Jesper Karsrud Skrevet 31. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Endelig! har liksom ikke skjønt hvorfor den ikke har blitt sticky før nå, men det er jo konge at den har blitt det nå! Edit: Typo! Endret 31. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 Endelig! har liksom ikke skjønt hvorfor den ikke har blitt sticky før nå, men det er jo konge at den har blitt det nå! Edit: Typo! Tipper det ligger i at vi ikke har spes mange admins på denne kanten av forumet.. Jeg måtte vertfall spørre SirHartge om han kunne gjøre det.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 Ohh! Sticky Nei, det er sjelden moderatorer i denne delen De kommer jo knapt når vi raporterer tråder Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 Ohh! Sticky Nei, det er sjelden moderatorer i denne delen De kommer jo knapt når vi raporterer tråder Hehe.. Syns det er en tillitserklæring jeg.. Vi er et lite samfunn, uten de store utskuddene.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 Ohh! Sticky Nei, det er sjelden moderatorer i denne delen De kommer jo knapt når vi raporterer tråder Hehe.. Syns det er en tillitserklæring jeg.. Vi er et lite samfunn, uten de store utskuddene.. Og flott er det, så slipper vi stygge tullinger som kommer hit og sprer galle Husker når tjcombo ble med i web-design. Han travet inn som han var den beste av alle, og nå er han jo meget respektert av de fleste her. Det var ganske heftige diskusjoner om oppførselen hans den gang ja Men nå er vi alle venner *gruppeklem* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 Husker når tjcombo ble med i web-design. Han travet inn som han var den beste av alle, og nå er han jo meget respektert av de fleste her. Det var ganske heftige diskusjoner om oppførselen hans den gang ja Men nå er vi alle venner *gruppeklem* Haha seriøst..? Link til de postene..? /me vil lese, /me kjeder seg MAX! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 Ja det husker jeg også... men men, den tid er svunnet hen *poetisk* Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 Husker når tjcombo ble med i web-design. Han travet inn som han var den beste av alle, og nå er han jo meget respektert av de fleste her. Det var ganske heftige diskusjoner om oppførselen hans den gang ja Men nå er vi alle venner *gruppeklem* Haha seriøst..? Link til de postene..? /me vil lese, /me kjeder seg MAX! Gøyalt å lese http://forum.akam.no/index.php?showtopic=163021 http://forum.akam.no/index.php?showtopic=163571 http://forum.akam.no/index.php?showtopic=168214 Noen av trådene (spesielt "Hardcore webdesignere") ble veldig lange, så jeg håper du har god tid Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 Ja det husker jeg også... men men, den tid er svunnet hen *poetisk* Joda, men vi finner fremdeles postene ved hjelp av søkefunksjonen Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 totalt ot: Hvis dere kjeder dere så kan dere titte på tråden min og kommentere litt mer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 Unnskyld meg, men jeg synes ikke siden din var så utrolig bra. Litt for rotete, liksom. Et under at Mikka lever, etter å ha sett denna filmen av tjcombo.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 denna filmen av tjcombo.. Jeg godt bekrefte at jeg hadde hatt null problemer med å møte han der i en mørk bakgate Lettere å sloss i wannnabe-slo-mo (scooter 4 ev) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 denna filmen av tjcombo.. Jeg godt bekrefte at jeg hadde hatt null problemer med å møte han der i en mørk bakgate Lettere å sloss i wannnabe-slo-mo (scooter 4 ev) Hehe. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg godt bekrefte at jeg hadde hatt null problemer med å møte han der i en mørk bakgate Den tuffguy-attituden din lever du ikke mye opp til må jeg si. Venter enda på ballerinatrikot og lillefinger jeg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Jeg godt bekrefte at jeg hadde hatt null problemer med å møte han der i en mørk bakgate Den tuffguy-attituden din lever du ikke mye opp til må jeg si. Venter enda på ballerinatrikot og lillefinger jeg. Er det ikke lov å kjekke seg lenger, nå? "The internet, where retards finally get all the attention they have deseverd for so mant years" Endret 31. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg godt bekrefte at jeg hadde hatt null problemer med å møte han der i en mørk bakgate Den tuffguy-attituden din lever du ikke mye opp til må jeg si. Venter enda på ballerinatrikot og lillefinger jeg. Haha.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 Er det ikke lov å kjekke seg lenger, nå? Tar det som en utfeiging. PC vs HalTan : 1 - 0 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 Er det ikke lov å kjekke seg lenger, nå? Tar det som en utfeiging. PC vs HalTan : 1 - 0 Hahaha.. HalTan..? Du må vel foreta deg noe.. Sent på kveld, og jeg vil forvirre folk. Denne setningen er faktisk grammatisk rett; The teacher said that that that that that boy wrote, was wrongly placed. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 "Læreren sa at det som den gutten skrev, var feil plassert." [sarkastisk og syrlig nynorskmann] Jaaa, nå vrei hjerna seg skikkeleg, jaaaa... [/sarkastisk og syrlig nynorskmann] Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2004 "Læreren sa at det som den gutten skrev, var feil plassert." Du mangler en 'that'.. læreren sa AT DET 'DETET' SOM DEN gutten skrev, var feilplassert, blir det vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå