Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kanskje det er min nabo til høgre som er skyldig? Husker at detta var en ting eg lurte litt på, og fant ut at tomta måtte vere 400px brei ettersom heile bildet var 550px breidt. Skreiv 400, og er 100% sikker på at eg gjorde rett, punktum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kanskje det er min nabo til høgre som er skyldig? Husker at detta var en ting eg lurte litt på, og fant ut at tomta måtte vere 400px brei ettersom heile bildet var 550px breidt. Skreiv 400, og er 100% sikker på at eg gjorde rett, punktum. Skyldig i hva da? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) WTF?! Nå er det mellomrom ved siden av mitt hus også! Det var det ikke tidligere i dag EDIT: WTF2?! Huset til Eagle12 er oppå pixelimp sitt hus! Endret 29. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hvordan kan tomta di bli 400px???? tomta går jo helt ut i kanten, og da må det jo nesten være 550px? eller hva? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hvordan kan tomta di bli 400px???? tomta går jo helt ut i kanten, og da må det jo nesten være 550px? eller hva? Mål fra kant til kant på ei rett linje en plass på tomta du, ikkje diagonalt elns, for TOMTA er 400px brei, heile bildet er 550px breidt med tanke på at den er i perspektiv liksom...... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 whiteInc: Last opp bilde med TRANSPARENTE ikke-tomt-partier... pokker ta.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 ahh... da så... da skjønte jeg det arve Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 whiteInc: Last opp bilde med TRANSPARENTE ikke-tomt-partier... pokker ta.. Det var ikke verre... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Altså er BILDEBREDDEN.. ikke tomt-bredden.. og.. Arve87.. du lå inne med 700px bredde i databasen.. hehe.. men.. fixa nå.. er et par ting som skal forbedres, men har noen wap-templates å gjøre ferdig i dag og en webshop-backend til søndag.. så har det litt travelt.. Skal se på de tingene så fort jeg har litt tid.. Liste over ting: - avslag-grunn - forandre mail-header, så den ikke blir blocka i hotmail.. - Få header på sia til å følge etter/sitte fast når man scroller.. - Vote mye mulig at jeg forandrer litt på åssen info blir vist.. går over til ikoner for mail, web og mer info, og har en 1-5 karakter vote under.. menneh.. det kommer event. etter voten er klar.. = etter helga.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det finnes per dags dato ikke noe script som finner bredden automatisk Jo! Det gjør det! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Det finnes per dags dato ikke noe script som finner bredden automatisk Jo! Det gjør det! Harke peil på hvordan det er nå, men da jeg skrev det fantes det ikke det. Om du vil, kan du fortsette diskusjonen, men siden jeg har cfenzo i ryggen, tipper jeg du taper.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Så det var en feil på høyre side av min tomt, men det er fikset. Uploader etter 12, har ikke mer uploads igjen. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det finnes per dags dato ikke noe script som finner bredden automatisk Jo! Det gjør det! Det finnes.. men JEG har ikke laga-lagt til no slikt på pixelstreet.. Så.. på pixelstreet finnes det ikke.. DET Marvil mente... Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det finnes per dags dato ikke noe script som finner bredden automatisk Jo! Det gjør det! Neste gang kan du jo komme med et eksempel i tillegg til å skrike ut... Du virker mer saklig da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 "could not use the paint bucket because the content of the layer is not directly editable" ??? HJELP!!!! sikkert en enkel løsning, men jag har null peiling på PS Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har du kanskje låst layeret? Ved siden av navnet på layeret har du muligens en kjetting ( ? ). Fjern den, og du skal kunne fylle Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hvis det da er det der hvordan fjerner jeg den?? Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hvis det funker blir jeg stolt! Første gangen jeg har kunnet hjelpe noen med PS Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det funka ikke å fylle når jeg brukte line tool, men når jeg brukte pencil tool funka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå