Gå til innhold

Teh official px-street thread..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om min søknad er godkjent? har ikke fått beskjed, så jeg er litt usikker... btw: er "glemt passord" biten fiksa eller? jeg er ikke sikker på om jeg har riktig passord, i og med at jeg ikke kommer inn...

 

Edit: kom på en ting: det står vel "solgt" og navnet til folk på tomta hvis man har fått godkjent søknaden?

Edit 2: sørens skriveleif! :realmad:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

@ Marvil;

 

Hva med å endre topic i denne tråden? For det første handler den ikke lenger om "din lille ting" (:laugh:), og for det andre er denne tingen ikke akkurat liten lenger. :p

 

Hva med "Teh official HW.no px-street thread" eller noe i den duren?

Eller blir det forvirrende for folket? :ermm:

 

wutevva....

Lenke til kommentar
@ Marvil;

 

Hva med å endre topic i denne tråden? For det første handler den ikke lenger om "din lille ting" (:laugh:), og for det andre er denne tingen ikke akkurat liten lenger. :p

 

Hva med "Teh official HW.no px-street thread" eller noe i den duren?

Eller blir det forvirrende for folket? :ermm:

 

wutevva....

Sliksann.. :thumbup: Funker det..?

Lenke til kommentar
nei, happyhardcore :p det er den som står på tomta mi... men jg har fortsatt ikke fått noe... :shrug: rart egentlig...

Hmz.. Hotmail blokker noen, men harke peil på din.. Sjekk om du har noe spamfilter på mailen din, evt om mailen du har oppgitt er korrket..:/

Min mail eier ikke spamfilter i det hele tatt! :D den er oppgitt riktig også... ganske irriterende å ikke få lagt ut det huset sitt, spesielt når man har tomt som er klar i tillegg! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...