kaiern Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Men nå som jeg prøvde pencil tool så fylla hele dritten ikke bare firkanten Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det funka ikke å fylle når jeg brukte line tool, men når jeg brukte pencil tool funka det Sikkert fordi line-tool står innstilt på å lage path. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 For å forklare det enkelt, Pen tool, alle shape tools (line tools inkludert), og alt som er på "den delen av menyen" (skilt fra det andre med to streker, en oppe og en nede ) Er alle vektor verktøy. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Folk må gjerne sende inn flere søknader.. Lite aktivitet her nå.. Vi skal lissom ha minst 1000 innlegg , men ikke spamming.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Noen som vet om min søknad er godkjent? har ikke fått beskjed, så jeg er litt usikker... btw: er "glemt passord" biten fiksa eller? jeg er ikke sikker på om jeg har riktig passord, i og med at jeg ikke kommer inn... Edit: kom på en ting: det står vel "solgt" og navnet til folk på tomta hvis man har fått godkjent søknaden? Edit 2: sørens skriveleif! Endret 30. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Jibril2k; Din er godkjent nå.. Jorgenindahouse; Om du kunne posta en preview av ditt hus, siden du ikke helt oppfyller antallposter kravet.. Zethyr; Samma beskjed som jorgenindahouse ^^.. Endret 30. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Du SKAL få email om søknaden er godkjent eller ikke... Og du kan kun logge inn om søknaden din er godkjent.. Jeg får dessverre ikke oppdatert mere på sia der før på mandag.. litt mye å gjøre ellers.. ikke at mye å gjøre er så trist egentlig.. mye jobb = mye $$$ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Du SKAL få email om søknaden er godkjent eller ikke...Og du kan kun logge inn om søknaden din er godkjent.. Den ble godkjent for 3mins siden.. Det måtte gjøres noe research siden previewen ikke funka.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Zethyr; Samma beskjed som jorgenindahouse ^^.. Ok, men det kan ta litt tid..... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Om folk kunne oppgi rett størrelse på sitt bilde hadde det vært flott..! Nå blir det stort mellomrom mellom tomt 13 og 14, og noe er feil mellom 12 og 13.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ja jeg så det...må vel være DanielP som har oppgitt feil, side jeg ikke får logget inn enda... og har ikke motatt noen mail heller, bare så det er klart! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 ja jeg så det...må vel være DanielP som har oppgitt feil, side jeg ikke får logget inn enda... og har ikke motatt noen mail heller, bare så det er klart! Har du oppgitt hotmail som mailadresse..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 nei, happyhardcore det er den som står på tomta mi... men jg har fortsatt ikke fått noe... rart egentlig... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 @ Marvil; Hva med å endre topic i denne tråden? For det første handler den ikke lenger om "din lille ting" (), og for det andre er denne tingen ikke akkurat liten lenger. Hva med "Teh official HW.no px-street thread" eller noe i den duren? Eller blir det forvirrende for folket? wutevva.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 nei, happyhardcore det er den som står på tomta mi... men jg har fortsatt ikke fått noe... rart egentlig... Hmz.. Hotmail blokker noen, men harke peil på din.. Sjekk om du har noe spamfilter på mailen din, evt om mailen du har oppgitt er korrket..:/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 @ Marvil; Hva med å endre topic i denne tråden? For det første handler den ikke lenger om "din lille ting" (), og for det andre er denne tingen ikke akkurat liten lenger. Hva med "Teh official HW.no px-street thread" eller noe i den duren? Eller blir det forvirrende for folket? wutevva.... Sliksann.. Funker det..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Sliksann.. Funker det..? Nice! EDIT: Håpe den ikke blir stengt fordi den er på engelsk... Endret 30. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 nei, happyhardcore det er den som står på tomta mi... men jg har fortsatt ikke fått noe... rart egentlig... Hmz.. Hotmail blokker noen, men harke peil på din.. Sjekk om du har noe spamfilter på mailen din, evt om mailen du har oppgitt er korrket..:/ Min mail eier ikke spamfilter i det hele tatt! den er oppgitt riktig også... ganske irriterende å ikke få lagt ut det huset sitt, spesielt når man har tomt som er klar i tillegg! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Håpe den ikke blir stengt fordi den er på engelsk... Tror du moderatorene tør det???? ikke når det er en av de største trådene i webdesign delen (den største er kanskje bedre å si???) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Hva er minimum postcount PC? edit: postcount het det ja.... Endret 30. januar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå