Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Flott hus marvil! Men litt tomt for detaljer dah Seff. Bare gunnide, skisser lissom.. Men forslag til hva som kan legges til..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Kunne tatt Edit på forrige innlegg for å si; Thx PoleCat, men siden dette er mitt innlegg nummer 200 i denne tråden tok jeg meg den frihet å lage en egen post.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Marvil: Hvis du kunne latt support-køen være _mye_ lenger, hadde det gitt en mer realistisk visning av forumet... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Marvil: Hvis du kunne latt support-køen være _mye_ lenger, hadde det gitt en mer realistisk visning av forumet... Heh joa. Tror jeg lager 50.000 folk i køen.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) kul den! /me vil se flere forslag! plett.no?? Endret 2. februar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 plett.no?? Sånt rullende display på veggen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 kul den!/me vil se flere forslag! plett.no?? Hm ja som nevnt skal det forstille sånn reklameskjerm der firmanavn passerer på skjermen lissom. Ble det litt utydelig å skjønne :hmmz:..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 plett.no?? Sånt rullende display på veggen? Goddamn jeg er treg av og til! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) kul den!/me vil se flere forslag! plett.no?? Hm ja som nevnt skal det forstille sånn reklameskjerm der firmanavn passerer på skjermen lissom. Ble det litt utydelig å skjønne :hmmz:..? aaa da så... jeg er treg jeg også.... Endret 2. februar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 kul den!/me vil se flere forslag! plett.no?? Hm ja som nevnt skal det forstille sånn reklameskjerm der firmanavn passerer på skjermen lissom. Ble det litt utydelig å skjønne :hmmz:..? aaa da så... jeg er treg jeg åsså.... Mente som nevnt i innlegget rett over mitt.. PC; Skjønte du det ikke..? Er det utydelig og dårlig..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 PC; Skjønte du det ikke..? Er det utydelig og dårlig..? Hmnei, ikke før geniale jorgen her nevnte det. Hva med å faktisk ha en animert rulleeffekt? Det hadde vært snæxent! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 PC; Skjønte du det ikke..? Er det utydelig og dårlig..? Hmnei, ikke før geniale jorgen her nevnte det. Hva med å faktisk ha en animert rulleeffekt? Det hadde vært snæxent! Jau. Om noen lager det, og det er greit for cfenzo så.. har aldri tatt meg bryet med å sette meg inn i gif-animasjoner.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dere får ta det med ro med å se huset mitt... *TålmodigheT* Ang. PTN: Jeg digger det!! En bugg i systemet hoppet meg fra plass 3119 -> plass 333 i kø....!! Mange kamerater som går andre veien Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vel nå vil jeg si at huset mitt er ferdig... Holder dette til å søke om plass på nytt?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Vel nå vil jeg si at huset mitt er ferdig...Holder dette til å søke om plass på nytt?? home.no er som sagt ikke helt i water i dag..:/ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ang. PTN: Jeg digger det!! En bugg i systemet hoppet meg fra plass 3119 -> plass 333 i kø....!!Mange kamerater som går andre veien Hehe, rakk bare å si det, oppdatere; vips på plass 529!! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Prøv nå, nå skal det funke Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Fint no kaiern, men lagre det som .gif og sett ned opacity på vindusglansen din Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Prøv nå, nå skal det funke Godt nok for meg. Skift ut "kaiern"-teksten, den så litt misslykka ut. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) ok EDIT: hvordan fikser man på opacity greiene?? Endret 2. februar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå