Gå til innhold

Teh official px-street thread..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om min søknad er godkjent? har ikke fått beskjed, så jeg er litt usikker... btw: er "glemt passord" biten fiksa eller? jeg er ikke sikker på om jeg har riktig passord, i og med at jeg ikke kommer inn...

Edit: kom på en ting: det står vel "solgt" og navnet til folk på tomta hvis man har fått godkjent søknaden?

Edit 2: sørens skriveleif! :realmad:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Du SKAL få email om søknaden er godkjent eller ikke...

Og du kan kun logge inn om søknaden din er godkjent..

Jeg får dessverre ikke oppdatert mere på sia der før på mandag.. litt mye å gjøre ellers.. :(

ikke at mye å gjøre er så trist egentlig..

mye jobb = mye $$$ :devil:

Lenke til kommentar

@ Marvil;

Hva med å endre topic i denne tråden? For det første handler den ikke lenger om "din lille ting" (:laugh:), og for det andre er denne tingen ikke akkurat liten lenger. :p

Hva med "Teh official HW.no px-street thread" eller noe i den duren?

Eller blir det forvirrende for folket? :ermm:

wutevva....

Lenke til kommentar
nei, happyhardcore :p det er den som står på tomta mi... men jg har fortsatt ikke fått noe... :shrug: rart egentlig...

Hmz.. Hotmail blokker noen, men harke peil på din.. Sjekk om du har noe spamfilter på mailen din, evt om mailen du har oppgitt er korrket..:/

Lenke til kommentar
@ Marvil;

Hva med å endre topic i denne tråden? For det første handler den ikke lenger om "din lille ting" (:laugh:), og for det andre er denne tingen ikke akkurat liten lenger. :p

Hva med "Teh official HW.no px-street thread" eller noe i den duren?

Eller blir det forvirrende for folket? :ermm:

wutevva....

Sliksann.. :thumbup: Funker det..?

Lenke til kommentar
nei, happyhardcore :p det er den som står på tomta mi... men jg har fortsatt ikke fått noe... :shrug: rart egentlig...

Hmz.. Hotmail blokker noen, men harke peil på din.. Sjekk om du har noe spamfilter på mailen din, evt om mailen du har oppgitt er korrket..:/

Min mail eier ikke spamfilter i det hele tatt! :D den er oppgitt riktig også... ganske irriterende å ikke få lagt ut det huset sitt, spesielt når man har tomt som er klar i tillegg! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...