Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

kaiern: du får ikkje godkjent før du lager meir på huset ditt. Det du har er heilt OK, men ikkje meir. Fyll det med detaljer mann! :D

 

jorgenindahouse: Du er ikkje godkjent før du legger opp en FUNGERANDE preview på http://www.jorgis.frac.dk/test/images/hus.gif <= den adressa...

 

Zethyr: lemme look at yo' house!

 

cfenzo: Oppdaterer ikkje postcounten seg på sida? Står at eg har 3332 poster ;) (ikkje viktig, men ufungerande ting = teit av prinsipp)

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
cfenzo: Oppdaterer ikkje postcounten seg på sida? Står at eg har 3332 poster ;) (ikkje viktig, men ufungerande ting = teit av prinsipp)

Hvilken postcount er det vi snakker om her? Jeg har ikke sett noen postcount...

* mobbe PT *

 

Det er fordi du ikke sitter i styret og har tilgang til de überhemmelige dataene vi har om hver enkelt bruker. (also known as "HWNOPXS-archieves) ;)

Lenke til kommentar
cfenzo: Oppdaterer ikkje postcounten seg på sida? Står at eg har 3332 poster ;) (ikkje viktig, men ufungerande ting = teit av prinsipp)

Hvilken postcount er det vi snakker om her? Jeg har ikke sett noen postcount...

* mobbe PT *

 

Det er fordi du ikke sitter i styret og har tilgang til de überhemmelige dataene vi har om hver enkelt bruker. (also known as "HWNOPXS-archieves) ;)

:cry:

Lenke til kommentar
For å friste ikke-admins, slik ser da det skikkelige adminboardet ut (*mobbe PoleCat, han har ikke alle funksjoner*);

 

Link..

 

:thumbs:

Å steike!

*PT vil bli admin

 

Slutt å ypp marvil, eller så kicker eg huset ditt ut av gata ;):p

 

hmm, blei nesten frista til å prøve...............

 

Men nei.. :p

Det er sikkert en funksjon som hindrer deg i å gjøre det :p

Lenke til kommentar

Njah, egentlig ikkje... Maktdemonstrasjon ;)

 

men arbeid på husa istede for å spamme denne tråden jorgenindahouse, kaiern og zethyr! :)

 

Og putt gjerne URL til denne tråden i siggen, vi vil ha FOLK! :D *gjøre det sjøl*

 

Edit: satyrium, kommer du også snart med ? Har ingen nabo til venstre ;)

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...