Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Har ikke behov for de funksjonene.... Pøh. Vær mer misunnelig da.. Slutt å ypp marvil, eller så kicker eg huset ditt ut av gata Haha plz prøv så skal vi se maktdemonstrasjon du.. Å steike! *PT vil bli admin Det vil dem alle.. dårlig gjort å poste sånne linker Marvil... Pøh. Marvil er litt maktsyk. Det må han få lov til å være. Det er jo tross alt han som skal ha æren for at det hele ble satt i gang. Maktsyk du lissom . Men takk for støtten.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Edit; Slettet. Dobbelposta av en eller anna grunn 4mins seinere..:/ Endret 2. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dobbelpost med 5 minutters mellomrom? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 men arbeid på husa istede for å spamme denne tråden jorgenindahouse, kaiern og zethyr! spammer jeg? Jobber iherdig på bingen min nå... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Dobbelpost med 5 minutters mellomrom? Noe/noen leker med linja mi, så alt går _SEINT_. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dobbelpost med 5 minutters mellomrom? Noe/noen leker med linja mi, så alt går _SEINT_. Har ikke klart å dobbeltposte en eneste gang siden det nye IPB-forumet kom opp. Knappen gråer seg nemlig ut. Jeg tror dere gjør det med vilje. Eller ikke.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Har ikke klart å dobbeltposte en eneste gang siden det nye IPB-forumet kom opp.Knappen gråer seg nemlig ut. Jeg tror dere gjør det med vilje. Eller ikke.... Evt om jeg trykker "Stop", deretter "Oppdater".. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Jeg stresser med uploading av riktig bilde. Uploadet 2 stk idag; det første ble nesten perfekt, så fikset jeg det og uploadet på ny, men da kom det gamle opp. F*en! Edit: Jeg fikk det til! Endret 2. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Edit: Jeg fikk det til! Bra..! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 postcount oppdateres kun om man oppdaterer brukeren.. (skal legge til admin-funskjon "oppdater alle brukere", som oppdaterer nick og postcount senere.. Ang sletting av admin.. husker jeg ikke feil, så er det kun jeg og Marvil som kan det... and to the rest of you "#¤%#"¤"!¤"#§! $U(|<3r$... I owns your house... muuhahahahaa!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Heheha, men pokker heller.. Dessuten, er ikkje HalTan med i styret også?? *gjøre mattelekser* Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Edit: satyrium, kommer du også snart med ? Har ingen nabo til venstre Jo, etterhvert. Har ikke hatt tid til å sette meg ned med pixelart ennå (Og kan du sikte de våpnene mot høyre, i stedet for mot meg? ) Endret 2. februar 2004 av satyrium Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Har ikke hatt tid til å legge til HalTan enda.. (ta det med ro.. skal gjøre det så fort jeg har en TG-billett) PS. hvis noen fikser meg en TG-billett (jada.. betaler den skjøl..) så skal jeg legge inn en liten ekstra-funksjon som belønning til denne brukeren.. . Endret 2. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 PS. hvis noen fikser meg en TG-billett (jada.. betaler den skjøl..) så skal jeg legge inn en liten ekstra-funksjon som belønning til denne brukeren.. . Hvilken ekstra-funksjoner er det snakk om? Tilgang-til-admin-cp-funksjonen? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vurderer mulighet for mouseover... eller lign.. (altså en annen tomt, event "se gjennom vegga" på mouseover).. event. også mer info, kommentar, diplom/medalje, tittel, etc.. Kan ikke gi noen admin-tilgang.. dessverre.. slike avgjørelser har vi et styret til, og at JEG får TG-billett kvalifiserer nok ikke til det.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Edit: satyrium, kommer du også snart med ? Har ingen nabo til venstre Jo, etterhvert. Har ikke hatt tid til å sette meg ned med pixelart ennå (Og kan du sikte de våpnene mot høyre, i stedet for mot meg? ) Nei, må ha beskyttelse fra alle kanter Dessuten er flesteparten allerede snudd mot høgre. Ei synlig kanon pluss antiluftskytsen på taket er snudd mot venstre Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) cfenzo; Why er det vanskelig å få billett..? Servertrøbbel..? Edit; Ide: Tenk om alle i pixelstreet hadde sittet på rekke på TG. DET hadde vært noe det.. Endret 2. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 hehehe.. ja.. PTN sucks.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 funka ikke å søke... siden virka ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå