Marvil Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Neh... Han fjernet bildet av seg selv Oh. Jaja, var som sagt ikke 100% sikker.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Hoho! Tøffe bilder HalTan! Du er 1337! Tegn meg også Hmm, hovedhus.. kanskje det, kanskje /me får snekra sammen et forslag i løpet av dagen...? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Neh... Han fjernet bildet av seg selv Oh. Jaja, var som sagt ikke 100% sikker.. Men hvorfor i all verden han gjorde det, det aner jeg ikke. Men nå kan jeg være den eneste på hele forumet som har sett cfenzo! Noen som vil ta på meg? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Neh... Han fjernet bildet av seg selv Oh. Jaja, var som sagt ikke 100% sikker.. Men hvorfor i all verden han gjorde det, det aner jeg ikke. Men nå kan jeg være den eneste på hele forumet som har sett cfenzo! Noen som vil ta på meg? * ta på PT * (usj!) Du screena vel ikke tilfeldigvis? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Du screena vel ikke tilfeldigvis? Hehe. Nyskjerrig som alltid.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Om cfenzo var den duden med stort hår og grønn jakke elns, så har /me også sett han! Kem vil ta på meg? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Hvis det var han med stort hår så har jeg sett han å Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 * ta på PT * (usj!) Du screena vel ikke tilfeldigvis? USJ?! Hva skal det bety om jeg så tør spørre?! Men det er jo flere enn meg som har sett ham Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Kem vil ta på meg? *nesten ta på arve87* :yuck!: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Marvil er du sikker på at du ikke likte å ta på arve da??? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Her er man kansje *bittelitt* off-topic? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Her er man kansje *bittelitt* off-topic? Ble desverre det, etter at tråden ble "fast", så ble det litt mye happiness som gjorde tråden mange poster utenom det vanlige Regner med folk har sett den, men jeg viser hvertfall bilde av min tomt: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Regner med folk har sett den, men jeg viser hvertfall bilde av min tomt:http://home.chello.no/alexholm/hw.no/images/px-street-fulu2.gif Ser fint ut.. Alle andre; - Vi trenger flere folk i gata. Den er langt fra lang nok enda.. - Husk konkurransen om hovedhuset (#1)..! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 hehehee... Vel.. skal prøve å få lagt opp konkurransen på sia snart.. fikk plutselig 3 prosjekter jeg må gjøre ferdig i løpet av uka.. (ASAP!!!!) Så kan ta litt tid.. (er vel bare copy+paste + redigere 4-5 linjer kode, legge til en table i databasen og skrive info, men still though..) ang bildet.. Fant ut at et bilde tatt for 1-2 år sia ell.no ikke var no vits i å laste opp.. (faktisk nyeste digitale bildet tatt av meg.. hehe.. litt mediesky.. ) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Kommer straks med en preview Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Preview!!!! Her er previewen .. Huset er langt fra ferdig... Holder dette til å få en plass i gata da?? Endret 1. februar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Funker det om du gjør litt meir ut av det.. Den trappa opp til døra ser forresten ut som den går under huset, la den treffe veggen en plass... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) jaja... har en PSD fil å da.. men jeg la den ut som BMP av en ellar annen grunn ... Men er det bra nok?? EDIT: skjønner hva du mener arve87.. så det ikke før nå... skal fikse på det... Men som jeg sa så er huset langt fra ferdig Endret 1. februar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Ser trappa bedre ut nå ... Døra er borte ATM Endret 1. februar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå