Marvil Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Post nummer 1000..!!!!!!! Edit: Hmz, litt usikker på om det er nummer 1000 eller 1001. Står "Siste innlegg av kaiern" på Web-design, ergo kom jeg først, men her inne kom jeg etterpå.. Men uansett, dette må vel være den største tråden på denne kanten av forumet.. Endret 1. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Post nummer 1000..!!!!!!! Hah. Det var 1001. Kaiern tok deg. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) undernet?? off.. så kjett.. EFnet all the way baby.,. men.. jaja.. får vel ta en /server -m stockholm.se.eu.undernet.org Endret 1. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Post nummer 1000..!!!!!!! Edit: Hmz, litt usikker på om det er nummer 1000 eller 1001. Står "Siste innlegg av kaiern" på Web-design, ergo kom jeg først, men her inne kom jeg etterpå.. Men uansett, dette må vel være den største tråden på denne kanten av forumet.. Og av 1004 poster har jeg 62 av de, mens du Marvil leder med noe langt over 100, men under 200. Pålekatten like under... Schtilig tegning HalTan! Endret 1. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 undernet?? off.. så kjett.. EFnet all the way baby.,. men.. jaja.. får vel ta en /server -m stockholm.se.eu.undernet.org Heh, joa.. Det finnes vel noe #hardware.no, #hardware, #hw eller #hw.no @ EFNet også, men UnderNet-kanalen er heftigere.. Hva gjør den '-m' inni der..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Og av 1004 poster har jeg 62 av de, mens du Marvil leder med noe langt over 100, men under 200. Pålekatten like under... Kan man se sånn stats noen plass..? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Post nummer 1000..!!!!!!! Hah. Det var 1001. Kaiern tok deg. haha Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 PoleCat: du klarer da strengt tatt å resize selv Hihi, basert på den eneste indikasjonen jeg har av ditt utseende Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Post nummer 1000..!!!!!!! Hah. Det var 1001. Kaiern tok deg. haha Pøh. Fiks pixel hus du.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Og av 1004 poster har jeg 62 av de, mens du Marvil leder med noe langt over 100, men under 200. Pålekatten like under... Kan man se sånn stats noen plass..? ^^Trykk på linken med runding rundt, men det skjønte du vel Og HalTan; det er en jobb til deg i Off Topic -> Humor http://forum.akam.no/index.php?showtopic=201717 Endret 1. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 PoleCat: du klarer da strengt tatt å resize selv Hihi, basert på den eneste indikasjonen jeg har av ditt utseende HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *legge som bakgrunn* :!: Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Hmm... Skulle vært en funksjon som fant ut hvor mange av innleggene i en tråd som faktisk har noe med topic å gjøre Digge tegninger HalTan Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Post nummer 1000..!!!!!!! Hah. Det var 1001. Kaiern tok deg. haha Pøh. Fiks pixel hus du.. Skal se om jeg har en preview opp i morra Endret 1. februar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Jeee jeg har nå 17 innlegg i denna topicen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Thx PT..! Da har man lært noe nytt i natt også.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg lærte noe nytt jeg å Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Kunne dere ikke det? Tapere EDIT: HalTan: Do me! Do me! Endret 1. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Hihi. kunne ikke la være å ta cfenzo også Jeg vet ikek en skit om utseendet hans, men jeg vet en ting eller fire om døgnrutmen cfenzo's morratryne: EDIT: PT, i morgen, kanskje... Endret 1. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Hihi. kunne ikke la være å ta cfenzo også Jeg vet ikek en skit om utseendet hans, men jeg vet en ting eller fire om døgnrutmen cfenzo's morratryne: http://www.home.no/haltan/artwork/cfenzo.jpg EDIT: PT, i morgen, kanskje... I morgen... Skal vi se. Jeg antar at du tenkte på 1 februar når du sa i morgen, så det vil si at du skal tegne meg NÅ! Neida... Ta deg den tiden du trenger (hvis du vil tegne meg da... *håpe*) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) hahaha!!! :D så bra!!! hehe... *sette ny bakgrunn* Endret 1. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå