Marvil Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 nei, happyhardcore det er den som står på tomta mi... men jg har fortsatt ikke fått noe... rart egentlig... Hmz.. Hotmail blokker noen, men harke peil på din.. Sjekk om du har noe spamfilter på mailen din, evt om mailen du har oppgitt er korrket..:/ Min mail eier ikke spamfilter i det hele tatt! den er oppgitt riktig også... ganske irriterende å ikke få lagt ut det huset sitt, spesielt når man har tomt som er klar i tillegg! Hmz.. Skal be systemadministrator om å sjekke det ut.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Hva er minimum postcount PC? edit: postcount het det ja.... 200 poster på Web-design delen. Om du ikke har dette, legg ved en preview av huset ditt, det kan komme til din fordel.. Står på sidene.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 nei, happyhardcore det er den som står på tomta mi... men jg har fortsatt ikke fått noe... rart egentlig... Hmz.. Hotmail blokker noen, men harke peil på din.. Sjekk om du har noe spamfilter på mailen din, evt om mailen du har oppgitt er korrket..:/ Min mail eier ikke spamfilter i det hele tatt! den er oppgitt riktig også... ganske irriterende å ikke få lagt ut det huset sitt, spesielt når man har tomt som er klar i tillegg! Hmz.. Skal be systemadministrator om å sjekke det ut.. Tusen takk! kan være admin har skrevet den feil vettu... det gjorde PC på UFC kortet mitt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 det gjorde PC på UFC kortet mitt Det var med vilje! ...nei Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hmz, vet ikke om jeg orker helt... Tror jeg har 200 her, men er mye stress å tegne. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Jibril2k.. sjekk mailboxen din igjen.. Hvis du ikke har fått mail nå, så har du antagelig oppgitt feil email... Pm meg i så tilfelle... EDIT> sendt deg mail fra FireBird.. (ikke web-basert) og brukt bluecom's smtp server.. får du den ikke nå.. da.. *sukk* EDIT2> btw.. Mailen blir ikke skrevet inn manuelt.. den ble lagra i databasen slik du skrev den inn i søknaden.. og så henta ut igjen automatisk når mail blir sendt, uten at admin har mulighet til å endre den.. Endret 30. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 EDIT2> btw.. Mailen blir ikke skrevet inn manuelt.. den ble lagra i databasen slik du skrev den inn i søknaden.. og så henta ut igjen automatisk når mail blir sendt, uten at admin har mulighet til å endre den.. heh det hadde blitt tungvindt om du ikke hadde brukt noe form for mailscript.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 jeg tenkte meg egentlig det... men det er riktig mail som ble lagret... kan være jeg har feil passord, men glemt passord biten funker vel ikke enda heller? men jeg får bare vente og se... noen ganger er mailen min treig på å motta mail, så jeg kan se om noen timer... dere ser vel om jeg har fått fiksa det eller ikke Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Nå begynner jeg å få til photoshop ... det var ikke så altfor vanskelig Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Nå begynner jeg å få til photoshop ... det var ikke så altfor vanskelig Syntes jeg også for 8 år siden. Vent til du opplever alle mulighetene du ikke enda er klar over. Tror ikke det er mulig å bli utlært i det programmet. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Får jeg byggesøknaden godkjent his jeg sender en nå, eller må jeg ha en preveiw først?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Får jeg byggesøknaden godkjent his jeg sender en nå, eller må jeg ha en preveiw først?? Helst preview siden du ikke oppfyller post-kravet.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 ok skal prøve å fikse en preview, må bare blitt litt flinkere først Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 ok skal prøve å fikse en preview, må bare blitt litt flinkere først Flott. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 AND WE HAVE A STICKY..!!! Takker (Sir)Hartge for pen "kundebehandling".. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 AND WE HAVE A STICKY..!!! Det var på tide! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 AND WE HAVE A STICKY..!!! Det var på tide! Heh ja.. Teknisk sett har den vært sticky hele tiden da, det poppa inn med nye innlegg konstant.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå