Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Er med på den! etterhvert skal jeg bygge meg filserver på 120GB... kunne satt av "litt" av den til byen... men den kommer ikke med det første, men da har man i hvertfall den muligheten! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Hm ja btw; Ifølge ryktene blir ISP'en min solgt til noe lokalt. Der får vi komme med egne servere å sette opp på en linje som jeg tipper blir 10mbits++.. Serveren ska fullstappes med HDD's så jeg tipper det blir en 40BG+ fordelt på få brukere.. (Kommer an på hvor mye jeg betaler eieren av serveren).. Dette skal lissom skje 1.mars.. SÅ da har jeg vertfall plass nok, om alt går etter planen.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg er med på dette! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 jeg kunne godt tenkt meg en leilighet en sånn med svært basseng på taket, landingsplass for helikopter, trippel garasje, privat jumbo jet osv. hehe Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Men jeg lurte på en ting: er det blitt sånn at vi bygger vårt eget hus nå eller? slik at det kan se ut sånn som _vi_ vil ha det, eller må det følge spesielle standarder, som f.eks. byggestil?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Men jeg lurte på en ting: er det blitt sånn at vi bygger vårt eget hus nå eller? slik at det kan se ut sånn som _vi_ vil ha det, eller må det følge spesielle standarder, som f.eks. byggestil?? Hm.. Slik jeg ser det nå, så skal vi lage en laaaang vei bortover.. Størrelsen vet jeg ikke enda.. FLere som har idèer til hvordan det kan gjøres..? Skal vi lage en lang vertikal der alle husa henger sammen, eller alle ha hver sin eiendom som henger sammen..? Eller skal det gå horisontalt, der vi bygger oppå hverandre som et tårn..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Eller skal det gå horisontalt, der vi bygger oppå hverandre som et tårn..? Den er vel allerede oppbrukt, så bortovergate funker fint for meg! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 BRA! Vi lager en laaahanng vertikal vei, der alle kan lage sin egen villa med stajittgjede og tørkestativ i hagan. Må sette LITT standarder, maks høyre og bredde f.eks. Noen på ta imot alle "hus" og holde styr på kaoset. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 BRA! Vi lager en laaahanng vertikal vei, der alle kan lage sin egen villa med stajittgjede og tørkestativ i hagan. Må sette LITT standarder, maks høyre og bredde f.eks. Noen på ta imot alle "hus" og holde styr på kaoset. Jeg kan vel ta på meg den oppgaven tror jeg.. Men det betyr at folk sender meg en mappe som inneholder det jeg trenger av info. En profilside, og en eiendom med mouseovers osv.. Slik at jeg bare paster koden inn i index sida.. Det vil vel kunne gå..? Tipper det blir en "dedikert" Tele2 serverkonto på 10MB som hoster street'n.. Evt noen må gi meg access til deres konto. Skal forhøre meg litt rundt. PM om du er villig, evt Marvil @#hw.no @ UnderNet.. Om alle får lov til å sette opp en eiendom på 700*400..? Blir det kanskje litt for stort..? 700*400 tilsvarer arealet av "bydelen" som finnes i dag.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 kan godt ta i mot jeg.. og lage en dynamisk "updater" som adder automatisk.. (siden vi skal ha det vertikalt bortover med samme høydexbredde er jo det 0 problem) og.. hver bruker kan ha nick: navn: email: webside: under.. (bare si i fra om jeg skal sette opp..) hvilke størrelser skal vi ha? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) 400x400 ? da får man STORE hus.. hehe.. man blir jo seff nødt til å scrolle vertikalt.. menmen.. man må lide litt for skjønnheten?? EDIT> typo.. vertikalt kanskje.. Endret 18. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 men hva om vi gjør som Marvil sa, og lager eiendommer på 700*400... da får vel alle det de vil ha... kan sikkert bli seende ut som om noen har komplekser for ett eller annet da, men det får så være :D Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 menneh.. må lage en base-template da.. med vei og event. der himmel skal starte.. hvis ikke blir det seende litt fucked ut.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 menneh.. må lage en base-template da.. med vei og event. der himmel skal starte.. hvis ikke blir det seende litt fucked ut.. Anyone up for it? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 foreslår også gitt høyde, og max-px på bredde.. på den måten kan de som vil ha bondegård få stor bred plass til det, mens de som vil ha hytte får bredde til det.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) 400 x 700, er dere GAAAAAAAAAAAAAALE? ALT ALT ALT for mange pixler å tegne EDIT: pokker, det VAR passe *lage hus* Endret 18. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 foreslår også gitt høyde, og max-px på bredde.. på den måten kan de som vil ha bondegård få stor bred plass til det, mens de som vil ha hytte får bredde til det.. Hva mener du med det egentlig? tror ikke helt jeg skjønte den der... mener du at vi bare skal ha gitt høyde, men ikke bredde? eller at vi tar en bredde som er maks for alle, men at man kan ha den mindre hvis man føler for det? eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 menneh.. må lage en base-template da.. med vei og event. der himmel skal starte.. hvis ikke blir det seende litt fucked ut.. Anyone up for it? Jeg kan prøve meg etterpå.. 400*400..? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Jibril: at man får angitt en høyde, og at man kan bruke INNTIL en bredde.. så de som vil ha veldig smalt kan det, og de som vil ha bredere kan det.. MEN.. en ting til.. når så disse "tomtene" skal sette ved siden av hverandre.. hvordan skal de da stå`? 1. slik: |tomt|tomt|tomt| 2. eller slik: /tomt/tomt/tomt/ ? Endret 18. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Jibril: at man får angitt en høyde, og at man kan bruke INNTIL en bredde.. så de som vil ha veldig smalt kan det, og de som vil ha bredere kan det.. MEN.. en ting til.. når så disse "tomtene" skal sette ved siden av hverandre.. hvordan skal de da stå`? 1. slik: |tomt|tomt|tomt| 2. eller slik: /tomt/tomt/tomt/ ? Akkurat det tenkte jeg også... hvis det skal vare en horisontal vei nedover så MÅ de vel nædvendigvis være |slik|slik|slik| ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå