. Endret 18. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Lagde en liten test jeg... ser det er en liten hvit stripe der, men den kan jo fort fjernes! Link Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Herja; Jeg stemmer for denne utformingen.. Kjapt laga, ikke noe template dette.. enig hvis vi setter opp | | | | blir d fryktelig kjedlig , mye råere med 3D Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 jeje, den utformingen er grei... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 and enzo saves the day!! yeah *roaring crowd* ehmmm.. ikek helt ferdig.. men sån ca. slik JEG tenkte meg en template.. (jada.. seff har jeg psd) vad synes? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Lagde en liten test jeg... ser det er en liten hvit stripe der, men den kan jo fort fjernes! Link Ja, DETTE har vi da vært enige om, problemet her er perspektivet... og en ting: ALLE MÅÅÅÅ levere som PSD-fil med layers. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Herja; Jeg stemmer for denne utformingen.. Kjapt laga, ikke noe template dette.. enig hvis vi setter opp | | | | blir d fryktelig kjedlig , mye råere med 3D Yep. Det kan bli trixent med overgangen da, men jeg stemmer for at basistemplaten (en psdfil som alle laster ned og bruker som basis) inneholder vei, fortau, himmel og overgang mellom eiendommene med et felles gjerde eller hekk ellerno.. Har vi bestemt oss for en størrelse..? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 HalTan: ikke hvis man bruker transparente gif's... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 and enzo saves the day!! yeah *roaring crowd* ehmmm.. Så skikkelig bra ut DanielP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) and enzo saves the day!! yeah *roaring crowd* ehmmm.. ikek helt ferdig.. men sån ca. slik JEG tenkte meg en template.. (jada.. seff har jeg psd) vad synes? Den er fin.. Litt lang bakover.. Vil heller ha litt bredere, men ikke så lang bakover.. Blir vel samma arealet.. Edit; Fortauet var genialt. Veien må være større, skal lissom ha plass til limmoen og Fejjajien i veien da..:-)) Endret 18. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 mulig man vil ha mindre eiendom og større himmel.. ? vet ikke jeg.. så litt rart ut nå.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) *** fjernet fordi bildet phukka opp bredden *** Endret 18. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Skal vi ikke ha fancu mouseovers og mulighet for hyperkobling på bildet..? Det blir vel vanskelig om det ska være automatisk adder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå