Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

nei, happyhardcore :p det er den som står på tomta mi... men jg har fortsatt ikke fått noe... :shrug: rart egentlig...

Hmz.. Hotmail blokker noen, men harke peil på din.. Sjekk om du har noe spamfilter på mailen din, evt om mailen du har oppgitt er korrket..:/

Min mail eier ikke spamfilter i det hele tatt! :D den er oppgitt riktig også... ganske irriterende å ikke få lagt ut det huset sitt, spesielt når man har tomt som er klar i tillegg! :no:

Hmz..

 

Skal be systemadministrator om å sjekke det ut.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei, happyhardcore :p det er den som står på tomta mi... men jg har fortsatt ikke fått noe... :shrug: rart egentlig...

Hmz.. Hotmail blokker noen, men harke peil på din.. Sjekk om du har noe spamfilter på mailen din, evt om mailen du har oppgitt er korrket..:/

Min mail eier ikke spamfilter i det hele tatt! :D den er oppgitt riktig også... ganske irriterende å ikke få lagt ut det huset sitt, spesielt når man har tomt som er klar i tillegg! :no:

Hmz..

 

Skal be systemadministrator om å sjekke det ut.. :thumbup:

Tusen takk! kan være admin har skrevet den feil vettu... det gjorde PC på UFC kortet mitt :p

Lenke til kommentar

Jibril2k.. sjekk mailboxen din igjen..

Hvis du ikke har fått mail nå, så har du antagelig oppgitt feil email...

Pm meg i så tilfelle...

 

 

EDIT> sendt deg mail fra FireBird.. (ikke web-basert) og brukt bluecom's smtp server.. får du den ikke nå.. da.. *sukk* :(

 

 

EDIT2> btw..

Mailen blir ikke skrevet inn manuelt.. den ble lagra i databasen slik du skrev den inn i søknaden.. og så henta ut igjen automatisk når mail blir sendt, uten at admin har mulighet til å endre den..

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
EDIT2> btw..

Mailen blir ikke skrevet inn manuelt.. den ble lagra i databasen slik du skrev den inn i søknaden.. og så henta ut igjen automatisk når mail blir sendt, uten at admin har mulighet til å endre den..

heh det hadde blitt tungvindt om du ikke hadde brukt noe form for mailscript.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...