Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) kaiern: du får ikkje godkjent før du lager meir på huset ditt. Det du har er heilt OK, men ikkje meir. Fyll det med detaljer mann! jorgenindahouse: Du er ikkje godkjent før du legger opp en FUNGERANDE preview på http://www.jorgis.frac.dk/test/images/hus.gif <= den adressa... Zethyr: lemme look at yo' house! cfenzo: Oppdaterer ikkje postcounten seg på sida? Står at eg har 3332 poster (ikkje viktig, men ufungerande ting = teit av prinsipp) Endret 1. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 jorgenindahouse: Du er ikkje godkjent før du legger opp en FUNGERANDE preview på http://www.jorgis.frac.dk/test/images/hus.gif <= den adressa... /me har fått slettet web-konto'en min hos frac.dk, så previewen min ligger et annet sted >>LINK<< Det skal nevnes at huset ikke er klart for opplasting enda (skal mekke NKr-logo + litt mer snax) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Fjern bilen også.. Og fiks taket, er noke rart med det på høgre side... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Fjern bilen også.. Og fiks taket, er noke rart med det på høgre side... Bilen skal selvsagt fjernes, men jeg skjønte ikke helt hva du mente med rart på taket. Hvilket tak, og hvor? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 cfenzo: Oppdaterer ikkje postcounten seg på sida? Står at eg har 3332 poster (ikkje viktig, men ufungerande ting = teit av prinsipp) Du må trykke Oppdater Profil der du endrer din personlige info for at postcounten skal oppdatere seg.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg driver å jobber med huset... Kommer mer snart... Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 cfenzo: Oppdaterer ikkje postcounten seg på sida? Står at eg har 3332 poster (ikkje viktig, men ufungerande ting = teit av prinsipp) Hvilken postcount er det vi snakker om her? Jeg har ikke sett noen postcount... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 cfenzo: Oppdaterer ikkje postcounten seg på sida? Står at eg har 3332 poster (ikkje viktig, men ufungerande ting = teit av prinsipp) Hvilken postcount er det vi snakker om her? Jeg har ikke sett noen postcount... * mobbe PT * Det er fordi du ikke sitter i styret og har tilgang til de überhemmelige dataene vi har om hver enkelt bruker. (also known as "HWNOPXS-archieves) Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 cfenzo: Oppdaterer ikkje postcounten seg på sida? Står at eg har 3332 poster (ikkje viktig, men ufungerande ting = teit av prinsipp) Hvilken postcount er det vi snakker om her? Jeg har ikke sett noen postcount... * mobbe PT * Det er fordi du ikke sitter i styret og har tilgang til de überhemmelige dataene vi har om hver enkelt bruker. (also known as "HWNOPXS-archieves) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 For å friste ikke-admins, slik ser da det skikkelige adminboardet ut (*mobbe PoleCat, han har ikke alle funksjoner*); Link.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jorgenindahouse: Høgre side av den klossen på taket ditt er stygg vel, litt masse kvite streker. Prøv å fjern noken av dei, evt. redusere opacity på dei... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 For å friste ikke-admins, slik ser da det skikkelige adminboardet ut (*mobbe PoleCat, han har ikke alle funksjoner*); Link.. Har ikke behov for de funksjonene.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Slutt å ypp marvil, eller så kicker eg huset ditt ut av gata hmm, blei nesten frista til å prøve............... Men nei.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 For å friste ikke-admins, slik ser da det skikkelige adminboardet ut (*mobbe PoleCat, han har ikke alle funksjoner*); Link.. Å steike! *PT vil bli admin Slutt å ypp marvil, eller så kicker eg huset ditt ut av gata hmm, blei nesten frista til å prøve............... Men nei.. Det er sikkert en funksjon som hindrer deg i å gjøre det Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 dårlig gjort å poste sånne linker Marvil... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Njah, egentlig ikkje... Maktdemonstrasjon men arbeid på husa istede for å spamme denne tråden jorgenindahouse, kaiern og zethyr! Og putt gjerne URL til denne tråden i siggen, vi vil ha FOLK! *gjøre det sjøl* Edit: satyrium, kommer du også snart med ? Har ingen nabo til venstre Endret 2. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 dårlig gjort å poste sånne linker Marvil... Marvil er litt maktsyk. Det må han få lov til å være. Det er jo tross alt han som skal ha æren for at det hele ble satt i gang. @ Ompa; Jepp, ingen tvil om at vi trenger flere hus. Vi skal jo bli størst, skal vi ikke..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Og putt gjerne URL til denne tråden i siggen, vi vil ha FOLK! *gjøre det sjøl* Fant akkurat ut at jeg hadde skrevet http://pixelstreet.webfreak.net og ikke http://pixelstreet.webfreak.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå